bugün
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- bugün de meme atan olmaması5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun3
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 22 haziran 20262
- üniversite sınavına geç kalmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- paris te son tango2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- opel omega b2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- 2026 dünya kupası14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- futbol12
- red bull2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yazarların en sevdiği meyve9
- yenidünya2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- pornoyu bırakmak5
- güne bir şarkı bırak18
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- fas'ın dünya kupasında dördüncü olması2
- köyde gece tuvalete gitmek6
kara kuru bir göttür en nihayetinde.
göte geldi aşkımız ikimiz de şaşkınız adlı şiirini beklediğimiz yazar.
aslında tanısanız çok seversiniz. zeki ama çalışmıyor.
bildigin gottur bu gotik gotu. diger gotlardan niteliksel olarak farkı olmamakla birlikte niceliksel olarak olabilir.
(bkz: and the dildo goes to)
genelde deri pantolon giydikleri için uzaktan pırıl pırıl görünür.
asilik olsun diye kabızlığa yatan gottur.
(bkz: istikbal götlerdedir)
bazen süper komik yazılar yazıyo, ama kimse okumuyo, kalbi kırılıyo, sonra onları silip sakin bi zamanda tekrar giriyo, yine kimse okumuyo.
an itibariyle sözlüğün ırzına geçen adam.
en güzelini yapan yazar. başarılarının devamını dilerim.
iyi bir yazar.
benim bundan önce yazdıklarım ortada, yazım kabiliyetim ortada, zeka seviyem ortada. eğer bir şey yazmışsam, tepki çeken bir şey yazmışsam oturun düşünün niye yazmış bu adam diye.
bugüne kadar sapıtmamış adam niye gece gece sapıtmış diye.
uçacaksın, ehehhe demeden önce bir otur kendi yazdıklarına bak, sonra gel bu adamın yazdıklarına bak, düşüncelerine bak, kendi yazılarınla arasında bir fikir çarpıştır, ölç, biç sonra şaklabanlık yap.
yazdıysam doğrudur, arkasındayım.
bugüne kadar sapıtmamış adam niye gece gece sapıtmış diye.
uçacaksın, ehehhe demeden önce bir otur kendi yazdıklarına bak, sonra gel bu adamın yazdıklarına bak, düşüncelerine bak, kendi yazılarınla arasında bir fikir çarpıştır, ölç, biç sonra şaklabanlık yap.
yazdıysam doğrudur, arkasındayım.
seviyoruz ailecek. kız diye umuyodum gotik kız götü güzel olur deyu ama değilmiş. yazmayalım ulan artık nick altına.
sözlüğün sevgi kelebeklerinden.
ekürisi karin gibi görünüyor.
ekürisi karin gibi görünüyor.
kendisi hakkında yazacağım son şeydir bu.
bu gece kendisi kalktı birkaç hata yaptı. sonra üstüne "yaa nasıl oluyormuş? ibret alın düşünün şimdi" tadında şeyler söyledi. ben de açtığı o başlıklardan birinde "hata yaptın" anlamıyla bkz'lar verdim diğer herkesin verdiği gibi.
bunun üstüne kalkıp bana zaten içinde beslediği kişisel garezini kustu nick altımda. yani "ne olmuş hata yaptıysam, sen de hep yapıyorsun" gibi demeçlerle yürümüyor bu işler.
bu kadardır işte benim açımdan. başka da hiçbir şey yok.
ek: kendisinin kurduğu cümleleri çok severim. uzun ve anlamlı yazar. ama sadece yazı yeteneğiyle haklı çıkılmıyor bunu da eklemek lazım.
bu gece kendisi kalktı birkaç hata yaptı. sonra üstüne "yaa nasıl oluyormuş? ibret alın düşünün şimdi" tadında şeyler söyledi. ben de açtığı o başlıklardan birinde "hata yaptın" anlamıyla bkz'lar verdim diğer herkesin verdiği gibi.
bunun üstüne kalkıp bana zaten içinde beslediği kişisel garezini kustu nick altımda. yani "ne olmuş hata yaptıysam, sen de hep yapıyorsun" gibi demeçlerle yürümüyor bu işler.
bu kadardır işte benim açımdan. başka da hiçbir şey yok.
ek: kendisinin kurduğu cümleleri çok severim. uzun ve anlamlı yazar. ama sadece yazı yeteneğiyle haklı çıkılmıyor bunu da eklemek lazım.
birileri tarafından yanlışlıkla fena halde hem sinirlendirilmiş hem de gaza getirilmiş yazar.
umarım sonun benzerlerine benzemez...
not:benzer kavramı vakt-i zamanında aynı şeyleri yapan, yaşayan yazarların aldıkları cezalar olarak düşünülmüştür.
umarım sonun benzerlerine benzemez...
not:benzer kavramı vakt-i zamanında aynı şeyleri yapan, yaşayan yazarların aldıkları cezalar olarak düşünülmüştür.
evetttt..bir yazarın daha sonuna geldik
yapımda ve yayında emeği geçen herkesin allah belasını versin.
yapımda ve yayında emeği geçen herkesin allah belasını versin.
zorunlu açıklama ve özür;
*benim kişisel olarak yaptığım tartışmalardan dolaylı olarak etkilenmiş olan, yazıların sol frame de oluşturduğu kirliliğin gözlerine batmasına sebep olduğum tüm yazar arkadaşlarımdan özür dilerim.
ama özrümün muhattapları dolaylı olarak etkilenenlerdir, sözlerimi direkt olarak doğrulttuğum kişiler hakkında herhangi bir düşünce değişikliği yaşanmadı.
amacım ne nick altımın bu şekilde entrylerle dolmasıydı-ki adımın yanında o kadar sayı olmasından hoşnut değilim açıkçası, altındaki entrylerin de çoğu bakınız ve bir cümleden oluşuyor zaten- ne de sansasyon yapayım, polemik yapayım şeklinde bir düşüncem vardı.
yazdıklarımı adam gibi eleştiren herkese kapım açık, gönlüm açık. adam gibi eleştirileri kabul edebilen birisiyim. ama ağzın bok kokay seviyesinde eleştiriler tarafımdan şiddetli bir şekilde karşılanır.
yoga yapan mistiq kedi'den de ayrıca özür dilerim.
*benim kişisel olarak yaptığım tartışmalardan dolaylı olarak etkilenmiş olan, yazıların sol frame de oluşturduğu kirliliğin gözlerine batmasına sebep olduğum tüm yazar arkadaşlarımdan özür dilerim.
ama özrümün muhattapları dolaylı olarak etkilenenlerdir, sözlerimi direkt olarak doğrulttuğum kişiler hakkında herhangi bir düşünce değişikliği yaşanmadı.
amacım ne nick altımın bu şekilde entrylerle dolmasıydı-ki adımın yanında o kadar sayı olmasından hoşnut değilim açıkçası, altındaki entrylerin de çoğu bakınız ve bir cümleden oluşuyor zaten- ne de sansasyon yapayım, polemik yapayım şeklinde bir düşüncem vardı.
yazdıklarımı adam gibi eleştiren herkese kapım açık, gönlüm açık. adam gibi eleştirileri kabul edebilen birisiyim. ama ağzın bok kokay seviyesinde eleştiriler tarafımdan şiddetli bir şekilde karşılanır.
yoga yapan mistiq kedi'den de ayrıca özür dilerim.
kendisine bir cok sey anlatacagim, bilgilendirecegim yazardir. icinde bulundugu bu sanal olusumda, muhatap alacagi kimseleri terazide tartma sansi olmadigindan, kimin ne oldugu hakkinda yorum yapmaya kalkinca " alaşagi " edilmeye calisilan yazar olmustur bir anda. dikkatli olmali, oyuna gelmemeli kesinlikle.
iyi yazar, guzel yazar. ama bilmedigi bir gercek var. "deveye diken, insana s.ken yaranir". formati delen makbul olur da bir gun bu sozlukte, sen silinirsen icim ciz eder, sakin ol izle dedigim bir yazardir.
edit: izle iste diye israr ediyorum. * oku dememisim farktiysan. *
iyi yazar, guzel yazar. ama bilmedigi bir gercek var. "deveye diken, insana s.ken yaranir". formati delen makbul olur da bir gun bu sozlukte, sen silinirsen icim ciz eder, sakin ol izle dedigim bir yazardir.
edit: izle iste diye israr ediyorum. * oku dememisim farktiysan. *
niye çaylak olduğunu bilmediğim ama bir an önce geri dönmesini dilediğim yazar. en iyi yazanlardan, şahsımca takip edilenlerdendir. ne yaptıysa bir bildiği vardır diye düşünmekteyim, tez zamanda tezkeresini beklemekteyim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar