bugün
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- true nun çaylak olması5
- velvet27
- kürtçülerin algıları3
- yazarların iyi olduğu konular5
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist dünya19
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- beşar esad3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- ebu muhammed el culani4
- tavuk iskender4
- ingiliz aksanı6
- çomar putu4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalistler10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir inanır3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kürtçülük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beynin güzelce yıkanması3
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- kemalist tokatlamak2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
Ekşi sözlük, Uludağ, facebook..
Benim için internet bu kadar.
Benim için internet bu kadar.
Bilgi çöplüğü olan yer. Yeti geliyor faydalıyı faydasızdan, günceli güncel olmayandan ayıramıyorsun.
Eskiden ne güzeldi amk Twitter yok Facebook yok... O analog halini özledim.
Şimdi neydüğü belirsiz bir yer oldu.
Şimdi neydüğü belirsiz bir yer oldu.
bizim zamanımızda internete takım elbiseyle girilirdi.
sovyetler birliğinin 1950'lerde dünyanın ilk uydusu olan sputnik ile teknolojide liderliği ele geçirmesinden sonra abd savunma bakanlığı'nın 1960'larda başlattığı teknoloji seferberliği kapsamındaki çalışmalar neticesinde ilk kez 1969'da farklı iki şehirdeki süper bilgisayarın arpanet isimli bir sistemle birbirlerine paket veri göndermeleri ile oluşturulmuş haberleşme ağıdır. orjinal adı ağlar arası çalışma anlamına gelen internetworking'dir. 1969'da sistemi kullanan süper bilgisayar sayısı 2 iken 1971'de bu sayı 15'e çıkmıştır. ilk deniz aşırı paket veri aktarımı ise 1971'de abd ile ingiltere arasında gerçekleştirilmiştir.
görsel
görsel
Temel ihtiyactir.
Başka bir dünya. Hayatı internetten ibaret olan insanlar var.
ak parti'nin %35 lik kemik tayfasının kullanmadığı iletişim ağı.
Bağımlılık yapan şey. Kimse kendine açıklayamıyor ama doğru olan bu.
sürekli bir yavaşlık, sürekli bir kesinti, hay filtrenize be kardeşim.
Yol Ver Nokta Net diyorum. internet çağı bile geride kalırken neden interneti büyük bir şey gibi anlatmaya çalışıyoruz ki.
Yeni bir iletişim aracı bulunmalı bence.
Şebekenin,
fiberin,
atmosferin olmadığı yerlerde de
bağlantı kurabileceğimiz bir sistem,
ağ,
telepati
(daha isim bulamadım ama arıyorum) vs gibi bir şey.
çok klasik takılıyoruz çook.
yeni bir şey yepyeni bir şey gerekiyor.
bakalım arıyoruz.
Yeni bir iletişim aracı bulunmalı bence.
Şebekenin,
fiberin,
atmosferin olmadığı yerlerde de
bağlantı kurabileceğimiz bir sistem,
ağ,
telepati
(daha isim bulamadım ama arıyorum) vs gibi bir şey.
çok klasik takılıyoruz çook.
yeni bir şey yepyeni bir şey gerekiyor.
bakalım arıyoruz.
şu an pc başında don atlet oturup dürüm yerken canlı olarak slash'in solosunu izleyebildiğim müthiş mecra. kültür şoku aq.
Uzmanlar, uyku düzenini bozan en büyük tehdidin internet olduğunu söylüyor.
Vakit öldürmek için çok hoş bi şey kendileri.
internetin yıllık büyüme yüzdesi 314.000dir.
2004 yılından beri internete giriyorum daha fibere kavuşamadık. hala adsl... puu amk sizin telekom.
Düzeldi mi yoksa hâlâ aynı mı merak ettiğim web.
bunu engelleyince terörü engellediğini sanan angutlar var.
Ben Türk Telekom l.t.e ve i6plus ile 1.3 mb/sn indirme hızı görünce halay çekiyorum. Saniyede 5-7 mb indirme hızı görebilmek için internet bağlatacağım ama karar veremiyorum.
superonline'ı çok övüyorlar ama burada port yoktu, benim acelem vardı şuan ttnet ile maksimum 700kb/s görüyorum, hesapta 16mbps. cep telefonundan 8mbps ulaşıyorum, ttnet net harici bir şey ama ney çözemedim.
Uydunet 100 gb akn için 79.90 istiyor. Vodafoneda 240 gb akn 91 liraymış. Daha uygunu yok sanırım.
Hangi servis sağlayıcısı en sorunsuz internet hizmeti veriyor merak ediyorum. Aklımda Vodafone digiturk dsmart ya da uydunet var.
internet kesintilerinden etkilenmeyecek bir altyapı sunan var mı onu alsak parası mühim değil.
internet kesintilerinden etkilenmeyecek bir altyapı sunan var mı onu alsak parası mühim değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar