bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- kadınlar neden aldatır17
- toplu taşıma aracı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- tekerlek kaşar4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
dandiklik konusunda açık ara önde giden, ailecek küfürlerimizi esirgemediğimiz kurum.
olur ya niye bok atıyorsun diyenler çıkar. hani, belki. efendim, şimdi ben yeni okulumdan ötürü yeni paso çıkarmak durumundaydım. elimi çabuk tutmadığım için bireysel ve kurumsal başvurunun yapılamadığı ekim ayına kalmıştım. online başvuruyordum lakin her seferinde eksik bilginiz var gibisinden bir hata veriyordu. şikayet maili attım, cevap olarak karaköy'den bireysel başvuru yapın dendi. karaköy'e gittim, ancak 2012'de başvuru yapabileceğim söylendi (o zamanlar 2011 idi). sizin yapacağınız işe sıçayım diyerek yoluma devam ettim ve en son bugün, bireysel başvuru için karaköy'e gittim. önümde sıra bekleyen 180 kişinin bir kısmını geride bıraktıktan sonra hastanede sıra beklerken arkadaş olan teyzeler misali muhabbet falan ettim etraftakilerle. online başvuruda sorun yaşayanlar için bir kuyruk varmış meğer, oraya gittim kadın "hata" lafını duyar duymaz başından savdı beni, eheh. bir yandaki gişedeki kıza sordum ben de falan. kız öğrenci belgemi, dekontumu aldı ve anında pasomu verdi. dedim "neymiş yani, noluyomuş?" meğerse ilk online olarak başvurduğumda pasom çıkmış fakat iett internetten bunu göstermeyi becerememiş.
yani demem o ki, madem sıçacaksınız neden internet üzerinden bir şeyler yaptırıyorsunuz insanlara? sizin yapacağınız işe sıçayım ben tekrardan.
olur ya niye bok atıyorsun diyenler çıkar. hani, belki. efendim, şimdi ben yeni okulumdan ötürü yeni paso çıkarmak durumundaydım. elimi çabuk tutmadığım için bireysel ve kurumsal başvurunun yapılamadığı ekim ayına kalmıştım. online başvuruyordum lakin her seferinde eksik bilginiz var gibisinden bir hata veriyordu. şikayet maili attım, cevap olarak karaköy'den bireysel başvuru yapın dendi. karaköy'e gittim, ancak 2012'de başvuru yapabileceğim söylendi (o zamanlar 2011 idi). sizin yapacağınız işe sıçayım diyerek yoluma devam ettim ve en son bugün, bireysel başvuru için karaköy'e gittim. önümde sıra bekleyen 180 kişinin bir kısmını geride bıraktıktan sonra hastanede sıra beklerken arkadaş olan teyzeler misali muhabbet falan ettim etraftakilerle. online başvuruda sorun yaşayanlar için bir kuyruk varmış meğer, oraya gittim kadın "hata" lafını duyar duymaz başından savdı beni, eheh. bir yandaki gişedeki kıza sordum ben de falan. kız öğrenci belgemi, dekontumu aldı ve anında pasomu verdi. dedim "neymiş yani, noluyomuş?" meğerse ilk online olarak başvurduğumda pasom çıkmış fakat iett internetten bunu göstermeyi becerememiş.
yani demem o ki, madem sıçacaksınız neden internet üzerinden bir şeyler yaptırıyorsunuz insanlara? sizin yapacağınız işe sıçayım ben tekrardan.
bugün istanbul anadolu yakasında kozyatağı hal durağında 17:30'dan 19:00'a kadar otobüs geçmedi. işte böyle bir kurum...
Sabah doğum günümü telefonuma mesaj atarak kutlayan kurum. yağmurlu bir sabahta o saatte hiç olmayacak bir şekilde boş bir metrobüste otururken geldi kutlama mesajları. teşekkür ederim iett aldım ben mesajı.
(bkz: boş metrobüs)
(bkz: boş metrobüs)
türk telekom arenaya acilen maç günleri sefer koymalıdır. geçen sene vardı seferler bu sene kaldırmış. ak parti statta kongre yapınca iett seferi var galatasaray maçlarında yok.
akp belediyesi tarafından ucuzdan özelleştirilen kurumdur.
sabah 7-8 arası 3-4 adet olan sefer sayılarını 2 katına çıkarsa amına koduğumun arabalılarının trafiği sikmesini de önleyecek olan,her sabah leş gibi nefes,her akşam leş gibi koltuk altı ve yağlı saç kokusu çekme zulmüne son verecek olan,kısaca medeniyeti halkına sunmaktan imtina eden vicdansız duyarsız kurumdur.
kart vizeleme işlemi duyurusu yaparken ünsüz benzeşmesi kuralına uymayan işletme.
"vize işlemi mebsis ve yöksis'den alınan verilere göre otomatik yapılacaktır."
yöksis'den değil yöksis'ten olmalı.
"vize işlemi mebsis ve yöksis'den alınan verilere göre otomatik yapılacaktır."
yöksis'den değil yöksis'ten olmalı.
duraklara sözde akıllı pano koyup şu kadar dakika kaldı yazan ama hiçbir dakika tahmini tutmayan kurum. ışıklı tabelaya göre beklediğim otobüs üç kere duraktan geçti. yıl olmuş 2013 kafa hala offline.
16 haziran 2013 tarihinde halki degil akp nin yandaslarinin mitinge ucretsiz ulastirmakta. Yandas olmayana ise bedava biber gazi ve job reva gorulmekte. Ayiptir gunahtir vicdansizlar.
model model tüm iett otobüslerinin incelemesi için:
http://www.otohafiye.com/...-otobusleri-inceleme.html
http://www.otohafiye.com/...-otobusleri-inceleme.html
bünyesindeki şöförler görevliler vs . çoğu karadenizli bu kurumda. özellikle rize ve trabzonlu çok var . tam bir kadrolaşma olmuş vakt-i zamanında.
Şöförlere acilen ayar çekmesi gereken, kurumdur. Yoksa uçan tekme vol.100 olmaya adaydir.
otobüslerinin içerisinde yer alan bilgi ekranlarında sadece avrupa yakasına ait görseller kullanan kamu kurumu.
hayır istanbul geneline değil de avrupa yakasına (ki aslında beyoğlu, dolmabahçe, istiklal, tünel ve zincirlikuyu) hizmet ediyormuş havası veriyorlar.
en komiğime gidense, zincirlikuyu metrobüs istasyonunun olduğu fotoğrafta sarı transparanlıkla yolun köprü ve karşı yakadaki ufuk noktasına değin gittiğini görmek.*
bir istanbullu ve avrupa yakasında ikamet eden birey olarak anadolu yakasının neden hiç görseller arasında yer almadığını cidden merak ediyorum.
(bkz: derdini sikeyim butonu)
(yazar burada kendisine kalay basıyor)
ciddi ciddi nedir bu iş bilen eden varsa beni aydınlatsın.
hayır istanbul geneline değil de avrupa yakasına (ki aslında beyoğlu, dolmabahçe, istiklal, tünel ve zincirlikuyu) hizmet ediyormuş havası veriyorlar.
en komiğime gidense, zincirlikuyu metrobüs istasyonunun olduğu fotoğrafta sarı transparanlıkla yolun köprü ve karşı yakadaki ufuk noktasına değin gittiğini görmek.*
bir istanbullu ve avrupa yakasında ikamet eden birey olarak anadolu yakasının neden hiç görseller arasında yer almadığını cidden merak ediyorum.
(bkz: derdini sikeyim butonu)
(yazar burada kendisine kalay basıyor)
ciddi ciddi nedir bu iş bilen eden varsa beni aydınlatsın.
son zamanlardaki pahalılığı yüzünden 3-4 kişilik yolculuklarda gerçekten ineklik etme taksi tut açılımına hak kazanmış kurumdur.
berbat ötesi yönetilen kurum, seferleri ile mantık arasında ilişki yok.
yoldan adam çevir başına geçir, daha iyi yönetir. en azından daha kötü yönetemez...
yoldan adam çevir başına geçir, daha iyi yönetir. en azından daha kötü yönetemez...
mitinglere insan götürürken bedava çalışır.
110 numaralı hattının (taksim-kadıköy) pazar günleri son seferini 21.30 da yapacak şekilde sefer saatleri keyfe keder değiştirmiş kamu kuruluşu.
153'ü arayıp konuyla ilgili talepte bulundum ve cevap geldi.
hattın yolcu yoğunluğu yeterli görülmediğinden sefer saatleri bu şekilde düzenlenmiştir.
işin tuhaf tarafı yaz ortasında 21.30'da kadıköy'den taksim'e otobüs yolcu yoğunluğu yok diye kaldırılabiliyor lakin (yamulmuyorsam) 14y Yavuztürk-Kadıköy hattı için otobüs bulabiliyorsunuz.
bu şekilde dalga geçer gibi verilen cevap haliyle acaip tepkiler verdiriyor bünyeye.
düdüt: yavuztürk'e araba gitmesin falan değil derdim, yaz ortasında şehrin iki kalabalık bölgesinin birbiri ile ulaşımını keyfe keder kesip bir de saçma sapan bahane üretilmesi.
kurumsal olarak taşak geçtiler anlayacağınız.
153'ü arayıp konuyla ilgili talepte bulundum ve cevap geldi.
hattın yolcu yoğunluğu yeterli görülmediğinden sefer saatleri bu şekilde düzenlenmiştir.
işin tuhaf tarafı yaz ortasında 21.30'da kadıköy'den taksim'e otobüs yolcu yoğunluğu yok diye kaldırılabiliyor lakin (yamulmuyorsam) 14y Yavuztürk-Kadıköy hattı için otobüs bulabiliyorsunuz.
bu şekilde dalga geçer gibi verilen cevap haliyle acaip tepkiler verdiriyor bünyeye.
düdüt: yavuztürk'e araba gitmesin falan değil derdim, yaz ortasında şehrin iki kalabalık bölgesinin birbiri ile ulaşımını keyfe keder kesip bir de saçma sapan bahane üretilmesi.
kurumsal olarak taşak geçtiler anlayacağınız.
çok çok eski günlerde istanbul denilen bu tuhaf şehirde; aynı bugünkü gibi soğuk ve yağışlı bir gecede son otobüse binmeyi başarmanın verdiği rahatlama duygusuyla kutuya bilet atarken boş bulunup, araç gelmeyecek sandım şeklinde kendi kendine mırıldanan çocuğa, ilk ve son sefer iettnin şerefidir, mutlaka yapılır diyen şoförleri çok çok eski zamanlarda kadrosunda bulunduran kurum. du.
--spoiler--
30 ekim tarihinde kundakta bebeğimiz olduğu halde kanuni sultan süleyman hastanesi durağında saat 12 otobüsüne binmek istedik. soğuğa ve yağmura rağmen şoför bizi de gördüğü halde kapıları açmadı ve içinde az sayıda yolcu ile devam etti.sadece bir aylık bebeğim ile 12:30 otobüsünü bekleyelim dedim. 12:30 arabası gelmedi saat 13:10 a kadar bekledik. kundakta bebeğim ile kapıyı açmayan en basit tabir ile kişilik yoksunu bir şoför yüzünden yağmurun altında 1 saat 10 dakika bekledim. istanbulda 21. yüzyılda kışın ortasında bir saaten fazla otobüs bekleyen bir bir iett müdürü var mıdır acaba? otobüslerde otobüsün arkasından koşmayın zira kısa bir süre sonra bir sonraki otobüs gelecektir diye resmen milleti aptal yerine koyan animasyonlar koyarak sizin de halka vergisini son kuruşuna kadar veren bir öğretmene verdiğiniz değer ortadadır. etilere 5 dakika bir araba kaldırırken hastaneye bir buçuk saatte otobüs vermek ne vicdana ne de sosyal devlet ilkesine sığmaz. biliyorum ki yine herkese gönderdiğiniz gibi kalıp klasik cevaplar yazacaksınız. başvurunuz değerlendirilmeye alınmış gerekenlere yapılacaktır diye.sizin bir işi becerememenizden dolayı benim evladım bugün hasta oldu.size zerre kadar hakkımı helal etmiyorum.tc anayası madde 10a verdiğiniz atıf ise gerçekten bir kara mizah örneği.
--spoiler--
30 ekim tarihinde kundakta bebeğimiz olduğu halde kanuni sultan süleyman hastanesi durağında saat 12 otobüsüne binmek istedik. soğuğa ve yağmura rağmen şoför bizi de gördüğü halde kapıları açmadı ve içinde az sayıda yolcu ile devam etti.sadece bir aylık bebeğim ile 12:30 otobüsünü bekleyelim dedim. 12:30 arabası gelmedi saat 13:10 a kadar bekledik. kundakta bebeğim ile kapıyı açmayan en basit tabir ile kişilik yoksunu bir şoför yüzünden yağmurun altında 1 saat 10 dakika bekledim. istanbulda 21. yüzyılda kışın ortasında bir saaten fazla otobüs bekleyen bir bir iett müdürü var mıdır acaba? otobüslerde otobüsün arkasından koşmayın zira kısa bir süre sonra bir sonraki otobüs gelecektir diye resmen milleti aptal yerine koyan animasyonlar koyarak sizin de halka vergisini son kuruşuna kadar veren bir öğretmene verdiğiniz değer ortadadır. etilere 5 dakika bir araba kaldırırken hastaneye bir buçuk saatte otobüs vermek ne vicdana ne de sosyal devlet ilkesine sığmaz. biliyorum ki yine herkese gönderdiğiniz gibi kalıp klasik cevaplar yazacaksınız. başvurunuz değerlendirilmeye alınmış gerekenlere yapılacaktır diye.sizin bir işi becerememenizden dolayı benim evladım bugün hasta oldu.size zerre kadar hakkımı helal etmiyorum.tc anayası madde 10a verdiğiniz atıf ise gerçekten bir kara mizah örneği.
--spoiler--
Saçma salak bir kurum, fiyat pahalı kalite yerlerde birde utanmadan zarar ediyoruz diyorlar olm siz neyin zararını ediyorsuuz mesela %900 kar etmeyi planlarken %891 kar ediyorsunuz da kardan eksilen yüzdeyi zarar olarak mı açıklıyorsunuz yoksa ben günün mutelif saatlerinde bindiğim neredeyse her otobüsün kalabalık olması konusunda bir yanılsama mı yaşıyorum? o metrobüs darphane misali para basmıyor mu? neden böyle ipnesin sen iett?
şoför leri özen ve itina ile seçilmiş dünyanın en kazık işletmesi.
arkadaş evrimini tamamlamış bu kadar insanı nasıl bir araya getirdiniz?.
arkadaş evrimini tamamlamış bu kadar insanı nasıl bir araya getirdiniz?.
Mal kurum. Yavşak kurum. Şerefsiz kurum. 9 numaralı hattın sefer sayısının artırılması için dört beş kez talep açtım. Sonunda ters tepti seferleri yarıya indirip hafta sonu seferleri de temelli kaldırdılar. Ağlayacak ulan. Metrobüs guzergahına paralel yolda yani e5 üzerinde bin tane hat varken gidip yenilerini ekleyen iett şu mahalleye bir otobüs yollayıp günde dört beş fazla seferi bu mahallenin halkına çok görüyor. insafsızlar. Vicdansızlar.
Kar yağan bölgeler de kullanilmasi gereken araç. Hatta her zaman kullanilmasi lazim.
insan taşıyoruz diyorlar , toplu taşıma kullanan insanlar gerçek şehirli moderndir diyorlar. hani bilmesek tamam diyeceğiz de insan ne olduğunu bilince biraz mal gibi hissediyor.
otobüs şoförlerini hizaya çekmesi gereken kurum. Son haftalarda sık sık problemli şoförlerle karşılaşmaya başladım. Çoğu yolcuya karşı tahammülsüz, dikkatsiz, kural tanımaz...
bir kaç örnek vermek istiyorum:
Geçen haftalarda mecidiyeköy'e gitmek için bir otobüse ilk durağında binmek için kapıdan girdim. Şoför sigara içiyordu koltuğunda. dayanamadım sordum:
-içerde sigara içilebiliyor mu?
Tabi doğal olarak bana ters ters baktı. Sonra sigarayı atmak zorunda kaldı. Aynı şekilde hemen hemen her gün aracı kullanırken telefonla konuşan şoförle karşılaşıyorum. Bu yasak fakat dinleyen yok. Yolcuları durağında bırakmayan şoförler mi dersiniz, en ufak bir tartışmada zeytinyağı gibi üste çıkan şoförler mi dersiniz ne ararsanız var.
ha yolcuların hatası yok mu? Evet tabiki onların da hataları var ama şoförün temkinli ve sabırlı olması gerekiyor. o asabi ve mahalle kabadayısı gibi davranamaz.
Bu yazıya sebeb olan şeyse bugün gideceğim yere giden 2 otobüsün bulunduğum durakta hiç durmadan geçmesidir. içinde çok az yolcu olmasına rağmen durakta durmadı. hızla basıp gitti. Onların yüzüne dakikalarca sonraki otobüsleri bekledim.
bir kaç örnek vermek istiyorum:
Geçen haftalarda mecidiyeköy'e gitmek için bir otobüse ilk durağında binmek için kapıdan girdim. Şoför sigara içiyordu koltuğunda. dayanamadım sordum:
-içerde sigara içilebiliyor mu?
Tabi doğal olarak bana ters ters baktı. Sonra sigarayı atmak zorunda kaldı. Aynı şekilde hemen hemen her gün aracı kullanırken telefonla konuşan şoförle karşılaşıyorum. Bu yasak fakat dinleyen yok. Yolcuları durağında bırakmayan şoförler mi dersiniz, en ufak bir tartışmada zeytinyağı gibi üste çıkan şoförler mi dersiniz ne ararsanız var.
ha yolcuların hatası yok mu? Evet tabiki onların da hataları var ama şoförün temkinli ve sabırlı olması gerekiyor. o asabi ve mahalle kabadayısı gibi davranamaz.
Bu yazıya sebeb olan şeyse bugün gideceğim yere giden 2 otobüsün bulunduğum durakta hiç durmadan geçmesidir. içinde çok az yolcu olmasına rağmen durakta durmadı. hızla basıp gitti. Onların yüzüne dakikalarca sonraki otobüsleri bekledim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar