bugün

/17
şu ilaç isimlerini müzik gruplarına vermeyin ya ilacın faydasından çok grubu öven yazarlar var başlıkta. ayrıca ben bunu kullandım 3 saat geçti tık yok hani iyi geliyodu bu soğuk algınlığına be.
Hocam baş ağrısı için bu ilaç grip için theraflu falan lazım.
görsel
görsel
yutunca böğüre öküz oturmuş hissi uyandıran ilaç. insan yutacak onu az küçük yapın mk.
Korona öncesi 3 tanesi 2.5 liraya satılıyordu. Tanesi 83 kuruşa denk idi.
1 saat önce eczaneye gittim. Tanesi 1.25 tl olmuş. Yüzde 50 zaman yapılmış.
Nezle grip atlatma süresini kısaltan 1 tl büyüklüğündeki yutması zor ilaç. Dışının kağıt helva gibi bir kıvamı var.
üç, dört ve beş adında muhteşem 3 şarkısı olan grup.
oha amk herkes övmüştü bende meraktan ''beş'' isimli şarkısını açtım. dinlerken bu başlığa rastladım. şarkı hala çalıyor, beğendim, gayet güzel.
müstesna gruptur. ilk aşklarımdır. kendi gerçeklerimdir. varsın ergenlik olsun.
Beş şarkısını ilk çıktığında da dinlerdim ama sadece dinlerdim

Ama şimdi yaşıyorum benim sözlere, şarkıya bürünmüş halim beş şarkısı.
Dünden kalmaysan çok iyi gelen ilaç. Test ettim, onayladım.

Grup olanı çok da fifi, ben zaten türkçe şarkı dinlemiyorum, Klas adamım.
Aaa şok. Panorama haremi söylemişler. Ceza saygı 1 projesi çok iyi oldu gerçekten.

Buyrun dinlemek isteyenler

https://open.spotify.com/...%3A58BMvDZp2AIJIVwkXaT2ye
Ilık bir grup. Ne güzel rock yaparken daldan dala savruldular.
© copyright 2005 - 2026