bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
Kullananların çoğunun eski sevgiliye hitaben bak burdayım anlamlı uygulama yeri.
güzel uygulama. check in yapanları ekleyip yavşayanları konu dışı bırakırsak, gittiğin mekandaki nelerin beğenildiğini yorumlardan anlayabiliyoruz ya da yakın mesafedeki güzel mekanları görebildiğimiz uygulama.
kaşar kız buldurgacı.
mantığı ve gereği sorgulanacak saçma sapan "application"dir.
kullanmasını bilirsen oldukça faydalı olabilecek bir akıllı telefon uygulamasıdır. hiç bilmediğin bir yere gittiğinde nerelerde yemek yiyebileceğini, nereleri gezmen gerektiğini vs. öğrenebilirsin, bu yerler hakkında yapılan yorumlardan yararlanabilirsin.
Bu kadar şaçma uygulama. Bir o kadarda kullanıcısı var. Hayret.
son güncellemeyle pek bi şeker olmuş uygulamadır.
forsüküyor diye okumaktan haz aldığım uygulama.
arkadaşlarımın malikanelerde oturduğunu öğrenmeme vesile olan uygulama. meğer bir fakir benmişim.
Bir kaç gün önce arkadaşımın telefonunda görüp,yarı okuyup yarı okuyamadığım aklıma takılan, Lan neydi o? dediğim şeysi.Çok ta mühim değilmiş.
her yediği haltı insanlara gösterme çabasının popüler versiyonlarından biridir. twitter kadar gereksizdir.
yediğini içtiğini sıçtığını facebookta paylaşma ihtiyacı uyan insanların kullandığı uygulama.
ya bize ne ki?
görgüsüz hayvanlar cemiyeti.
ya bize ne ki?
görgüsüz hayvanlar cemiyeti.
yediği içtiği sıctığı facebook ve twitterda paylaşmadığı sürece beni germeyen uygulama.
sosyal ağ tarihinin en gereksiz uygulamasıdır. ulan bir de şu uygulamaya gereksiz ve sırf gösteriş amaçlı olduğunu söylediğin için sana neredeyse bir küfür etmedikleri kalmıyor mu illet oluyorum. bu foursquare olmadan önce ne yapıyorduk diyenler türemiş durumda. sanki şu anda bir bok yapıyormuş gibi. insanlar yakında konuşmayı unutacak amına koyayım. kendini tanımayacak. bir mekanda check-in yapanların listesine bakıp acaba benim hakkımda yorum yapmışlar mı diye bakacak lan nerdeyse. muyor hıyor mu ne sikimse işte ondan oluyorlar ya bu egolarını siktiklerim. işte belki yorum filan yaparlar birbirlerinin hakkında. neyse sözlük sinirlenmeye başlıyorum. ve foursquare'nin azalarak bitmesini diliyorum.
yer bildirimi yapmak amacıyla kullanılan uygulamadır.
sadece foursquare'den puan kazanmak için cadde cadde check-in yapmanın,
bi yerde sırf "mayor" olma aşkıyla yanıp tutuşup sürekli aynı mekana kafayı takmanın alemi yok, olmamalı.
ki sahte check-in olayına hiç bir şey deme gereği duymuyorum...
ama benim özellikle foursquare kullanan kızlara bi tavsiyem var.
arkadaş kullanın kullanmayın demiyorum ama bari twitter'a atmayın.
yarın bir gün hiç tanımadığınız biri size kafayı takıp takip etmeye başlayacak ondan sonra "ay sapık."
sadece size yazma niyeti güderse ona şükür edersiniz sonra. ne insanlar var biliyoruz.
sadece foursquare'den puan kazanmak için cadde cadde check-in yapmanın,
bi yerde sırf "mayor" olma aşkıyla yanıp tutuşup sürekli aynı mekana kafayı takmanın alemi yok, olmamalı.
ki sahte check-in olayına hiç bir şey deme gereği duymuyorum...
ama benim özellikle foursquare kullanan kızlara bi tavsiyem var.
arkadaş kullanın kullanmayın demiyorum ama bari twitter'a atmayın.
yarın bir gün hiç tanımadığınız biri size kafayı takıp takip etmeye başlayacak ondan sonra "ay sapık."
sadece size yazma niyeti güderse ona şükür edersiniz sonra. ne insanlar var biliyoruz.
bir yerin yanından geçerken yada mekanda check in yapan kızları görmek için check in yapan insanlarda olmasa güzel program ama sahte check in olayı kaldırılmalı...
Bunlar Radikal gazetesi ile işbirliği yapmışlar.
Artık Türkiye'den mekan tavsiyelerini Radikal yazacakmış:
https://tr.foursquare.com/radikal
Artık Türkiye'den mekan tavsiyelerini Radikal yazacakmış:
https://tr.foursquare.com/radikal
aa bak geziyorum ben, çatlayın hahah, aa bak benim akıllı telefonum var hahaha programıdır.
edit: imla.
edit: imla.
müdavimlerine birkaç soru sormak istediğim şeyimsi.. kız düşüyor mu lan burdan. asgsadasgasfa.
çok checkin yapan kızın orospu, az yapanın asosyal olarak düşünülmesine neden olan uygulamadır. ayrıca abazanların mekanda gördüğü güzel kızı avlaması için tasarlanmış olduğunu düşünmüyo da değilim.
mekan sahipleri ve apaçi/ergenler dışında kimsenin siklemediği program.
yollunun teki bir mekan hakkında 'bardaklar kirli' yazdığı için, kafedeki tüm bardakları çamaşır suyuna yatırtaa patron tanıyorum ben. mal mısın olm lan...
bir de çoğu patronun dükkanında 'çekin' yapıp mayor olma tutkusu vardır. vay arkadaş.
yollunun teki bir mekan hakkında 'bardaklar kirli' yazdığı için, kafedeki tüm bardakları çamaşır suyuna yatırtaa patron tanıyorum ben. mal mısın olm lan...
bir de çoğu patronun dükkanında 'çekin' yapıp mayor olma tutkusu vardır. vay arkadaş.
forsökür, fursukur, forşökür, förşükür, hakan şükür, yarabbi şükür diye dilimizde söyleyiş ve anlam çeşitliği sağlayan yer bildirim şeysi.
sosyal baski sonucunda yuz yuze tanisamayan insanlarin basvurdugu sitedir. dogrulugu yanlisligi tartisilir fakat elestirdigimiz nokta onu olusturan seydir.
Konuşma cesareti olmayan asosyal yavşak erkeklerin kız tavlama aracıdır. Bu uygulamadan düşürülen kızlar da beterdir. Kendilerinin bu kadar kolay tavlanması üzerine düşünmeyen , akıl yormayan , sadece olaya odaklanmış ucuz kızlardır. Sonuç olarak ilişkiler basitleşmiş çocuğuna baba- ana değil de ezikliğine ortak olacak kızlar veya erkekler aranan platformdur. Gayet gereksizdir.
Edit : babasıyla bile iletişim kuramayan eziklere binlerce ' sözde arkadaş ' kazandıran platform da diyebiliriz.
Edit : babasıyla bile iletişim kuramayan eziklere binlerce ' sözde arkadaş ' kazandıran platform da diyebiliriz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar