bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- dut ağacı4
- muşlettin amca4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- elimde goruntuleriniz var4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- buddy dude2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- lionel messi4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
Oyunun çüş derecesinde manyakları olduğunu gösteren bir kare ile sizleri baş başa bırakmak istiyorum;
(bkz: (img #809348))
Resimden bir şey anlamayanlar için dip not düşeyim:
Fifa2010_KSA adlı Fifa manyağı herif 248 maç üst üste kazanmış "yok artık ya" dediğinizi duydum hilesiz mi yapmış bunu orası tartışılır.*
Benim yenilmezlik rekorum azami 9 maçtı.*
(bkz: (img #809348))
Resimden bir şey anlamayanlar için dip not düşeyim:
Fifa2010_KSA adlı Fifa manyağı herif 248 maç üst üste kazanmış "yok artık ya" dediğinizi duydum hilesiz mi yapmış bunu orası tartışılır.*
Benim yenilmezlik rekorum azami 9 maçtı.*
pes 10 dan daha iyi olmayan oyun.
pc versiyonu kötü olan oyun. özellikle "tele" kamera açısı berbat olmuş. ayrıca gece maçlarında bile saha iğrenç açık bir yeşil renkte oluyor.
yillardan beri tek gectigim pes'ten beni sogutan oyundur. online team play ne kadar muhtesem bir sey! 10'a 10 online mac yapabiliyoruz, istersek internet kafedeymis gibi karsilikli oynayabiliyoruz. grafikler de muhtesem. hele bir de 360 ozelligi sayesinde oyuna bir ozgurluk gelmis, daha cok dikkat ve beceri isteyen bir oyuna donusmus.
freestyle hareketlerin de cok sahane oldugunu da soylemem lazim.
futbol oyunlari konusunda su an tartismasiz en klas olanidir.
edit: muzikleri de ayri bir kopu$. 2 cdlik soundtrack'ini tavsiye ederim.
(bkz: head straight)
freestyle hareketlerin de cok sahane oldugunu da soylemem lazim.
futbol oyunlari konusunda su an tartismasiz en klas olanidir.
edit: muzikleri de ayri bir kopu$. 2 cdlik soundtrack'ini tavsiye ederim.
(bkz: head straight)
pes10 la kıyaslanamayacak kadar iyi olan şimdiye kadar oynadığım en iyi futbol oyunudur. gerçekçidir, defanstan alıp gol atılmaz.
fifa10 dururken millet fifayı hiç denemeden pes10 oynamaktadır, gariptir.
(bkz: fifa10 dururken pes10 oynayan insan)**
fifa10 dururken millet fifayı hiç denemeden pes10 oynamaktadır, gariptir.
(bkz: fifa10 dururken pes10 oynayan insan)**
pc oyununu oynadıktan sonra insnaların nasılsa konsol oyunu kötüdür deyip önyargıyla ve inatla oynamadığı oyun.
yahu ps3'ünü 1 maç oynasan ölür müsün? pc'si kötü olan her oyunun konsolu da mı kötü? malesef önyargıya kurban olan oyundur aynı zamanda. yine de son zamanlarda internet kafelerde pes yerine fifa oynayan kitledeki artış takdire değer, pes devri batıyor. istisnasız her yönüyle daha gerçekçi ve zevkli, oyuncuların at gibi koşmadığı bir fifa geliyor...
yahu ps3'ünü 1 maç oynasan ölür müsün? pc'si kötü olan her oyunun konsolu da mı kötü? malesef önyargıya kurban olan oyundur aynı zamanda. yine de son zamanlarda internet kafelerde pes yerine fifa oynayan kitledeki artış takdire değer, pes devri batıyor. istisnasız her yönüyle daha gerçekçi ve zevkli, oyuncuların at gibi koşmadığı bir fifa geliyor...
Pes'e yaklaşmak şurda dursun fifa'nın üç kuruşluk kalitesinden de uzak ea'nın sadece versiyon olarak geliştirdiği yeni oyun. ea sports her sene ufak değişiklik yaptıktan sonra yeni oyun diye yutturmaya çalışıyor. konamiyi nah geçersin.
Kelimeler bu oyunu anlatmaya yetmesede.Ps3 veya xboxda oynadığınız takdirde sizi doyumun zirvesine çıkaracak bir oyundur.Yapay zekamı istersiniz,topa vururken yerden kalkan çimlermi,belden kafaya çıkışlarmı,gerçekçi omuz omuza mücadelelermi,o yağmurlu havalardaki formaların ıslanışından yavaşlayan oyuncularmı.Öyle bir oyun düşününki gerçek maç oynuyormuş hissi versin.Evet yanlış duymadınız abartılmayacak kadar doğru söylüyorum ha son olarak yeryüzünde kaleci yapay zekası yaptığınız bir aşırtma sonrasında geri telaşlı bir şekilde koşarak topu kornere çelecek kadar geliştirmiş bir firmayı canı gönülden tebrik etmek gerekir.Biliyorum bunları konamide yapabilir ancak azar azar eklemek istiyorlar pazarlama takdiği olsa gerek.Ama böyle giderse konamiden seneye fifa10 dan daha iyi bir oyunla gelmesi muhtemel olacaktır.şu ana kadar çıkan en iyi futbol oyununun freestyle hariketleri için;https://www.youtube.com/watch?v=h8tgRw8I7U0
not:oyunu bilgisayarda oynadığınızda söylediklerim geçerli değildir.pes sevdalıları size sesleniyorum bir kez konsolda oynarsanız benim anlattıklarımın yanında yaşadıklarınız tarifsiz kalacaktır.
not:oyunu bilgisayarda oynadığınızda söylediklerim geçerli değildir.pes sevdalıları size sesleniyorum bir kez konsolda oynarsanız benim anlattıklarımın yanında yaşadıklarınız tarifsiz kalacaktır.
aşağıdaki video izlendikten sonra insan oyundan ve dünyadan soğuyor resmen. ulan bizde kendimizi iyi oynar biliyorduk. neymiş ulan bu herif?
[null http://www.youtube.com/user/hjerpseth]
[null http://www.youtube.com/user/hjerpseth]
(bkz: lan bi yürü git)
fifa 09 dan daha iyi olmadığı herkez tarafından söylenip beğenilmeyen pc oyunu.
pes'te ronaldo'yla messi'yle pato'yla yardırarak fantazi futbol oynayan melislerin sevmediği oyundur. futbol takım oyunudur. fifa 10 tam bir simulasyon olmuş. tam anlamıyla futbol oynuyoruz.
cıktıgı gunden bu yana hem pc hem de konsolda oynayan biri olarak rahatlıkla belirtmek isterim ki pc surumunde konsoldan tek farkı grafik olan oyun..
konsolda ne yapıyorsam bilgisayarda da aynısı tutuyor, hic fark yok.. bilgisayarda sırf grafiklerle ugrasılmadıgı icin kotu zannediliyor, cok buyuk hata ediliyor haliyle de..
konsolda ne yapıyorsam bilgisayarda da aynısı tutuyor, hic fark yok.. bilgisayarda sırf grafiklerle ugrasılmadıgı icin kotu zannediliyor, cok buyuk hata ediliyor haliyle de..
pes 2010 dan iyi olmadığını soyleyen adam gitsin atari oynasın. fifa 10 bir simulasyon oyunudur ve futbolu size yaşatır. pes ise sadece ezberden ibarettir.
Bilgisayarda tam bir facia olup, adının pes' in yanına getirilmesi abes kaçacak oyundur. Lakin playstation 3' te Fifa 10 bir harikadır. Pes' teki koştur koştur gol at mantığını fifa' da uygulamaya çalışan bünye, kalesinde kontraatak' tan golü anında görecektir. Çapraz koşu yapan forvetleri görebilen, crossing özelliği yüksek oyuncularla orta açacak kapasitesi olan insanların pes' e tercih edeceği oyundur. *
pes x > fifa 98..99..00..01..02..03..04..05..06..07..08..09
fifa 10 > pes x
fifa 10 > pes x
Fifa 1999-2000 gibi efsanelerinden sonra benim adıma 2003 yılında gerçekleştirdikleri değişim sonucu biten oyundur.Her sene tekrardan ibarettir.
hayal kırıklığıdır.
playstation ve xbox versiyonlarında pese ağır bir darbe indirmiştir. bilgisayar versiyonu tam bir fiyaskodur komodor ile bile kıyaslanamaz. özellikle premier league takımlarıyla oynamanızı tavsiye ederim. resmen maçları yaşıyorsunuz. sanki tribündeki bir taraftarmışınız gibi etki bırakıyor sizde.
ps3'te pes 10'dan daha iyi olan oyundur.
bu oyuna hayal kırıklığı diyen bir insanın futboldan anladığından şüphe ettiren oyundur.pes 2010 la al kenardan git messiyle noldu kazandın maçı.fifa 10 da o şekilde değildir.2 kere üst üste adam geçtiğimi hatırlamıyorum.takım oyunuyla kısa paslarla kaleyi bulursun.bence ps3 için gelmiş en iyi futbol oyunudur.*
nintendo ds için bile çıkmıştır. vay anasını sayın seyirciler. ailecek severek oynuyoruz.
2009'dan sonra ea games şirketinin futbol konusunda level atladığının kanıtıdır ancak 2010 ile yakaladığı başarıyı devam ettirmek zorundadır, pes 2011 ile ilgili bilgiler basına sızsa da ea cephesi sessizliğini korumuştur, umarı fırtına öncesi sessizliğidir yoksa topladığı eski pes kitlesini ilelebet kaybedebilir...
pc versiyonu dandik olan futbol oyunudur.
Kesinlikle ps3'te oynadıktan sonra yorum yapılmasın gereken oyundur.
Bir pes muptelası olarak bayıldığım ve 4 saat boyunca sıkılmadan oynadığım oyun, tek eksi yönü kolay kart görmek.
Bir pes muptelası olarak bayıldığım ve 4 saat boyunca sıkılmadan oynadığım oyun, tek eksi yönü kolay kart görmek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar