bugün

bir an için bana inanmış yazar. *
Hangi entrysinde "poça" dediğini merak ettiğim yazar.*
Hoş gelmiş.
*
kendisine ufak bir sürprimizin olduğu yedinci nesil yazardır efenim.
http://i55.tinypic.com/73o5s0.jpg ...ahanda...
poğaçaya "poça" diyor. kanıtım var. ses kaydı.
Poğaçaya "poaça" diyor. Şahitlerim var.
utanmadan karşımda kırıntılarını döke döke poğaça yiyen hain 7.nesil.* hoşgelmiş*
hoş gelmiş 7. nesil yazar arkadaş.
poğaçaya "poğça" diyor.
benim gibi pasta/poğaca vb. ustasının yanında söylenecek laf mı bu?
(bkz: dream tv) böyle bi program var orda.
son zamanlarda fazlaca gezip tozmaktan sözlüğe vakit ayıramıyormuş. iyi diyorsun güzel diyorsun da sosyalleşmek falan, biz de özlüyoruz babam afedersin. *
(#9122331) ramazan biter bitmez acilen bir iki duble atmasında fayda vardır. yetmez derse biz bir büyük alır geliriz icabında. *
fransızca bilen yazarmış. oh la la*
nickini bir dream tv programından esinlenerek bulduğunu düşündüğüm yazar.

(bkz: evdeki ses)
hoşgelmiş nesildaş.
bir manga türküsü.
baaaam.

hoşgelmiş sefalarını getirmesi dilenen.
hoşbulmuştur*.
© copyright 2005 - 2026