bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- king is back5
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- pandela3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- breko brek kara kuş2
- yugoslavya kızları4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- vatandaş halinden memnun2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- hayatını kaybetmek3
- deniz baykal7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- angie abdalla2
- durduk yere ağlamak3
- makarnaya sarımsak girer mi3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- göte giren şemsiye4
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- dişarıya şortla çıkmak2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- kadir inanır'ın vefatı7
- günün şiiri8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ciguli kral7
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- saraca finch house7
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
6-7 yildir samsung s3 kullanan birisiyim. Telefon bozukdukca tamir edip kullanmaya devam ettim. "Artik emekliye ayir, yeter lan!" diye isyan etmeye basladi.
Cep telefonunu sadece ulasilabilinirlik icin kullanan ve hemen hemen bütün sensörlerinden faydalanan birisiyim. Acikcasi telefona harcanan paraya aciyorum. Bir cok insanin binlerce liraya aldigi telefonun hic bir fonksiyonunu kullanmadigini görünce icim aciyor.
önce nokia 5 ile p9 lite hedefimdeyi. Islemci hizi dolayisi ile p9 ilk secenegim oldu.
Fiyat olarak iki kati oldugunu ögrenince vazgectim. Tesadüfen kullanilmis telefonlari toplayip, temizkeyip, tamir edip ve bir yil garanti ile satan bir sayfa ile karsilastim. Yenisinin yari fiyatina bulunca direk aldim. Henüz elime ulasmadigi icin hakkinda bir yorum yapamiyorum. Elime ulastiginda icini disina getirip bilgilendirecegim.
1,5 sene sonra gelen edit:
öncelikle metal kasasi gayet güzel, alüminyum olmasi biraz dezavantaj. daha telefonun elime ulastigi ikinci, ücüncü, ve döndüncü günleri yere düsünce hemen kilifladim. telefonun sürekli elden düsmesinin sebebi ele tam oturmasina ragmen, birsey yazarken elden kaymasi. displayi cok güzel, kameralarina diyecek bir laf bulamiyorum, isimi cok görüyor. en cok eksikligini cektigim konu ise basinc senzörü, aksi halde telefonda yok yok. özellikle gps ve anteni önceden kullandigim s3´den cok iyi. telefonu normal kullananlar icin pek önemli olmayabilir ama benim icin islemci gücü cok önemliydi. bekledigim performansin üzerinde.
aldigim telefon kullanilmis oldugu icin; batarya ömrü yavas yavas tükenmeye basladi. önceleri her 2 günde doldurdugum bataryayi (telefonu internette sörf yapmaktan cok baska isler icin kullaniyorum) günlük doldurmaya basladim. bataryasi cüzzi miktarlarda degistirilebiliniyor (p9 lite modelinde 30 dakikada degistirmistim).
su ana kadar hicbir sorun cikartmayan bir telefon. cep telefonlarini genelde cesetleri cikana kadar kullanan biriyim. tamir eder yine kullanirim. yine de kac sene dayanir bilmiyorum.
Cep telefonunu sadece ulasilabilinirlik icin kullanan ve hemen hemen bütün sensörlerinden faydalanan birisiyim. Acikcasi telefona harcanan paraya aciyorum. Bir cok insanin binlerce liraya aldigi telefonun hic bir fonksiyonunu kullanmadigini görünce icim aciyor.
önce nokia 5 ile p9 lite hedefimdeyi. Islemci hizi dolayisi ile p9 ilk secenegim oldu.
Fiyat olarak iki kati oldugunu ögrenince vazgectim. Tesadüfen kullanilmis telefonlari toplayip, temizkeyip, tamir edip ve bir yil garanti ile satan bir sayfa ile karsilastim. Yenisinin yari fiyatina bulunca direk aldim. Henüz elime ulasmadigi icin hakkinda bir yorum yapamiyorum. Elime ulastiginda icini disina getirip bilgilendirecegim.
1,5 sene sonra gelen edit:
öncelikle metal kasasi gayet güzel, alüminyum olmasi biraz dezavantaj. daha telefonun elime ulastigi ikinci, ücüncü, ve döndüncü günleri yere düsünce hemen kilifladim. telefonun sürekli elden düsmesinin sebebi ele tam oturmasina ragmen, birsey yazarken elden kaymasi. displayi cok güzel, kameralarina diyecek bir laf bulamiyorum, isimi cok görüyor. en cok eksikligini cektigim konu ise basinc senzörü, aksi halde telefonda yok yok. özellikle gps ve anteni önceden kullandigim s3´den cok iyi. telefonu normal kullananlar icin pek önemli olmayabilir ama benim icin islemci gücü cok önemliydi. bekledigim performansin üzerinde.
aldigim telefon kullanilmis oldugu icin; batarya ömrü yavas yavas tükenmeye basladi. önceleri her 2 günde doldurdugum bataryayi (telefonu internette sörf yapmaktan cok baska isler icin kullaniyorum) günlük doldurmaya basladim. bataryasi cüzzi miktarlarda degistirilebiliniyor (p9 lite modelinde 30 dakikada degistirmistim).
su ana kadar hicbir sorun cikartmayan bir telefon. cep telefonlarini genelde cesetleri cikana kadar kullanan biriyim. tamir eder yine kullanirim. yine de kac sene dayanir bilmiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar