bugün

günlerdir, belki de haftalar olmuştur 'yuvasına döndü yuva yapmayağğ, özledik az kaldı buluşmayağğ' sözleriyle beynimi sömüren programımsı.

ya aq kim dedi özledik diye? git.mal.
Ulan kadın modern çöpçatanlık yapıyor (başka bir adı varda hani şu malum kelime)
kadın günde 50 bin alıyormuş.
ulan bizim mahallede karılar her gün birilerine kız buluyor ama gariplere para veren yok..
O kadar psikolojim bozuk ki oturdum bunlara bütün içtenliğimle küfür ediyorum.
Bu kızı verseler elime öldürürüm. Demek öldürecek insana ihtiyacım var.

Tanım: bir tv programı.
zaman kaybı ve sinir edici programdır.

hastalık dolayısıyla eve kapanan ve anne zoru ile tv izleyen biri olarak söylüyorum ki, sadece reyting amaçlıdır.

locada oturanların niyeti zaten belli de bilmeyenler için söyleyeyim. sadece tv de görünüp belki de meşhur olmak.
gelenlerde ise zerre akıl yok zira neye ve kime geldikleri belli olduğu halde halen daha bir tanıma çabası.
adam almış hatunu canlı odaya çıkmış ve sohbet ediyor. ya da ettiğini düşünüyor ama kadının aklı locada. o sırada locadaki dedikoduya laf yetiştiriyor.
lan oğlum gururun yok mu senin?
ne duruyorsun hala orada. kalk siktir git.

tamam sakinim..
izlemeyin ve izlettirmeyin derim.
bu arada, luvrita'ya selamlar.*
Bir program. Bu tarihi not edin; 4 eylül 2017. Bu program için sonun başlangıcı olacak. Türevleri çok fazla ve konular eski formata göre bayık olacak gibi. Hayırlısı.
format değiştirerek dandik ötesi olmuş.. bize ne milletin derdinden milletin derdi bizi gerdi sanki.. gerçi eminim bir yığın mal insan izleyecektir yine.. esranın bu işlerden anlamadığı apaçık ortada.. hiç değilse bir sağlık programı falan yapaydında vatana millete yararlı olaydın.. ama yok işte boş işlerle uğraşıyor hep olduğu gibi.
Demin anneannem vesilesiyle maruz kaldığım ama hoşuma giden program. Şu kişilerin hadisesini dinledim.

görsel

Mevzu şu: şimdi bu kadın adamın abisine kaciyor bunu sonradan öğrendim kahpeligin dik alasi ulan, Neyse... burada onu tartismiyolar zaten; burada cocugunun kendisinden olup olmadigini ogrenmek istiyor adam, daha dogrusu emin olmak. Kadin da itiraz etmiyor dna mi verdim diyor. Ortada olay yok doğru dürüst. Komik buldugum kısmı aktariyorum:

-bu cocuk benim degilse ben bir sey almam bu cocuga, niye alayim? Bak simdiye kadar tablet aldim bir sürü kırdı, kırsın eger cocuk benim cocugumsa yine alirim, ama degilse niye alayim?
(Kadin araya girer)
+he zaten bir tablet almakla oluyo babalık.
-ne alayim, uçak mı alayım!?
yalan dolan program. insanların psikolojilerini bozuyor. bu tür programlara yasak getirilsin.
bu tarz programlara yasak getirilmesi için bi çare bulunması lazım.
Bağımlılık yaptı geçen haftadan beri izliyorum.

Ne insanlar ne hayatlar var.

Düşününce ne güzel ailem varmış ne hayırlı evlatmışım diyorum.
izliyorum evet.
izledikçe ot gibi yaşadığımı yüzüme vuran şeylere denk gelmeme neden olan program. millet ne tuhaf hayatlar yaşıyor lan kötü falan ama en azından yaşıyorlar.
az önce kulak misafiri oldum. kocasının yediği dondurmadan kocasını kıskanan bir kadın programda konukmuş. bakalım çıtayı ne kadar daha yükseltecekler.
Sema yı kaçırdığı iddia edilen halit canlı yayına katılmıştır.

Olaylar daha da içinden çıkılmaz bir hale geldi.
Sırf şu yardım yapanlar için yakında bu program danışıklı dövüş çıkan çiftler türemezse iyi.
Kadının biri on dakikadır otomatiğe bağladı, ezgi dinine imanına diyor.
Şu an işlenen olay inanılır gibi değil.

Ulan siz nasıl insanlarsınız ya...
az önce canlı yayındaki emine isimli kadın karşısındaki halil isimli eski sevgilisi ve cocuklarından birinin babası olan “orospu cocugu” dedi...sesi aldılar tabi ama yer mi anadolu çocuğu...
Bir baba kızını korumak için nasıl çırpınıyor, izleyin görün.
Ahlaksızlığı arşa çıkarmış insanları bulup oraya çıkartıyorlar, sonra şov yapıp reyting uğruna yayından kovuyorlar. Topluma da izletip alkışlatıyorlar. Komple rezillik.
ahlaksızlığın ve namussuzluğun işlendiği program.
böyle iğrenç program yok.

evli diye geçinen tiplere bak kimin eli kimin cebinde belli değil.

ülke komple batmış amk.
bu kızı elime alıp saatlerce dövesim geliyor ama mesleğime uygun bir davranış olmadığı için işinde uzman bir terapiste yönlendirilmesini istiyorum.
Aysel de gozume bi fena gozukmedi degil hani.

Olm bu corona ve karantina olayı bize hiç iyi gelmedi gibi.
varlığından hem şikayetçi olduğum hem de mutlu olduğum programdır,
annemin psikolojisi bozuldu durmadan kime yazıyorsun diyor, lan kime yazıcam salak salak "internet köşelerinde" sevgili yapmıyorum ki? şu zeynep denen kız ya çok fazla salak rolüne yatıyor yada artık gerçekten şerefsizleri seviyor, tiktoğu bana ansızın sildiren program, teşekkür ederim silmemi sağladığınız için zaten oldukça şerefsiz doldu etraf.. o deilde annem nolacak abi.. zoruma gidiyor o kadar salağı bir stüdyo içinde doldurman, birinin eşi tanımadığı adama kaçıyor.. boşanma sürecinde olan ebeveynlerin ortada kalan çocukları umursamaması ama parayı şunun bunun ne kadarına sahip olacaklarını düşünmelerini görmekse gerçekten trajikomik..

edit: lanet olsun annemin psikoloğa ihtiyacı var..
Aysel’in suratında hiç meymenet var mı..

Rabbim evladında hayırlısını versin.
Yıllarca insanları evlendirmeye çalışan esra erolun şimdide insanları boşanmaya ikna etmeye çalıştığı program..
Komşusunun eşi ile ilişki yaşayan evli kadının, komşusu ölünce taziye paylaşımı yapması Gibi olaylar stüdyo daki kadınların “aaaa“ yapmasına neden oluyor.
görsel

Hani biz marjinaldik deyip dudak uçuklatır.
evlilik kavramının içi boşaltıldığını bu yayından anlayabiliriz.

günlük hayatta kim bilir kaç tane böyle insanla karşılaşıp selam veriyoruz belli değil.

kimin ne olduğu ne halt yediği belli olmuyor.
Bataklık gibi düştüm çıkamıyorum.
Bir program.
Babam yüzünden ara sıra denk geliyorum ve hemen hemen her vakada "çocuğumun dna testini istiyorum" diyenler var.
Şimdi de aynı...

Bu konuları televizyonda şov amaçlı kullanmak ayrı bir konu ama dna testi yaptıranlar çok da haksız değiller.
Şöyle ki;
Ben iki sene öncesine kadar cinselliği ulaşılması zor bir şey sanıyordum. Ya evliliğin olması ya da çiftlerden birinin-özellikle kadın tarafının- buna dünden hazır olması gerektiğini sanıyordum.
Halbuki çevremdeki insanlardan şahit oluyorum da özellikle evli erkek ve kadınlar başkalarıyla cinselliğe inanılmaz derece açıklar. Zaten evli olmayanlar arasındakine diyecek lafım yok, alan razı veren razıysa biz karışamayız.

Eve gelen ustayla sevişen mi dersin, kiracısıyla yatan adam mı dersin!
Eski sevgilisiyle görüşmeye devam eden, sosyal medyada daha iki gündür tanıdığı kişiyle çıplak görüntülü konuşma yapanlar.
Eşine bugün şehir dışındayım deyip bekar evinde başka kadınlarla kalanlar vesayre vesayre.

Kısacası benim gibi cinselliğin özel bir şey olduğunu herkesle yapılmaması gerektiğini düşünen birinin paronayak olup evlilikten korkması normal.

Umarım bir gün tüm ülkeye zorunlu dna testi gelmez, kim bilir kimler kimin çocuğu çıkar.
Garip bir program.
helal olsun dediğim program.

Bilmem kimlerin pisliklerini bir bir ortaya döken program. Ben biliyorum o güruhu. Bilen bildi.

vay vay vah vah.
anadolu irfanını çok iyi anlatan bir program. yalnız maşallah ülkede evli olanların çoğu birbirini aldatıyor bu programla daha da iyi öğrenmiş olduk. bide toplumda erkekler aldatıyor algısı yapılıyor bunun yalan olduğu bariz ortada. kadınlar daha çok aldatıyor izleyin görün.
An itibariyle ceylan adında bir kız var susturabilene aşk olsun. Dünyaya çene olarak gelmiş sanırım.
Yine çok değişik tipleri çıkarmış gülsem mi ağlasam mı bilemedim.
Yine ekran karşısına geçmeye sebep olan program.

izleyelim de ufkumuz açılsın.
Didem aslan daha iyi bı kere.
Birazdan izleyeceğim bakalım neler neler olmuş.*
(bkz: esra erol la evlen benimle)
58 gündür kayıp olan Hülya'yı da bulmuş. Doğan diye bir tip var çok komik.
Kürtçe ya da türkçe ağlama inleme seslerini veriyor diye kapadığm program ali bey ve isteyen izlesin.

Benim için bitmiştir.
18 yaşında bir kız var. 9.5 aylık bir bebeği var üstelik 6.5 aylık da hamile.

BU matematiği aklım almadığı gibi yaşadıklarını da aklım almıyor.

Biraz roman vatandaşa benziyor gerçi onlarda normal.
An itibariyle ekranda olan Melahat teyzeyi kendime çok benzettim. Sinirlenince ben de öyle çırtlak şekilde bağırıyorum.
dünden beri baldızıyla kaçan bir eniştenin konusunu ele alıyorlar. herif engelli karısını istemiyor. baldızıyla 3.5 yıldır fingirdiyor. ulan böyle bacı, böyle koca düşman başına! düşmanı insanın annesi de doğuruyormuş gerçekten.

utanmadan karısının engelli maaşının kartını da çalıp götürmüş ahlaksız herif!

video:

https://youtu.be/fVSllf85xZE
Şimdi de cemaatçi bir adamın iki çocuğuyla ortadan kaybolması işleniyor. Nerde pislik var bu toplulukların içinde.
oha bakıyoruz an itibariyla vs.
Bi de Nihat hatipoğlunu bağladılar haha. Nabza göre şerbet bu olsa gerek.
Şu an şov yapılıyor canlı yayında.