bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı3
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu3
- genç görünmeye çalışmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak6
- 19 yaşında kızla yatmak3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- ilgi manyağı4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- içtim şarabı13
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- deniz göktaş4
- uludede3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- whynot2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
Sozlukteki akli basinda yazarlardan biri,dokuzuncu nesil ve yasar dinleyen bir yazar.
9. nesil yazarımsı.
özelden ''sesin çok çıkıyor küçük'' demiş bana hadsiz.
ey kürt kardeşim, dışarda yakalarsam döverim seni.
kim küçük kim büyük anlarsın.
herşeye de maydanoz olma.
sana abi tavsiyesi...
özelden ''sesin çok çıkıyor küçük'' demiş bana hadsiz.
ey kürt kardeşim, dışarda yakalarsam döverim seni.
kim küçük kim büyük anlarsın.
herşeye de maydanoz olma.
sana abi tavsiyesi...
bu sabah uyanmasının ardından gittiği tuvaletten sonra anneeeeeeee gel popomu sil diye bağırdığı muhtemel bir veled-i zina gelmiş ve 0-6 yaş zeka grubu ürünü bir entry girmiş ki bu süd'ü sübyan yine muhtemeldir ki iddaa bayiinde 3 liralık kupon yapan bir mazlum çünkü tahmin yeteneğini etnik köken üzerinden denemeye çalışmış.
velhasıl tutturamamış.
olsun.
pembiş yanakları sağolsun onun.
kuvvetle yine muhtemeldir ki asosyal tombul bir osbirci kendisi.
maydanoz diye de bir kelime kullanmış belli ki sebze yemekleri ile arası iyi. sevdim ben bu çocuğu.
yine de dövmek üzerine konuşmuş olmasından dolayı ona şöyle bir kıyağım olacak;
beşiktaş abbasağa mahallesi'ne buyurursa ve yahut oralar kendisine ters düşer de ben anadolunun yağız delikanlısıyım derse kadıköy rasimpaşa taşlıbayır sokağa gelip bana bir mesaj çakarsa hevesini alabilir.
velhasıl tutturamamış.
olsun.
pembiş yanakları sağolsun onun.
kuvvetle yine muhtemeldir ki asosyal tombul bir osbirci kendisi.
maydanoz diye de bir kelime kullanmış belli ki sebze yemekleri ile arası iyi. sevdim ben bu çocuğu.
yine de dövmek üzerine konuşmuş olmasından dolayı ona şöyle bir kıyağım olacak;
beşiktaş abbasağa mahallesi'ne buyurursa ve yahut oralar kendisine ters düşer de ben anadolunun yağız delikanlısıyım derse kadıköy rasimpaşa taşlıbayır sokağa gelip bana bir mesaj çakarsa hevesini alabilir.
bilgi içerikli entry giren, tanım yazarlığı yapan herkese ekseriyetle artı oy veren ve verecek olan yaza'n'dır.
gündelik hayattan yahut soyut olan elle tutulur her başlığa artı oy veren ve verecek olan yaza'n'dır.
bunun yanında kendisinin de yer yer yaptığı gibi format sınırı dışına çıkmayan, makara kukara barındıran incir çekirdeğini doldurması yeterli olan her entrye artı oy veren ve verecek olandır.
buralara geri döndüğüne sözlüğe girdiği her dakika pişman olan, bulduğu platform karşısında üzüntüyle duran ve bir nebze olsun düzelmesi için bir şeyler yapılması gerektiğini düşünen yaza'n'dır.
zira uludağ'da yazar olmayı 2012 yılında bırakmıştır.
oylayınız efendim. iyi kötü demeden oylayınız. en ufak beğeninizi alana artı, ufak bir yüz ekşimesi yaratanı eksi ile oylayınız ki insanlar yazdıkları hakkında ne düşündüğünüzü bilsin ve şöyle bir durup yazmış olduğuna bir kez daha baksın.
sözlük kalitesi oylayarak artırılabilir bir değişkendir.
sevgiler, saygılar.
gündelik hayattan yahut soyut olan elle tutulur her başlığa artı oy veren ve verecek olan yaza'n'dır.
bunun yanında kendisinin de yer yer yaptığı gibi format sınırı dışına çıkmayan, makara kukara barındıran incir çekirdeğini doldurması yeterli olan her entrye artı oy veren ve verecek olandır.
buralara geri döndüğüne sözlüğe girdiği her dakika pişman olan, bulduğu platform karşısında üzüntüyle duran ve bir nebze olsun düzelmesi için bir şeyler yapılması gerektiğini düşünen yaza'n'dır.
zira uludağ'da yazar olmayı 2012 yılında bırakmıştır.
oylayınız efendim. iyi kötü demeden oylayınız. en ufak beğeninizi alana artı, ufak bir yüz ekşimesi yaratanı eksi ile oylayınız ki insanlar yazdıkları hakkında ne düşündüğünüzü bilsin ve şöyle bir durup yazmış olduğuna bir kez daha baksın.
sözlük kalitesi oylayarak artırılabilir bir değişkendir.
sevgiler, saygılar.
beşiktaş'ta oturuyormuş. demek ki laikçi bir tinerci.
muhtemelen çarşı grubundan.
beni tuzağa çekmeye çalışmış ama yemezler.
yiyorsa sen gel beylikdüzüne..
muhtemelen çarşı grubundan.
beni tuzağa çekmeye çalışmış ama yemezler.
yiyorsa sen gel beylikdüzüne..
iki mesaji ile adam gibi adam oldugunu belli etmis yazardir. her sey gonlunce olsun.
sözlükte abi diyebileceğim olgunlukta karşılaştığım ilk ve tek yazardır.
''abidas'' terliklerini bizzat bildiğim, hint bülbülü düşmanlarının saldırısı altında kalan yazan.
bomb has been planted sesiyle korkudan ne yapacağını şaşırmış canilere göz açtırmayacağım.
bomb has been planted sesiyle korkudan ne yapacağını şaşırmış canilere göz açtırmayacağım.
Azıcık sohbet ettiğimiz halde tatlı bir insan olduğu belli olan yazar.
Pazartesi sendromlarını aşması dileğiyle.
Pazartesi sendromlarını aşması dileğiyle.
dedi veli efendi müptezeli atçıl yazar.
(bkz: yukarda)
son yaptığı kuponda 3. ayağa tek yazdığı at az kalsın yarışın ortasında jokeyini sırtından atıp tecavüz etmeye kalkıyordu. tövbestaffffrulla..
(bkz: yukarda)
son yaptığı kuponda 3. ayağa tek yazdığı at az kalsın yarışın ortasında jokeyini sırtından atıp tecavüz etmeye kalkıyordu. tövbestaffffrulla..
ifsacı? iftiraci? Güvenilmez?
bence ayni kisiden bahsetmiyoruz.
Zira kendisi şu sözlükte tanıdığım en doğru düzgün yazan'lardan biri.
Şahsen ben güvenip ekmek almaya yollardim yazari *
bence ayni kisiden bahsetmiyoruz.
Zira kendisi şu sözlükte tanıdığım en doğru düzgün yazan'lardan biri.
Şahsen ben güvenip ekmek almaya yollardim yazari *
iki yazarı birbirine düşüren sinsi yazar.
pardon ilkine yazar demişim. atık su borusu seni.
pardon ilkine yazar demişim. atık su borusu seni.
(bkz: yerlesikhayatagecemeyenmunzevi)'nin orjinalidir. feykimi silin.
god isnowhere "Adidas", yerlesikhayatagecemeyenmunzevi "abidas"tır.
zaten nicki de okunmuyor, o kadar okusak zaten diplomat olurduk.
katılıyorum, bence de silin.
zaten nicki de okunmuyor, o kadar okusak zaten diplomat olurduk.
katılıyorum, bence de silin.
Tam bir sadri alışık.
Ortadoğu ve balkonların en yakışıklı çamaşır ipi.
Hakkında atıp tutturmaya çalışan aptallarla uğraşmak zorunda olan yazar. (bkz: dokunmayın küçük enişteye)
Sabah sabah aç karnına jelibon yerken gördüğüm insanımsı.
Yalan değilse marmaray'da bir çocuğu kandırıp elinden almış.
Bağa öyle didi.
Yalan değilse marmaray'da bir çocuğu kandırıp elinden almış.
Bağa öyle didi.
Sabahları aç karna yenen jelibon selülitlere iyi gelir, bıyıkları güçlendirir, çene kaslarını gevşetir..
Erkek adam erken kalkar, traşını da olup jelibon yer.
bir kere bunun fakirhaneye gittim ben. kafası güzel o sıra, denk geldik.
birkaç dakika sonra kalktı ayağa, "markete gidiyorum birşey istiyon mu lan" dedi.
"tam isabet oldu oğlum sigara almayı unutmuşum bana bi cuvara üç de kırmızı al" dedim. 30 lira da para uzattım. önce yok falan laga luga etti sonra aldı. neyse gitti bu. 15 dakika sonra geldi ne cuvaramız var ne kırmızımız.
"ulan tekel mi kapalıydı bu saatte" dedim. sırıttı.
tekele giderken gözü iddaacıya çarpmış. bir bakayım bültende ne var ayağına girip iki tane basketbol maçına basmış benim tüm parayı. bastım küfürü.
ertesi gün " tebrikler ikramiye kazandınız. " sesiyle 151 lira oldu o para. 31 lirasını verdi gerisini aldı hayvan. 1 liraya da jelibon al dedi.
tanım; bir it.
birkaç dakika sonra kalktı ayağa, "markete gidiyorum birşey istiyon mu lan" dedi.
"tam isabet oldu oğlum sigara almayı unutmuşum bana bi cuvara üç de kırmızı al" dedim. 30 lira da para uzattım. önce yok falan laga luga etti sonra aldı. neyse gitti bu. 15 dakika sonra geldi ne cuvaramız var ne kırmızımız.
"ulan tekel mi kapalıydı bu saatte" dedim. sırıttı.
tekele giderken gözü iddaacıya çarpmış. bir bakayım bültende ne var ayağına girip iki tane basketbol maçına basmış benim tüm parayı. bastım küfürü.
ertesi gün " tebrikler ikramiye kazandınız. " sesiyle 151 lira oldu o para. 31 lirasını verdi gerisini aldı hayvan. 1 liraya da jelibon al dedi.
tanım; bir it.
bir düşüncedir.
ama ya "what if god was one of us?". bi de böyle düşün.
ama ya "what if god was one of us?". bi de böyle düşün.
Dün sabah beşiktaş barbaros'ta yine jelibon yerken yakaladığım delikanlı.
Bak güzel kardeşim sana iki çift lafım var.
birincisi, şu jelibonu günde iki pakete çıkarmışsın bünyene yazık onu bi bırak.
ikincisi, kurumlar geçici vergi beyannamesi bu ay mı veriliyodu yav ?
He bu arada (bkz: yerlesikhayatagecemeyenmunzevi) bunun feyki. Onu silin bi ara.
Bak güzel kardeşim sana iki çift lafım var.
birincisi, şu jelibonu günde iki pakete çıkarmışsın bünyene yazık onu bi bırak.
ikincisi, kurumlar geçici vergi beyannamesi bu ay mı veriliyodu yav ?
He bu arada (bkz: yerlesikhayatagecemeyenmunzevi) bunun feyki. Onu silin bi ara.
Yeter be yeter. Bıktım sizin jelibon üzerinden üstüme gelmenizden diye haykırmak isteyen birey.
Jelibonu çekip çekip insan mı doğruyoruz ayıcıklı haribo mu fırlatıyoruz, onun bunun karısına kızına sarkıp yılanlı jelibonu kırbaç misali tutup kovalıyo muyuz ?!?
Yetti be yetti. Jelibon bırakma hattı var da ben mi aramadım ?
Düştük gardaş bir kere.. kurtulamıyoruz.
Sen parfüm kokarsın ben güzelim ben jelibon kokarım..
Jelibonu çekip çekip insan mı doğruyoruz ayıcıklı haribo mu fırlatıyoruz, onun bunun karısına kızına sarkıp yılanlı jelibonu kırbaç misali tutup kovalıyo muyuz ?!?
Yetti be yetti. Jelibon bırakma hattı var da ben mi aramadım ?
Düştük gardaş bir kere.. kurtulamıyoruz.
Sen parfüm kokarsın ben güzelim ben jelibon kokarım..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar