bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
turkcell'e batacaktır.
reserved diyelim.
reserved diyelim.
ios 5 ve icloud (bkz: ) (#12011417)
gelsede kursak.
iphone elde bekliyoruz hafız.
iphone elde bekliyoruz hafız.
4.2 den sonra versiyon çıkmayan iphone 3g sahiplerinin çok da iplemediği işletim sistemi.
4.2 versiyonlu iphone 3g sahipleri yükleyebilecek mi merak içerisinde olduğum ios. zira itunez 10.5 den herhangi bi update güncellemesi yok gözüküyor.
"lan ibişler bırakın itunes'tan mp3 indirmeyi de, şu illeti indirelim" diye bağırmak istediğim yeni apple versiyonu.
back up alindiktan sonra rahatca yuklenen ve kanimca telefonun hizlanmasini saglamis isletim sistemi.
abartıla abartıla deve yapılan sürüm. nesi var lan? android de olan ana giriş te mesaj varsa görüntüleniyor. ee bir de icloud diye aslında hiç farklı bir şey yapmayan gösteriş zımbırtısı. o kadar.
indirmeye dahi değmez.
indirmeye dahi değmez.
ios5'i 20 dakikada sorunsuz indirmeme rağmen, uygulamaların "backup" işlemini gerçekleştiremediği için telim bir üst sürüme yükselmiyor.
apple'a "artık sen de mi windows gibisin?" diye sormak istiyorum?
yedek almak bu kadar mı zor sevgili iphone?
yoksa bütün bunlar steve jobs'un ölümüne duyduğun hüzünden mi kaynaklanıyor?
apple'a "artık sen de mi windows gibisin?" diye sormak istiyorum?
yedek almak bu kadar mı zor sevgili iphone?
yoksa bütün bunlar steve jobs'un ölümüne duyduğun hüzünden mi kaynaklanıyor?
Sözlükte hakkında bu kadar az entry girilmesine şaşırdığım işletim sistemi. Mesajların kilit ekranında görüntülenme tarzı harika olmuştur böyle yarı saydam falan. Android'den gelen birkaç özelliği de vardır elbet, ben ilk defa apple yaptı demiyorum zaten steve jobs'un tam da apple ona ihtiyaç duyarken öldüğünü düşünüyorum.
yüklerken oldukça zor dakikalar yaşamama rağmen yükledikten sonra buna fazlasıyla değdiğini gördüğüm işletim sistemi.
farklılıklarına gelince:
* ios5 gerçekten süper hızlı, ios4'le hiçbir zaman hız problemi yaşamamıştım ama bu beklentilerimin çok üstünde hızlı..
ben ios5 iphone4'te takılır mı falan diye tereddüte düşmüştüm ama hızı en az %20-25 oranında arttırdı!
*yeni notification bar süper ötesi olmuş, ekranın üstünden aşağıya doğru çektiğinizde karşınıza son notification'lar geliyor.
* anlık bildirimler artık uygulamaları durdurmuyor, hangi uygulama açıksa ekranın üstünde notification yazı olarak çıkıyor 2-3 saniye sonra kayboluyor. siz onu görmek istiyorsanız, ekranı aşağıya doğru çekiyorsunuz vs.
* imessage mesajların içine entegre edilmişi ayrıca bir app simgesi aramayın benim gibi boş yere! ios kullanıcaları mavi renkte çıkıyor ve onlarla ücretsiz mesajlaşıyorsunuz!
* şarj konusuna gelince! (malum iphone'un en büyük sorunu)... çok küçük de olsa bir iyileşme fark ettim, sanırım bu sorun iphone'larda kalıcı olucak, çünkü herşey değişiyor bir o sorun değişmiyor!
*icloud'a gelince, bakın onu daha çözemedim ama itunes'a bağımlılığı azaltacaksa süper olur gibi geliyor çünkü itunes'u gerçekten sevmiyorum!
özetle bütün iphone4 kullanıcalarının hiçbir tereddüte düşmeden hemen indirmesi gereken bir işletim sistemi olmuş!
tebrikler apple!
not: bir ara da şu itunes'a bir el at, sorundan başka bir marifeti yok!
farklılıklarına gelince:
* ios5 gerçekten süper hızlı, ios4'le hiçbir zaman hız problemi yaşamamıştım ama bu beklentilerimin çok üstünde hızlı..
ben ios5 iphone4'te takılır mı falan diye tereddüte düşmüştüm ama hızı en az %20-25 oranında arttırdı!
*yeni notification bar süper ötesi olmuş, ekranın üstünden aşağıya doğru çektiğinizde karşınıza son notification'lar geliyor.
* anlık bildirimler artık uygulamaları durdurmuyor, hangi uygulama açıksa ekranın üstünde notification yazı olarak çıkıyor 2-3 saniye sonra kayboluyor. siz onu görmek istiyorsanız, ekranı aşağıya doğru çekiyorsunuz vs.
* imessage mesajların içine entegre edilmişi ayrıca bir app simgesi aramayın benim gibi boş yere! ios kullanıcaları mavi renkte çıkıyor ve onlarla ücretsiz mesajlaşıyorsunuz!
* şarj konusuna gelince! (malum iphone'un en büyük sorunu)... çok küçük de olsa bir iyileşme fark ettim, sanırım bu sorun iphone'larda kalıcı olucak, çünkü herşey değişiyor bir o sorun değişmiyor!
*icloud'a gelince, bakın onu daha çözemedim ama itunes'a bağımlılığı azaltacaksa süper olur gibi geliyor çünkü itunes'u gerçekten sevmiyorum!
özetle bütün iphone4 kullanıcalarının hiçbir tereddüte düşmeden hemen indirmesi gereken bir işletim sistemi olmuş!
tebrikler apple!
not: bir ara da şu itunes'a bir el at, sorundan başka bir marifeti yok!
sorunsuz bir şekilde yüklediğim müthiş işletim sistemi.
not: şaka lan şaka. bütün resimlerim, müziklerim ve telefon defterim silindi. ocağım battı lan..
not: şaka lan şaka. bütün resimlerim, müziklerim ve telefon defterim silindi. ocağım battı lan..
ios 5.0.1 gelmiştir. şarj ile ilgili iyileştirmeler olduğu söyleniyor.
apple ın piçlik yapıp iphone 3g lere çıkartmadığı işletim sistemi. piç mi lan 3g kullanıcıları ? sırf ios 5 ve icloud için iphone 4 aldırtacaklar.
şu an fark ettiğim bir özelliği olan mobil işletim sistemi. yani ios 4'te vardı da ben mi keşfedemedim dedim, olay şu: kilitli ekranda, mesaj geldiğinde, direk mesaj baloncuğunun üstünde parmağınızı kaydırdığınızda mesaja gidebiliyorum. bi tek ben mi?*
Özelleştirmeye değiştirilmeye karşı allerjisi olan işletim sistemi. Ama hız stabilite sorunsuzluk vs bakımında on numara. Android, windows phone buna yetişene kadar daha çok fırın ekmek yemeli.
Not: Android kullanıcısı olarak bu yorumu yaptım.
Not: Android kullanıcısı olarak bu yorumu yaptım.
Çökmeyen , yavaşlamayan , kasmayan işletim sistemi.
kesinlikle ios 6dan daha stabil olan apple'ın ürettiği mobil işletim sistemi.
windows için windows xp ne ise ios için de ios 5 öyledir.
windows için windows xp ne ise ios için de ios 5 öyledir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar