bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- yiyeni yarım ekmek doyurur2
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- eva green2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- makarnaya sarımsak girer mi3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- göte giren şemsiye4
- arkadaşlar beni sevin2
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- frt2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ciguli kral7
- kadir inanır'ın vefatı7
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- japonya8
- saraca finch house7
- deniz göktaş5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- durduk yere ağlamak2
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- hırvatistan5
- gana3
- ingiltere3
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
5.2 inç ekranlı, leica lensli iki arka kameralı telefon. 3gb ram var. türkiye'ye gelişi ağustos ayını bulabilirmiş. teknoseyir ingilterelerden almış, gelmiş, incelemiş.
https://www.youtube.com/watch?v=vGZ11XQa_js
https://www.youtube.com/watch?v=vGZ11XQa_js
Sayet guc ve ses tuslari saglamlastirilmissa ederi olabilir telefon.
P8 i hem ince hem hizli hem dayanikli , bir tek tuslari kotu onlari da bozdum zaten.
Benim gibi bir hayvana 6 aydir dayanabiliyorsa bu telefon normal bir insana cok uzun yillar yetebilir.
P8 i hem ince hem hizli hem dayanikli , bir tek tuslari kotu onlari da bozdum zaten.
Benim gibi bir hayvana 6 aydir dayanabiliyorsa bu telefon normal bir insana cok uzun yillar yetebilir.
Fotoğraf çekiminde hile yapmış şirket. Söz konusu fotoğraf telefonla değil. Canon EOS 5D Mark III fotoğraf makinesiyle çekildiği tespit edilmiş.
görsel
görsel
lite modelini aldığım telefon 3 saattir kullanıyorum çok memnum.
telefon galiba. bi fikrim yok. sözlük içi entry muhabbeti yapmasın diye yazıyorum bunları.
p8 lite'ı var bende.
tavsiyem ekran kilidi için çift tık kullanman , tuşuyla çok uğraşma.
ellerin çok terliyorsa bir kılıf veya eldiven falan al , kesinlikle elin ıslakken tuşlara dokunma ve mümkünse ıslak yerde tutma telefonu.
açma kapama ve ses tuşları çok hassas , benim 2.ayda bozuldu güç tuşu 5 ay telefonu hiç kapatmadan kullandım en son bi yerde şarjı bitti garantiye yolladım , 1 ay 6 gün sonra telefonu 'sıvı teması' var diye yapmadan geri gönderdiler.
yani anakartı falan yanmadıysa garantiye gönderme elden yaptır müşteriyle zerre alakadar olmuyor orospu çocukları.
ulan bari ara de ki garanti kapsamına girmiyor parasını ödersen yapıcaz ödüyon mu ödemiyon mu diye bi sor amına koyim , tam 37 gün sonra telefonu yapmadan geri göndermek nasıl bir orospu çocukluğudur.
tavsiyem ekran kilidi için çift tık kullanman , tuşuyla çok uğraşma.
ellerin çok terliyorsa bir kılıf veya eldiven falan al , kesinlikle elin ıslakken tuşlara dokunma ve mümkünse ıslak yerde tutma telefonu.
açma kapama ve ses tuşları çok hassas , benim 2.ayda bozuldu güç tuşu 5 ay telefonu hiç kapatmadan kullandım en son bi yerde şarjı bitti garantiye yolladım , 1 ay 6 gün sonra telefonu 'sıvı teması' var diye yapmadan geri gönderdiler.
yani anakartı falan yanmadıysa garantiye gönderme elden yaptır müşteriyle zerre alakadar olmuyor orospu çocukları.
ulan bari ara de ki garanti kapsamına girmiyor parasını ödersen yapıcaz ödüyon mu ödemiyon mu diye bi sor amına koyim , tam 37 gün sonra telefonu yapmadan geri göndermek nasıl bir orospu çocukluğudur.
huawei g7 kullanıyorum. gayet memnunum. eminim p9 da en az benimki kadar iyidir. huawei olması yeter bence. eğer i phone almayacaksanız çare huawei.
Almayı düşündüğüm telefon. özellikle kamerası beni almaya teşvik ediyor.
iphonedan daha kullanışlı olan harika telefondur.
6-7 yildir samsung s3 kullanan birisiyim. Telefon bozukdukca tamir edip kullanmaya devam ettim. "Artik emekliye ayir, yeter lan!" diye isyan etmeye basladi.
Cep telefonunu sadece ulasilabilinirlik icin kullanan ve hemen hemen bütün sensörlerinden faydalanan birisiyim. Acikcasi telefona harcanan paraya aciyorum. Bir cok insanin binlerce liraya aldigi telefonun hic bir fonksiyonunu kullanmadigini görünce icim aciyor.
önce nokia 5 ile p9 lite hedefimdeyi. Islemci hizi dolayisi ile p9 ilk secenegim oldu.
Fiyat olarak iki kati oldugunu ögrenince vazgectim. Tesadüfen kullanilmis telefonlari toplayip, temizkeyip, tamir edip ve bir yil garanti ile satan bir sayfa ile karsilastim. Yenisinin yari fiyatina bulunca direk aldim. Henüz elime ulasmadigi icin hakkinda bir yorum yapamiyorum. Elime ulastiginda icini disina getirip bilgilendirecegim.
1,5 sene sonra gelen edit:
öncelikle metal kasasi gayet güzel, alüminyum olmasi biraz dezavantaj. daha telefonun elime ulastigi ikinci, ücüncü, ve döndüncü günleri yere düsünce hemen kilifladim. telefonun sürekli elden düsmesinin sebebi ele tam oturmasina ragmen, birsey yazarken elden kaymasi. displayi cok güzel, kameralarina diyecek bir laf bulamiyorum, isimi cok görüyor. en cok eksikligini cektigim konu ise basinc senzörü, aksi halde telefonda yok yok. özellikle gps ve anteni önceden kullandigim s3´den cok iyi. telefonu normal kullananlar icin pek önemli olmayabilir ama benim icin islemci gücü cok önemliydi. bekledigim performansin üzerinde.
aldigim telefon kullanilmis oldugu icin; batarya ömrü yavas yavas tükenmeye basladi. önceleri her 2 günde doldurdugum bataryayi (telefonu internette sörf yapmaktan cok baska isler icin kullaniyorum) günlük doldurmaya basladim. bataryasi cüzzi miktarlarda degistirilebiliniyor (p9 lite modelinde 30 dakikada degistirmistim).
su ana kadar hicbir sorun cikartmayan bir telefon. cep telefonlarini genelde cesetleri cikana kadar kullanan biriyim. tamir eder yine kullanirim. yine de kac sene dayanir bilmiyorum.
Cep telefonunu sadece ulasilabilinirlik icin kullanan ve hemen hemen bütün sensörlerinden faydalanan birisiyim. Acikcasi telefona harcanan paraya aciyorum. Bir cok insanin binlerce liraya aldigi telefonun hic bir fonksiyonunu kullanmadigini görünce icim aciyor.
önce nokia 5 ile p9 lite hedefimdeyi. Islemci hizi dolayisi ile p9 ilk secenegim oldu.
Fiyat olarak iki kati oldugunu ögrenince vazgectim. Tesadüfen kullanilmis telefonlari toplayip, temizkeyip, tamir edip ve bir yil garanti ile satan bir sayfa ile karsilastim. Yenisinin yari fiyatina bulunca direk aldim. Henüz elime ulasmadigi icin hakkinda bir yorum yapamiyorum. Elime ulastiginda icini disina getirip bilgilendirecegim.
1,5 sene sonra gelen edit:
öncelikle metal kasasi gayet güzel, alüminyum olmasi biraz dezavantaj. daha telefonun elime ulastigi ikinci, ücüncü, ve döndüncü günleri yere düsünce hemen kilifladim. telefonun sürekli elden düsmesinin sebebi ele tam oturmasina ragmen, birsey yazarken elden kaymasi. displayi cok güzel, kameralarina diyecek bir laf bulamiyorum, isimi cok görüyor. en cok eksikligini cektigim konu ise basinc senzörü, aksi halde telefonda yok yok. özellikle gps ve anteni önceden kullandigim s3´den cok iyi. telefonu normal kullananlar icin pek önemli olmayabilir ama benim icin islemci gücü cok önemliydi. bekledigim performansin üzerinde.
aldigim telefon kullanilmis oldugu icin; batarya ömrü yavas yavas tükenmeye basladi. önceleri her 2 günde doldurdugum bataryayi (telefonu internette sörf yapmaktan cok baska isler icin kullaniyorum) günlük doldurmaya basladim. bataryasi cüzzi miktarlarda degistirilebiliniyor (p9 lite modelinde 30 dakikada degistirmistim).
su ana kadar hicbir sorun cikartmayan bir telefon. cep telefonlarini genelde cesetleri cikana kadar kullanan biriyim. tamir eder yine kullanirim. yine de kac sene dayanir bilmiyorum.
lite 2017sürümünü kullandığım model. ikinci el almama rağmen gayet memnunum. bataryası gayet bir günü çıkarmakta.
Artık sözlükte bile kasan zamanının en çok konuşulan telefonu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar