bugün
- futbol33
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- aselsan2
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- pandela2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- deniz baykal7
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- angie abdalla2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- durduk yere ağlamak3
- tamar tanrıyar5
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- dişarıya şortla çıkmak2
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- arkadaşlar beni sevin2
- saraca finch house7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- frt2
uyanık alışveriş sitesi. Nesine.com ile anlaşmışlar. yılbaşı biletini nesine den alınca bilet fiyatı kadar indirim çeki veriyorlar. dedim çeyrek bileti nesineden alayım. 25 tl üzerine 12,5 tl çek var, kitap alırım. bi baktım alacağım kitap, diğer sitelerde daha ucuz ve öyle olağan farklar değil. kargo parasıyla birlikte aradaki fark indirim çekine ulaşıyor hatta kitapyurdu indirimiyle kıyaslarsak anlık geçiyor bile. ne anladım bu işten.*
fatih terim gülben ergen ikilisini sevmedik ama evdeki teyzelerimizin, amcalarımızın dizi arasında internetten bir şeyler sipariş vermesini sıradanlaştırmıştır.
mantık hatasından ölen reklamlara sahip site. neymiş efendim, ne alırsan ayağına geliyormuş. e bu ekstra bir özellik mi amk? hangi devirde yaşıyoruz? bugün eve teslim kargo göndermeyen bir alışveriş sitesi var mı? neymiş.. gülben hanım süpürgeye gitmiyormuş, süpürge gülben hanımın ayağına geliyormuş.. he amk, biz de hep ürünü satan firmanın ofisine gidip elden alıyorduk zaten. iyi ki böyle bir uygulama başlattınız, allah razı olsun. te allam..
tedarik edemediği ürün için paketleniyor ibaresi koyan, bir ürünü 3 günde paketleyemeyen, müşteriyi yanıltan ve dolayısıyla dolandıran alışveriş sitesi.
http://www.sikayetvar.com...ede-teslim-edilmedi/gd02l
http://www.sikayetvar.com...ede-teslim-edilmedi/gd02l
Bu ay icerisinde iphone 5c aldigim ve sorun yasamadan 2 gun icerisinde teslim aldigim sitedir.
benim tarafıma karşıda yamuklukları olmuştur vesselam.sevmem tavsiye etmem.
müşteri hizmetleri insanı katil eder. bir hafta boyunca ulaşamadım kimseye ulaşmak için her aradığımda en az 8 dakika telefonda bekledim ve yine çözemediler kendi yöntemleriyle çözmek zorunda kaldım. bir kere alış veriş yaptım ve bu son oldu. hiç tavsiye etmem.
dün akşam saat 8 sularında bir laptop siparişi yaptığım ve bugün sabah saat 10'da kargoya verilmek suretiyle siparişimi yola çıkarttırmış olan online alışveriş sitesi.
bu zamana kadar zamanında tedarik etmedikleri bir siparişim olmadı ve ürünün elime geçme süresi 2 günü hiç geçmedi. bu üründe de sanırım farklı bir şey olmayacak ama sanırım süper hızlı gönderi şeklinde olmayacak malum yılbaşı. sorun olursa da zaten kargo firmasıyla olur. tabiki çok güvenilirdir diye bir iddiam yok ama bir sorun yaşamadım şimdiye kadar kendisiyle.
ancak her alışveriş sitesinde sorunlar, ürün olmadığı halde varmış gibi yazanlar olabilir. hatta farklı ürün gönderen site bile olabilir (bkz: gittigidiyor com) ama bu sorunları müşteri temsilcisine tarafımca bir mail yoluyla ulaşmayla bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım ve sizin de aynısını yapmanızı öneririm.
bu zamana kadar zamanında tedarik etmedikleri bir siparişim olmadı ve ürünün elime geçme süresi 2 günü hiç geçmedi. bu üründe de sanırım farklı bir şey olmayacak ama sanırım süper hızlı gönderi şeklinde olmayacak malum yılbaşı. sorun olursa da zaten kargo firmasıyla olur. tabiki çok güvenilirdir diye bir iddiam yok ama bir sorun yaşamadım şimdiye kadar kendisiyle.
ancak her alışveriş sitesinde sorunlar, ürün olmadığı halde varmış gibi yazanlar olabilir. hatta farklı ürün gönderen site bile olabilir (bkz: gittigidiyor com) ama bu sorunları müşteri temsilcisine tarafımca bir mail yoluyla ulaşmayla bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım ve sizin de aynısını yapmanızı öneririm.
neredeyse hiçbir şeyin en ucuzunu bulamayacağınız site. hatta fiyatların piyasa ortalamasının da biraz üstünde olduğu söylenebilir.
ürün çeşitliliği ve güvenilirliği açısından iyi olsa da, internetten fazlaca alışveriş yapıyorsanız, daha ucuz alternatiflere yönelmelisiniz.
ürün çeşitliliği ve güvenilirliği açısından iyi olsa da, internetten fazlaca alışveriş yapıyorsanız, daha ucuz alternatiflere yönelmelisiniz.
sipariş iptali yapamadığım site.
Bazı ürünlerde sipariş iptal seçeneği koymayan site. Mh arayarak iptalinizi yapabilirsiniz.
son kertede sipariş iptali yapılabildiğini öğrendiğimiz site.
bu kadar kötü bir reklamı, bu kadar kötü bir reklam müziği ile nasıl kombine edebildiği merak edilen alışveriş sitesi.
Yakında pisiklet siparisi vermeyi düşündüğüm güzel site... Umarım çabucak getirirler.
güvenilir site. kapıda ödeme ile piyasa fiyatı 2000 tl olan bilgisayarı 1600 tlye aldım, memnunum. edit: eptt avm de daha ucuzmuş oraya da bakın bence gençler.
Süper hızlı gönderi seçeneği olan ürünleri tercih etmeniz tavsiye edilen site. Pazar günü sipariş verseniz bile bu ürünler o gün yola çıkıyor.
Ötekilerde biraz sürünebilirsiniz.
Ötekilerde biraz sürünebilirsiniz.
gayet iyi indirimler yapan site.
bazen çok gerizekalı olan site. sen git 135 liralık alışveriş yap. utanmadan senden 35 lira kargo parası istesin. tamam burda sorun olmaya bilir.
bir de kargo yu bedava yapan ürünleri var. onu sepete ekliyorum hala utanmadan kargo parası istiyor. ben siparişi verdim. hele bir kargo parası istesin o siparişi geldiği yere geri yollayacağım. afedersiniz ama götlerine soksunlar o siparişi.
başka siteler 50 lira üstüne kargo bedava yapıyor.
bir de kargo yu bedava yapan ürünleri var. onu sepete ekliyorum hala utanmadan kargo parası istiyor. ben siparişi verdim. hele bir kargo parası istesin o siparişi geldiği yere geri yollayacağım. afedersiniz ama götlerine soksunlar o siparişi.
başka siteler 50 lira üstüne kargo bedava yapıyor.
evet, bazen çok gerizekalılar.
5er 10ar liralık ıvırzıvır mutfak malzemelerinden 70 liralık alışveriş yapmıştım.
tek kargo olarak hesaplanıp işleme kondu.
sonrasında 2 gün içerisinde 4 ayrı kargo halinde gönderildi.
orada devlet memurluğundan ayrılmış veya atılmış birileri çalışıyor olabilir.
5er 10ar liralık ıvırzıvır mutfak malzemelerinden 70 liralık alışveriş yapmıştım.
tek kargo olarak hesaplanıp işleme kondu.
sonrasında 2 gün içerisinde 4 ayrı kargo halinde gönderildi.
orada devlet memurluğundan ayrılmış veya atılmış birileri çalışıyor olabilir.
Geçenlerde buradan bi alışveriş yapmıştım ve hediye paketi olması için ekstradan 6 tl ödemiştim. Ancak ürün geldiğinde hediye paketi falan yoktu. 6 tl'nin iadesi için 2 hafta boyunca uğraştım. Sorun 6 tl de de değil. Sorun böyle online alışverişin öncü sitelerinden olan bir sitenin bu tarz bir hata sonrasında ( hatadır olur herkes yapabilir ) 6 tl'yi iade etmek için 2 hafta boyunca direnmesi. Yok hediye çeki verelim vs. vs.
Edit : Ha bu arada aldığım ürünü 6 taksit yaptırmıştım. 6 tlyi de 6 taksitle iade ediyor canlarım ya *
Edit : Ha bu arada aldığım ürünü 6 taksit yaptırmıştım. 6 tlyi de 6 taksitle iade ediyor canlarım ya *
iki ayrı sistemle mal satışı yapan sitedir. bir kısım malları kendileir satıyorlar. depo usulü çalışıyorlar ve bunların hem kargolanması hem izlenmesi hem de stok durumu güncel oluyor. bir kısım malları ise kendileri bile görmüyor. bunlar tedarikçiden sağlanıyor. bir nevi ortaklık. o adam ürününü hepsi burada vasıtası ile satıyor ve hb bundan komisyon alıyor. aynı zaman da garantörlük yapıyor.
ilk kısım ürünlerin birinden kargo bedava ürününden alırsanız hepsi bedava olur.
ikinci kısım ürünlerde ise aldığınız her ürünün kargo parasının bir kısmı kargo ücrei olarak sizden kesilir. ürüne göre bazen 2 lira kargo bazen 30 lira kargo ödeyebilirsiniz.
bunlarda sorun yoktur. tek sorun hb'nin hangi ürünü deposundan hangi ürünü tedarikçiden sağladığını belirtmiyor olmasıdır. bir de bazen öyle olur ki tedarikçiden gelen ürün kapıya gelene kadar kargoyu takip edemez haberdar olamazsınız.
ilk kısım ürünlerin birinden kargo bedava ürününden alırsanız hepsi bedava olur.
ikinci kısım ürünlerde ise aldığınız her ürünün kargo parasının bir kısmı kargo ücrei olarak sizden kesilir. ürüne göre bazen 2 lira kargo bazen 30 lira kargo ödeyebilirsiniz.
bunlarda sorun yoktur. tek sorun hb'nin hangi ürünü deposundan hangi ürünü tedarikçiden sağladığını belirtmiyor olmasıdır. bir de bazen öyle olur ki tedarikçiden gelen ürün kapıya gelene kadar kargoyu takip edemez haberdar olamazsınız.
80 liralık sipariş için 31 lira kargo ücreti tahsil eden soyguncu firma. Neymiş efendim, 12 parça mal varmış bunların her biri ayrı kargoyla gönderilebilirmiş. E arkadaşım düzgün tut stoklarını, ürünleri aynı anda bir araya getir, hepsini bir kolide, hadi bilemedin, iki kolide gönder. Ne anladım ben senin indiriminden?
Zorda kalmadıkça yanına bile uğramayın.
Zorda kalmadıkça yanına bile uğramayın.
buzdolabı alınabilen bir alışveriş sitesi, güvenli ve ekonomik denebilir.
e-ticaret siteleri içerisinde başarılı denilebilecek sitelerdendir.
fakat reklamları için aynı şeyi söylemek güç.
fakat reklamları için aynı şeyi söylemek güç.
100 TL ve üzeri alışverişlere, hbnc118 kodunu girdiğinizde 20 TL indirim veren site. 7 mart'a kadar geçerliymiş.
ayrıca yeni üyelik açarsanız, 5 gün içinde hesabınıza 100 tl ve üzeri alışverişlerde geçerli 25 tl hediye çeki vermektedir.
ikisini beraber kullanmak isterseniz, minimum alışveriş tutarının 120 tl olması gerekiyor.
görsel
ayrıca yeni üyelik açarsanız, 5 gün içinde hesabınıza 100 tl ve üzeri alışverişlerde geçerli 25 tl hediye çeki vermektedir.
ikisini beraber kullanmak isterseniz, minimum alışveriş tutarının 120 tl olması gerekiyor.
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar