bugün
- utanmadan şort giyen erkek6
- gocudan lezzet içmek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- san marino nun dünya kupasını alması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- küfreden kız iticiliği7
- lionel messi3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- beyaz otomobil satın almak15
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- ankara4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- wine me dine me2
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
ayaküstü çok güzel adam sken kurumdur.
Bir gün okula gitmek için bindiğimde yer boşalmıştı bir kadın beni o yere oturtmadı o kadına dayayasım geldi.
paranın açamadığı ender kapılardan. ayrıca kartı okuyan kutu doğum günü kutluyor.
Romanlara konu olmuş 500T hattını barındıran işletmedir.
Ineklik etme taksi tut
Diye bir laf donuyordu ilkokul zamanimda.
Diye bir laf donuyordu ilkokul zamanimda.
60 kişilik otobüse her sabah 240 kişi bindirerek, ''en az 3 çocuk'' ricasına katkıda bulunuyorlar...
1 den 24 e kadar olan hat sayıli otobüsler anadolu yakasinda görev yaparlar.
istanbula gidince mecburi kullandıgım araÇ. 17 büyük işkence valla .
Yeni nesil otobüslerinde wifi ve sarj hizmeti sunan kuruluştur. Wifi cok basarili değildir kanimca.
her yıl geleneksel olarak istanbul'un fethi kutlamaları çerçevesinde tüm otobüslerini bu kutlamalara tahsis ederek insanları mağdur eden kurum.
insan 2 saat boyunca otobüs bekler mi? vicdanınızla başbaşa bırakıyorum sizi.
insan 2 saat boyunca otobüs bekler mi? vicdanınızla başbaşa bırakıyorum sizi.
kız arkadaşımın, ailemin ve arkadaşlarımın unuttuğu doğum günümü hatırlamıştır. sabah telefonumda kandil mesajları dolup taşarken tek doğum günü mesajı gelmemesi garipti. fakat iett sağolsun akbilimi bastığım an doğum gününüz kutlu olsun dedi.
iett <3 platonik oldum sana karşı.
iett <3 platonik oldum sana karşı.
aylık akbil yükleyenlerin abonman geçerlilik süresini, beleş gidilen gün kadar arttırması gereken kurumdur.
yoksa o adam boşuna mı verdi o parayı...
yoksa o adam boşuna mı verdi o parayı...
31.07.2016 Pazar günü 24.00 a kadar ücretsizmiş.
Ulan toplu taşımayı parasız yapacağınıza şu suları açın artık!
Otobüse mi işeyeyim ne yapayım!?
Ulan toplu taşımayı parasız yapacağınıza şu suları açın artık!
Otobüse mi işeyeyim ne yapayım!?
Anaa hala ücretsizmiş,az daha direnirse bende ücretsiz kullanacağım.
Böyle giderse toplu taşımaya para verme devri bitecek, şu yakıtlara da bir el atsalar arabasıyla giden de var.
Ücretsiz seyahat tarihi uzatilmis kurum.
bu dönemlik son kez kullandığımdır.
kar amaçlı çalışan şirkettir. Sen o ücretleri düşürmeden kimse daha hızlı ve konforlu aracından inmez. ayda nerden baksan 130 lira akbil parası vereceğime benzine 200 atarım, arta kalanla da gezerim.
insanları hayvan misali taşıyıp, birde zam yapan kuruluş.
şoförlerini ciddi bir şekilde gözden geçirmesi gereken kurum. haftada 2 kaza olmaya başladı. serseri gibi otobüs kullanıyorlar.
Tübitaktan falan daha ali olduğunu düşündüğüm kurumdur. Şoförlerindeki egoya bakılırsa...
Ayakta yazmak zor azizim.
Bendeki mi şanssızlık hâlâ çözemedim, ne zaman binsem dopdolu.
Okumasana kardeş yazdığımı aaa.
Bendeki mi şanssızlık hâlâ çözemedim, ne zaman binsem dopdolu.
Okumasana kardeş yazdığımı aaa.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar