bugün
- kadir inanır10
- türk soyu ve arap soyu birdir5
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yazarların iyi olduğu konular9
- true nun çaylak olması9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- velvet26
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- feminist sloganı2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- neden herkes evleniyor hala2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist dünya19
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dedehatun'un elleri2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 2026 dünya kupası25
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- çomar putu4
Biz her gün Türkiye'de, teknolojiyi çok yakından takip ederken dünyanın yarısında internet bağlantısı bile yok.
teknolojinin sağlamı.
http://www.webcansu.com/i...ti-mantikli-kullanin.html okursanız ve makaleye yorum yaparsanız iyi olur.
http://www.webcansu.com/i...ti-mantikli-kullanin.html okursanız ve makaleye yorum yaparsanız iyi olur.
malesef çok yavaş kullandığım zımbırtı.
dsmart aboneliğim var. internet ve tv yayını bir arada. interneti de sanırım ttnet'ten alıyormuş. pek anlamam o işlerden.
şimdi sorunum şu, arkadaş ölüm bu internet. speedtest'te 2.13mbps falan çıkıyor hızı.
modeme gelen internet kablosunda ek var. acaba onda kopukluk, dandiklik falan olabilir mi? yani kalitesiz olabilir mi? ( en az 5 kez kesip tekrar yaptım )
veya modem (2 senelik ) artık dandikleşmiş falan olabilir mi?
son olarak dsmart veya ttnet her neyse onların verdiği hizmet sebebiyle böyle yavaş olabilir mi?
bu soruların cevabını nasıl bulabilirim var mı bi pratiği, programı ?
bir de bulunduğum yer itibariyle fiber bağlayamıyorum.
var mı ttnet'e, dsmart'a falan alternatif "ohhhh be" dedirtecek bir hizmet?
dsmart aboneliğim var. internet ve tv yayını bir arada. interneti de sanırım ttnet'ten alıyormuş. pek anlamam o işlerden.
şimdi sorunum şu, arkadaş ölüm bu internet. speedtest'te 2.13mbps falan çıkıyor hızı.
modeme gelen internet kablosunda ek var. acaba onda kopukluk, dandiklik falan olabilir mi? yani kalitesiz olabilir mi? ( en az 5 kez kesip tekrar yaptım )
veya modem (2 senelik ) artık dandikleşmiş falan olabilir mi?
son olarak dsmart veya ttnet her neyse onların verdiği hizmet sebebiyle böyle yavaş olabilir mi?
bu soruların cevabını nasıl bulabilirim var mı bi pratiği, programı ?
bir de bulunduğum yer itibariyle fiber bağlayamıyorum.
var mı ttnet'e, dsmart'a falan alternatif "ohhhh be" dedirtecek bir hizmet?
dsl ışığı selektör yapan modemle bağlanmaya çalıştığım hede.
interneti herkes toplumun huzuru için kullansan 1 yıl içinde ülke kalkınır, yandaş ve terör gazeteleri falan olmasa herkes barışa hizmet etse ülke uçar. hatta sadece uludağ sözlük bile %10 katkı yapar, o derece önemli internet.
Kontrol altinda tutulmazsa cok tehlikeli olabilir.
Ozgurluk falan diye aglayanlara kulak asmayin.
Ozgurluk falan diye aglayanlara kulak asmayin.
Velinimettir.
Dünyanın en güzel icatlarından bir tanesi internet.
Ak partiden önce internet var mıydı ya ? Adamlar bi geldi internetle geldi ben az bişey hatırlıyorum internete bağlanmak için 10 dakika izin beklerdik
Ak partiden önce internet var mıydı ya ? Adamlar bi geldi internetle geldi ben az bişey hatırlıyorum internete bağlanmak için 10 dakika izin beklerdik
acaba 2006 yılındada böyle rahatmıydı kullanmak, o kadar hızlı gelişmişki.
Yeni inşa edilen binalarda bina içi sabit internet altyapısının bulunmasına yönelik zorunluluk getirilecek. Kalkınma Bakanlığı koordinasyonunda hazırlanan
2015-2018 Bilgi Toplumu Stratejisi ve Eylem
Planı'na göre, bina içi internet altyapısı
kurulumunun zorunlu hale getirilmesine yönelik
çalışmalar yapılacak.
2015-2018 Bilgi Toplumu Stratejisi ve Eylem
Planı'na göre, bina içi internet altyapısı
kurulumunun zorunlu hale getirilmesine yönelik
çalışmalar yapılacak.
artık binaların altyapısında zorunlu olacakmış.
http://www.gazetevatan.co...lu-olacak-747460-ekonomi/
http://www.gazetevatan.co...lu-olacak-747460-ekonomi/
inanılmaz bir buluştur.
gelecekte güç internette ve yazılımdadır.
html falan demeyin bulaşın beyler. geleceğin potansiyel efendileri olabilirsiniz.
gelecekte güç internette ve yazılımdadır.
html falan demeyin bulaşın beyler. geleceğin potansiyel efendileri olabilirsiniz.
bu gece en ilkel olarak kullanan canlılar olduğumuzu farkettigim çağın öncüsü, çağına ismini veren ağ.
interneti en ilkel olarak biz kullanıyoruz, evet. kesin bir şekilde onu görülüyor ki bir kaç seneye kalmadan sanal ortam ve bilişim adı altinda derslerin ilkokullardan günümüz biligisayar derslerinden çok farklı bir temelle öğrencilere asilanmasi gerekiyor.
kucuk bir çocuk,tam da kardesim yaşında, internete reklam olabiliyor. ya da çok gereksiz insanlar gerekliymis gibi görülüyor. ana kelimesi ve eşdeğeri olan sanal kelimesi karşılıyor bunu.
senden korkmaya başladım internet. akademik anlamda o kadar güzelsin ama sosyal medya adı verilen asosyallikler silsilesi ve bunun getirdiği ve yitirdiği binlerce psikoloji, ideoloji ve binlerce acınası erimekte olan hayati görünce guzelligin beni uzuyor.
biz aşağı yukarı atlattık, atlariyoruz. kardeşlerimiz var en yakınımızda, belki ablalarimiz abilerimiz, yeri gelince ebeveynlerimiz. bilgilendirelim arkadaslar. sizden büyük bir ricam bu, bu gece bunu görev edindim kendime.
interneti en ilkel olarak biz kullanıyoruz, evet. kesin bir şekilde onu görülüyor ki bir kaç seneye kalmadan sanal ortam ve bilişim adı altinda derslerin ilkokullardan günümüz biligisayar derslerinden çok farklı bir temelle öğrencilere asilanmasi gerekiyor.
kucuk bir çocuk,tam da kardesim yaşında, internete reklam olabiliyor. ya da çok gereksiz insanlar gerekliymis gibi görülüyor. ana kelimesi ve eşdeğeri olan sanal kelimesi karşılıyor bunu.
senden korkmaya başladım internet. akademik anlamda o kadar güzelsin ama sosyal medya adı verilen asosyallikler silsilesi ve bunun getirdiği ve yitirdiği binlerce psikoloji, ideoloji ve binlerce acınası erimekte olan hayati görünce guzelligin beni uzuyor.
biz aşağı yukarı atlattık, atlariyoruz. kardeşlerimiz var en yakınımızda, belki ablalarimiz abilerimiz, yeri gelince ebeveynlerimiz. bilgilendirelim arkadaslar. sizden büyük bir ricam bu, bu gece bunu görev edindim kendime.
birşey çıkacak, karıların kocası, kocaların karısı olacak deseler inanmazdın dimi.
karı-koca'ların birbirlerinin yüzünden çok parlak ışıklara bakmalarına sebep olan şey.
şeytan icadı, belki de şeytanın direk kendisi.
karı-koca'ların birbirlerinin yüzünden çok parlak ışıklara bakmalarına sebep olan şey.
şeytan icadı, belki de şeytanın direk kendisi.
dünyada 3 milyar kullanıcısı vardır.
Türkiyenin yarısı internetsizdir.
http://m.haber7.com/haberDetay.php?id=1233729
Türkiyenin yarısı internetsizdir.
http://m.haber7.com/haberDetay.php?id=1233729
dünyaya açılan kapımızdır,
çağımızın en az ekmeği kadar suyu kadar elzem olan ve zaman geçtikçe her evde yerini alan 21. yüzyıl hastalığıdır. en büyük faydası insan ile bilginin buluşmasındaki en büyük engeli ortadan kaldırmıştır.
(bkz: Dünyaya açılan kablo)
teknoloji harikalarının başında yer alan insanoğlunun müthiş icadı
internet yokken hayatımda ne yapıyordum acaba diye düşünen tek ben miyim .
4 gündür mahrum kaldığımdan mütevellit bana değerini kanıtlayan bildiğin yaşam kaynağı.
alışınca bırakmak imkansızdır.
5 gündür mahrum kaldığımdan mütevellit bana değerini kanıtlayan, bildiğin yaşam kaynağı.
Olduğunda kullanılamaması olmamasından daha fazla can sıkan araç. olmadığında zaten yok deyip başka işlerle meşgul olurken olduğunda giremeyince insanı çileden çıkarıyor. hele o dönüp dönüp dolmayan sayfalar. ttnet'e en içten sövgülerimle.
türkiyeye internet 1993 yılında gelmiştir. Milleniumdan sonra yaygınlaşmıştır. olmaması hayatı yarım yaşamak demektir artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar