bugün

parayla rezil olmanın ta kendisi.

http://www.ntvmsnbc.com/id/25293779/
--spoiler--
https://twitter.com/#!/em...status/131361643186757634
--spoiler--

olsa da denesek.*
apple yetkililerinden sorunun çözümü için yeni bir güncelleme beklenen sorun.

birileri bir şeyleri kapatarak çözdüyse helal olsun. telefonu kapatınca çok daha uzun gider bence.
(bkz: paran mı var derdin var)
fiyatının artmasına neden olmuştur.
olm telefoncu dükkanı açsam , yazsam şöyle "iphone 4s geldi. 4500tl ama pili dayanmıyor" diye yazsam. millet doluşsa dükkana... süper olmazmıydı? olurdu tabi.
çift çekirdek işlemcili bir telefonun, nokia 1100 ile kıyaslanmasıdır.
yazılımsal bir problem olduğu öngörülmektedir. gps mi açıkmış neymiş? öyle olmasa bile yinede şarjı çabuk bitiyormuş. yahu artık pil teknolojisi gelişti.
© copyright 2005 - 2026