bugün
- herkesle iyi anlaşan insan9
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 19 yaşında kızla yatmak12
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ilgi manyağı5
- kemal kılıçdaroğlu15
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilkin aydın2
- mola4
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
reklamı gayet komik, garanti bankasının yeni kredi kartı.
ayrıca visanın urettigi ilk dik karttır
kartın üzerindeki resmi kendiniz seçerek kendi yaşam tarzınızı ifade edebileceğiniz kredi kartı.
ancak kredi kartının sadece kasada iken kullanıldığını düşününce kendinizi sadece kasiyer kıza ispatlayacağınız, market dışında gene eski siz olacağınız kesin olduğundan fazla bişey beklenmemelidir. sakin olunmalıdır.
ancak kredi kartının sadece kasada iken kullanıldığını düşününce kendinizi sadece kasiyer kıza ispatlayacağınız, market dışında gene eski siz olacağınız kesin olduğundan fazla bişey beklenmemelidir. sakin olunmalıdır.
reklami sayesinde uzerimde insanlarin ellerini kollarini baglayip kiclarini acik birakarak muthis trajedilere sebep oldugu izlenimini birakan kartimsi.
flexicard yerine adı esnek kart olsaydı reklam kampanyası tarafımdan desteklenebilirdi.
(bkz: yabancı firma isimlerin karizmatik olduğu düşüncesi)
(bkz: özentilik)
(bkz: yabancı firma isimlerin karizmatik olduğu düşüncesi)
(bkz: özentilik)
Yaratıcı ekibe silah zoruyla yaptırılmış hissi veren reklam kart reklamı.
yılda iki defa borç erteleme fırsatı veren karttır. aynı zamanda şeklini kendin belirliyorsun eh tabi ona göre de kart ücreti var yer miyiz? yeriz valla, hem de bal gibi..
reklamlarında mehmet aslan-tuba ünsal ikilisinin oynadığı, dizaynını belirleyebildiğiniz kredi kartı.
tasarımda devrim yapacağım diye kasıp kıvırırken standartları, ' kreatif esnekliğin' kulağına kar suyu kaçırmış reklam...
reklamlarıyla beni cezbeden karttır. hatırlanır ender reklamlardandır kanaatimce. kadın gelir adam sorar nasıl olsun kartınız diye, kadın bir yandan isteklerini sayar, bir yandan da adamın kolu bacağı yer değiştirir. adama helal olsun yalnız, lastik gibidir ve kanaatimce bu adam kendi kendine oral yapıyordur.
geçen sene yüzde bir olan bonus veren seçeneğini, önce 0,80 e, kasım ayından itibaren de 0,64 e düşüren kredi kartı.
card finans gibi 0,25 leri görmemesi temennisiyle.
card finans gibi 0,25 leri görmemesi temennisiyle.
erdem yener'in oyunculuk meziyetlerinin farkına varmış olacaklar ki reklamlarında onu oynatmayı uygun bulmuşlardır.. onun dışında pek bir alakamın olmadığı kart..
şu sıralar garanti bankası'nın sürekli arayıp kakalamaya çalıştığı kredi kartı. kart ücreti düşmüşte 19 tl imişte. miş miş. deli faizleri var.
flexi kartı 1 senedir kullanıyorum. üzerine bastıracağım şeyi ben tasarladım, santim santimine her şeyi ayarladım. ismimin geleceği yerin, logonun geleceği yerin ve çipin geleceği yerin önemi çok önemliydi. o nedenle 2mm kayması tasarımı boka sokacağından çok özen gösterdim. sitede tasarladığım çalışmada yok burası olmadı, yok şurası şöyle olabilirdi gibi bir sürü değişiklik yaptım, uzun uzun izledim kartımı ve "evet göndermeye hazır" dedim. gönederdim.
kart elime 1 hafta 10 gün sonra geçti. baskı yarım santim kayık olarak geldi. neredeyse 300dpi'lık kaliteli bir resim ile yükleme yaptım, sanki bana brandaya basılacak meret. bu kadar kaliteli resim yüklememe rağmen kartın baskısı hiç ama hiç net değil. yani şöyle açıklayayım, göz bebeğinizi asla net göremeyecek, kirpiklerinizi bir karartı şeklinde göreceksiniz. küplere bindim ama ne çare. adamların işi banka ne anlarlar tasarımdan, baskıdan. pazarlama taktiği mirim.
her neyse 8 ay kadar kullandım kartı. kartta dikkatimi çeken bir şey (sizde de varsa mutlaka bakın), diğer kartlara oranla daha bi yumuşak ve kalitesiz bir plastikten yapılması. zaten çok geçmeden kart çatlamaya başladı. kartı her kullanımda kasiyere "ortası çatlak, dikkat edin de elinizde ikiye ayrılmasın" uyarısı yapmaktan gına geldi. hatta bir keresinde kasiyer "bakın benimki de üstten kırıldı" deyip kartını gösterdi. kartın 4/1'lik orandaki kısmı yoktu. chip muhafaza olduğu taktirde kullanmaya devam edilir... nihayetinde de kartım kırıldı ikiye.
yeni kart için yeni bir tasarım gönderdim. 5 tl kart parası eklediler. eyvallah dedim.
kart elime 1 hafta 10 gün sonra geçti. baskı yarım santim kayık olarak geldi. neredeyse 300dpi'lık kaliteli bir resim ile yükleme yaptım, sanki bana brandaya basılacak meret. bu kadar kaliteli resim yüklememe rağmen kartın baskısı hiç ama hiç net değil. yani şöyle açıklayayım, göz bebeğinizi asla net göremeyecek, kirpiklerinizi bir karartı şeklinde göreceksiniz. küplere bindim ama ne çare. adamların işi banka ne anlarlar tasarımdan, baskıdan. pazarlama taktiği mirim.
her neyse 8 ay kadar kullandım kartı. kartta dikkatimi çeken bir şey (sizde de varsa mutlaka bakın), diğer kartlara oranla daha bi yumuşak ve kalitesiz bir plastikten yapılması. zaten çok geçmeden kart çatlamaya başladı. kartı her kullanımda kasiyere "ortası çatlak, dikkat edin de elinizde ikiye ayrılmasın" uyarısı yapmaktan gına geldi. hatta bir keresinde kasiyer "bakın benimki de üstten kırıldı" deyip kartını gösterdi. kartın 4/1'lik orandaki kısmı yoktu. chip muhafaza olduğu taktirde kullanmaya devam edilir... nihayetinde de kartım kırıldı ikiye.
yeni kart için yeni bir tasarım gönderdim. 5 tl kart parası eklediler. eyvallah dedim.
standardı olmayan bir kart olduğundan kullanıcı kullanım amacına uygun şekilde taksit ve bonus seçeneklerini kendisine göre ayarlayabiliyor bu kartta.Azar azar ödemeli, bol taksitli, bol bonuslu ve bol bonuns-bol taksitli özellikli kartlar mevcuttur.Her bir paketin yıllık aidatı ve faiz oranları farklıdır.Esasında kart olarak mükemmel bir karttır bilinçli kredi kartı kullanıcısıysanız.Fakat bazen normal kredi kartının taksit olanaklarından yararlanamayacağınız kampanyalarda kafanızı vurmanıza neden olabilir.Kart özellikleri dolayısıyla ekstra taksit imkanları sunabildiğinden ekstra kampanyalarda bu kart geçerli tutulmayabiliyor.zira taksit demek alışveriş yapılan tükkan için ekstra maliyet demektir.Yılda iki defa ücretsiz olarak paket değiştirebiliyorsunuz.ikiden fazla değişiklikler ekstra ücrete tabidir.
yıllık ücreti 40 tl olan kart.
bol taksitli-bonuslu pakedinin yıllık aidatı 79 tldir.pakede göre ayrı fiyatlama yapılır.
Reklamda, sol camdaki kıllanan komşu gönüllerde taht kurmuştur.
-"ben kaçabilsem senden kaçarım"
-"komşuluk ilişkileri ne güzel ölmüştü"
-"ben kaçabilsem senden kaçarım"
-"komşuluk ilişkileri ne güzel ölmüştü"
yıllık kart ücreti 60 lira olan kredi kartı. taksitlendirmede ise en iyisi.
Garanti bankasının "son derece esnek" kartı flexi'nin, kartınızı 3 ay kullanmamanız halinde ekstrenize yansıtacağı 7.99 lira olan ücret. bugün cep telefonuma uyarı mesajı "2 ay kullanmadın bak, yansıtcaz bik bik bik" göndermişler sağolsunlar, çok uyarıldım.
(bkz: işlemsizlik ücreti)
(bkz: işlemsizlik ücreti)
yıllık ve ek kart üyelik ücreti almayan, ancak en fazla 3 taksit imkanı sağlayan kredi kartı. şanslıysanız alışveriş yaptığınız yerde artı taksit kampanyasına katılabiliyorsunuz. bunun dışında taksiti arttırmak istediğinizde alışveriş tutarına göre sizden ek ücret kesiyorlar. şöyle ki;
> 50-500 tl arası alışverişte her taksite 1 tl,
> 501-1000 tl arası alışverişte her taksite 3 tl,
> 1001-5000 tl arası alışverişte her taksite tutarın %0.5 i kadar faiz yansıtılacaktır.
alışverişten sonraki 7 gün içinde taksit yazıp bir boşluk bırakarak istediğiniz ek taksit sayısını yazmanız yeterlidir. ancak müşterilerinin bunlarla uğraşmamak istemediğini bildikleri için diğer bonus kartlardan 69-89 tl arası yıllık kart ve yarısı kadar ek kart bedeli almaktadır banka tabii...
> 50-500 tl arası alışverişte her taksite 1 tl,
> 501-1000 tl arası alışverişte her taksite 3 tl,
> 1001-5000 tl arası alışverişte her taksite tutarın %0.5 i kadar faiz yansıtılacaktır.
alışverişten sonraki 7 gün içinde taksit yazıp bir boşluk bırakarak istediğiniz ek taksit sayısını yazmanız yeterlidir. ancak müşterilerinin bunlarla uğraşmamak istemediğini bildikleri için diğer bonus kartlardan 69-89 tl arası yıllık kart ve yarısı kadar ek kart bedeli almaktadır banka tabii...
garanti bankasının aidatsız kredi kartı. eğer garanti bankasından vadesiz hesap açtırmazsanız bu kartı aidatsız olarak ömür boyu kullanabilirsiniz. tek kötü tarafı vadesiz hesabınız olmadığı zaman nakit avans çekerken, her çekimde 10tl + %2,02 aylık masraf alır. ama yok ben nakit avans çekmem derseniz aidatsız olarak sorgusuz sualsiz kullanabilirsiniz.
Gündemdeki Haberler