bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- am okşama4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kürt mimarisi2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- yazarların imza parfümleri14
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- milletin anasına küfretmek2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- güzel huylu kezo4
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası23
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- pkk nasıl biter5
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- al kardeşim elimi verdim sana2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- kıskanmak7
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- lise5
proje ekibinde çok yakın arkadaşımın bulunduğu, hacettepe üniversitesi tarafından 3 yıllık bir emeğin sonucu olarak üretilen yerli, elektrikli, spor otomobildir. evt'nin açılımı; Elektrikli Vasıta Türkiye/Electric Vehicle Turkey olarak tanımlanmaktadır. yaşanan tüm olumsuzluklara inat güzel şeyler de oluyor ülkemde. emeklerinize sağlık güzel adamlar.
http://galeri.uludagsozluk.com/r/evt-s1-861624/
http://galeri.uludagsozluk.com/r/evt-s1-861624/
gerçek yerli otomobil dediğin böyle olur. özgün tasarım ve teknoloji birleşmiş. aferin okuluma.
görsel
görsel
başka hiçbir marka ya benzemeyen %100 yerli otomobilimiz. tasarımı harikadır. 10 saat kullanım ömrüne sahip. maksimum hız 180 km.
bugün izlediğim haberden aklımda kalanlara göre 2 yıl içinde satışa hazır olabileceğini ve 150 bin tl gibi bir rakama satılabileceğini söylemişti proje sahipleri.
ayrıca evde 10 saat, istasyonlarda 50 dakika içinde şarj edilebiliyor diye hatırladım şimdi, emin olamamakla beraber.
emeğinize sağlık. başarılarınızın ve özgün çalışmalarınızın devamını diliyorum ey mühendisler.
alkışlar size.
ayrıca evde 10 saat, istasyonlarda 50 dakika içinde şarj edilebiliyor diye hatırladım şimdi, emin olamamakla beraber.
emeğinize sağlık. başarılarınızın ve özgün çalışmalarınızın devamını diliyorum ey mühendisler.
alkışlar size.
şimdiki nesil araçtır. destek verildiği takdirde ileri nesil olacaktır.
yıkılan elektrikli tomofil.
tasarımı çok iyi. gayet yakışıklı bi araba. yol tutuşu da freni de sağlam görünüyor ama dediğim gibi görünüyor. 100 km'de 4 tl'ye mal olacaksa, 150 bin tl'ye satılacaksa ve hızlı şarj istasyonları kurulacaksa başka arabayla işim olmaz. şahanesiniz be.
milliyetçi bi adam değilim. ama bak bu mühendisler bunu yapınca hoşuma gidiyor. mühendis dönem arkadaşlarım var, hepsi zehir gibi. daha iyileri de olur. yeter ki bunlar yapsın, bizim gibiler yapsın. neyse sakinim. istiklal marşı okuyup olaysız dağılıyoruz beyler. öyle israil büyükelçiliği önünde kukla falan yakmak yok, adam olun efendi olun.
tasarımı çok iyi. gayet yakışıklı bi araba. yol tutuşu da freni de sağlam görünüyor ama dediğim gibi görünüyor. 100 km'de 4 tl'ye mal olacaksa, 150 bin tl'ye satılacaksa ve hızlı şarj istasyonları kurulacaksa başka arabayla işim olmaz. şahanesiniz be.
milliyetçi bi adam değilim. ama bak bu mühendisler bunu yapınca hoşuma gidiyor. mühendis dönem arkadaşlarım var, hepsi zehir gibi. daha iyileri de olur. yeter ki bunlar yapsın, bizim gibiler yapsın. neyse sakinim. istiklal marşı okuyup olaysız dağılıyoruz beyler. öyle israil büyükelçiliği önünde kukla falan yakmak yok, adam olun efendi olun.
Sonuna kadar desteklediğim proje o kadar param olmadığı için desteğim sınırlı ama helal olsun yapanlara umarım bu alanda üretime başlayabiliriz.
Param olsa bir tane alacağım araba. Yalnız spor modelden ziyada bir tanede ticari model gerekli.
ak parti döneminde yapılmıştır.
Tübitak'ın, çıkışından 3 ay sonra dergisinde üçü fotoğraf olmak üzere 4 sayfa ayırdığı yerli otomobil.
Destek bulunamadığı için maddi sıkıntılardan dolayı iptal olmuştur. Kısaca babayiğit arayan devlet babayiğite arka çıkmamıştır.
http://www.hurriyet.com.t...-s1e-devrim-sonu-40067948
http://www.hurriyet.com.t...-s1e-devrim-sonu-40067948
hacettepe üniversitesinde öğretim üyesi olan engin tanık ın önderliğinde geliştirilen yerli elektrikli arabadır.
detayları videoda https://www.youtube.com/watch?v=L4GJ0hCl3nI
edit: maddi imkansızlıklar yüzünden iptal olmuş.
detayları videoda https://www.youtube.com/watch?v=L4GJ0hCl3nI
edit: maddi imkansızlıklar yüzünden iptal olmuş.
abi türkiye'de üretmeyin. denemeyin bile. gidin, azerbaycan, kosova, bosna'da falan üretin. sonra türkiye'ye satın. o biçim değeriniz olur. ama türkiye'De üretirseniz önünüze tomruk gibi dikilirler.
Babayiğitler adı altındaki şirketler destek vermediği için ölü doğmuş,
Tasarımı dahil yerli ve milli olan otomobil.
Anadol ve devrim ile aynı kaderi paylaşmaktadır.
Tasarımı dahil yerli ve milli olan otomobil.
Anadol ve devrim ile aynı kaderi paylaşmaktadır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar