bugün
- utanmadan şort giyen erkek2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara4
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- wine me dine me2
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ilgi3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
sürekli durup dururken sözlük kendi kendine çıkış yapıyor. buna sinir oluyorum, sanki başka bir yerden hesabıma giriliyor ve benimki kapanıyor gibi geliyor* paranoyak olacağım sanırım yakında*. böyle bir şey var mı ve bu sadece benim mi başıma geliyor merak ediyorum. n'ooluyoruz ya*?
sözlük çok yavaşladı son zamanlarda, ayrıca da her şey için sayfayı yenilemek zorunda kalıyorum olmuyor böyle bilal olmuyor...
ayrıca bakınız vermeye bayılıyorum*, smiley olamadan da ne msnde ne de sözlükte yazabiliyorum. gülüyorsam belli olacak işte takıntıysa takıntı**.
çok fazla içki içmem fakat canım en çok ramazanda bir şeyler içmek istiyor, belki yasak olduğu içindir fakat rakının kokusu burnumdan gitmek bilmiyor. şöyle bir rakı sofrası kursak, dostlarla bir araya gelsek sohbet muhabbet ah ne güzel olurdu...
şuanda elm sokağı kabusunu izliyorum, son derece gerizekalı bir film olduğuna karar verdim, kim ne derse desin her an bayılabilirim...
ailede bir reisin olmaması çok zormuş. bilirsiniz işte, baba vefat eder ya da anneyle baba ayrılır baba başka biriyle evlenir dolayısıyla ev reissiz kalır. evdeki bazı işlerin düzgün gitmediğini anladım. bazı işleri sadece babalar yapabiliyormuş sözlük, mesela basit küçücük bi örnek banyonun ışığı 1 haftadır patlak/bozuk bişi oldu anlamadık. tamirci çağırmak çok mu abes olur? babam burada olsaydı karanlıkta olmazdı şimdi. neyse of.
son olarak facebooktan biri bana bok yollamış. onunla ne yapacağımı bilemiyorum.
sanırım sadece söylenmek istedim ama oh rahatladım. oruç insanın dengesini değiştiriyor galiba.
sözlük çok yavaşladı son zamanlarda, ayrıca da her şey için sayfayı yenilemek zorunda kalıyorum olmuyor böyle bilal olmuyor...
ayrıca bakınız vermeye bayılıyorum*, smiley olamadan da ne msnde ne de sözlükte yazabiliyorum. gülüyorsam belli olacak işte takıntıysa takıntı**.
çok fazla içki içmem fakat canım en çok ramazanda bir şeyler içmek istiyor, belki yasak olduğu içindir fakat rakının kokusu burnumdan gitmek bilmiyor. şöyle bir rakı sofrası kursak, dostlarla bir araya gelsek sohbet muhabbet ah ne güzel olurdu...
şuanda elm sokağı kabusunu izliyorum, son derece gerizekalı bir film olduğuna karar verdim, kim ne derse desin her an bayılabilirim...
ailede bir reisin olmaması çok zormuş. bilirsiniz işte, baba vefat eder ya da anneyle baba ayrılır baba başka biriyle evlenir dolayısıyla ev reissiz kalır. evdeki bazı işlerin düzgün gitmediğini anladım. bazı işleri sadece babalar yapabiliyormuş sözlük, mesela basit küçücük bi örnek banyonun ışığı 1 haftadır patlak/bozuk bişi oldu anlamadık. tamirci çağırmak çok mu abes olur? babam burada olsaydı karanlıkta olmazdı şimdi. neyse of.
son olarak facebooktan biri bana bok yollamış. onunla ne yapacağımı bilemiyorum.
sanırım sadece söylenmek istedim ama oh rahatladım. oruç insanın dengesini değiştiriyor galiba.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar