bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- türk telekom port zammı4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- helal olsun be2
- ithal et2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- sürekli esnemek6
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- iremga2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- gammaz çetesi çökertildi2
sınav sonuçlarının sınav tarihlerinden 1 ay sonra açıklandığı, üçüncü sınıftan itibaren yüzyüze eğitim hakkımızı kaybettiğimiz, adeta kız cenneti haline gelmiş, açıköğretim fakültesine bağlı bölüm.
an itibarı ile 2007 yılı final sonuçlarını açıklamış üniversite.
2 sene öküz gibi çalışıp yds den 7 yanlış çıkarıp,türkçeden 45'te 44 yapıp, okulunun adı sorulduğunda anadolu üniversitesi cevabını vermenin hemen ardından açıköğretim mi sorusuyla karşılaşıp "evet ama, bu başka yani.ingilizce öğretmenliği bu."diye açıklama yapmak için kıvranırken karşındakinin seni anlamayacağı izlemini veren gözlerle sana bakması.hala, azzimle "ya 2+2 bu. 2 sene örgün 2 sene açıktan okuyoruz" diye devam etmen. buna rağmen karşıdaki kişinin "hee...tamam işte 2 sene sonra sınava girip 4 seneye çıkarcaağğnn" diyerek seni dinlememesi.en sonunda "ocakta çocuğu bırakmıştım, hadi eyvallah" diyip ortamdan tüymene sebebiyet vermesi olası bölüm. (bkz: ben bunu hep yaşıyorum)
- şimdi siz öğretmen olabiliyor musunuz?
- tabi ki niye sordun?
- iki senede açıköğretim okuyarak öğretmen mi olunurmuş?
- la olum kaç kere anlatacağım. Hem ne iki senesi yedinci seneme girdim hala bitmedi.
- yaw sen kaç netle girdin bu bölüme?
- 90 net ile.
- hay senin...
- pata... küte... çata...
(yaşanmış bir diolag ve arkasından vurdulu kırdılı bir amerikan filmi tadında aksiyon sahneleri)
- tabi ki niye sordun?
- iki senede açıköğretim okuyarak öğretmen mi olunurmuş?
- la olum kaç kere anlatacağım. Hem ne iki senesi yedinci seneme girdim hala bitmedi.
- yaw sen kaç netle girdin bu bölüme?
- 90 net ile.
- hay senin...
- pata... küte... çata...
(yaşanmış bir diolag ve arkasından vurdulu kırdılı bir amerikan filmi tadında aksiyon sahneleri)
geçme notunun 70 olduğu 1-3 2-4 barajının olduğu saçma sapan bir bölüm.
not: mağdur *
not: mağdur *
ingilizce öğretmeni olmak isteyenler için en ideal bölüm. dahası için; http://www.iolpliler.net
Kaliteli ingilizce Öğretmenlerinin yetiştiği bölüm..
1-3 2-4 barajı olan üniversiteler arasında en çok öğrenci bırakan üniversite olduğu tahmin ediriyorum.(içimdeki ses: doğru tabi )
bir an önce sisteminin değişmesi gereken bölüm. 3. sınıftayım ve bu sene geçmem imkansız.
ulan o bu değil de, bir insan 2 sınav üst üste dilbilim adlı inanılmaz dersten nasıl 31 alır?
ulan o bu değil de, bir insan 2 sınav üst üste dilbilim adlı inanılmaz dersten nasıl 31 alır?
2008 - 2009 yıl sonu sınavları sonuçları bugün açıklanmıştır. Testing ve edinimden bütünlemelere kaldığım, bütün planlarımın içine etmiş bölümdür aynı zamanda.
(bkz: Allah belanı versin)
(bkz: Allah belanı versin)
bu lanet bölümde, yeni sistemin getirdiği mükemmel bir kaç nokta şöyle özetlenebilir;
* eski usülde ( mutlak sistemde) geçme notu 100 ( yüz ) tam puan üzerinden değerlendirilip, geçme notu 70 ( yetmiş ) idi. lakin yeni sistemde ( kredili sistemde ) geçme notu CC olarak belirlenmiştir. buraya kadar herşey yolunda gözükse de işin ironik ve sikimsonik yanı şudur;
eğer ki krediniz 2.00 üzerinde ise ve dersiniz ff olmadığı sürece ( DD veya DC olabilir) o dersten koşullu geçersiniz. ama gel gör ki eski usule göre 0-69 puan arası ff iken 70 ise cc notudur. yani ortada dd veya dc diye bir not bulunmamaktadır. yani kısacası geçmek mi istiyorsun? 70 ( cc ) alacaksın zike zike.
* eski usülde bütünleme denen bir olay varken yeni mükemmeliyetçi sistemde büt bulunmamakta, dahası yaz okulu diye bir şey hiç mi hiç olmamakta. bilindiği üzere bi' bölümün ya yaz okulu açılır ya da bütünleme sınavı olur. ama yok mnskiym.
* bir dersten kaldığınız zaman, seneye aynı dönemi beklemek zorundasınız. örneğin; güz döneminde alınan acqusition dersinden kaldığınız takdirde, ikinci dönem böyle bir ders olmadığı için seneye güz dönemini beklersiniz ve o dersi anca o zaman alabilirsiniz.
bunlar yeni usülün getirdikleri bazı maddeler. ama benim en çok kızdığım nokta ise;
*** amına koyduğum okul yemekhanesinde aöf öğrencileri olduğumuz için yemek vermiyorlar bize. hay orospu çocukları!
* eski usülde ( mutlak sistemde) geçme notu 100 ( yüz ) tam puan üzerinden değerlendirilip, geçme notu 70 ( yetmiş ) idi. lakin yeni sistemde ( kredili sistemde ) geçme notu CC olarak belirlenmiştir. buraya kadar herşey yolunda gözükse de işin ironik ve sikimsonik yanı şudur;
eğer ki krediniz 2.00 üzerinde ise ve dersiniz ff olmadığı sürece ( DD veya DC olabilir) o dersten koşullu geçersiniz. ama gel gör ki eski usule göre 0-69 puan arası ff iken 70 ise cc notudur. yani ortada dd veya dc diye bir not bulunmamaktadır. yani kısacası geçmek mi istiyorsun? 70 ( cc ) alacaksın zike zike.
* eski usülde bütünleme denen bir olay varken yeni mükemmeliyetçi sistemde büt bulunmamakta, dahası yaz okulu diye bir şey hiç mi hiç olmamakta. bilindiği üzere bi' bölümün ya yaz okulu açılır ya da bütünleme sınavı olur. ama yok mnskiym.
* bir dersten kaldığınız zaman, seneye aynı dönemi beklemek zorundasınız. örneğin; güz döneminde alınan acqusition dersinden kaldığınız takdirde, ikinci dönem böyle bir ders olmadığı için seneye güz dönemini beklersiniz ve o dersi anca o zaman alabilirsiniz.
bunlar yeni usülün getirdikleri bazı maddeler. ama benim en çok kızdığım nokta ise;
*** amına koyduğum okul yemekhanesinde aöf öğrencileri olduğumuz için yemek vermiyorlar bize. hay orospu çocukları!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar