bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- esra'yı aç esra'yı4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği12
- makarna süzmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- beyaz otomobil satın almak11
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- günün sözü3
- tgrt2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- futbol9
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- oyuncu2
- gocu abi2
- anın görüntüsü15
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gocu bey meh meh bey birader4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- misafir ağırlamak2
- 2026 dünya kupası16
sporx.com da yorum yapan yazar. dünkü mac hakkında arda turan için "artık o tamamen bitmiştir" türünden yazı yazmış kendisi. kendisi bu yazıyı büyük ihtimalle okumayacaktır, olur ki okursa suna dikkat etsin. yıllardır bu ülkede milyon dolarlar yıldız futbolcu adına carcur edildi. türk futbolunun son yıllarda yetiştirdigi en büyük yıldız, yaptıgı bi hatayla bitecekse türk futbolunun dün itibariyle agzına sıcılmış demektir. herkese hayırlı olsun...
selçük yula'nın kopyala yapıştır versiyonudur. aziz yıldırım'dan aldığı paranın hakkını vermektedir.
itici yorumcu.
(bkz: aygaz başlığı)
antu seviyesinde yorum yapmaktadır.
spor yazarlığı veya yorumculukla uzaktan yakından alakası olmayan holigan.
meriç tuncayla bi akrabalığı olduğunu düşündüğüm troll. yazar demek istemiyorum bizlere hakaret.
voleybol ile futbolu karşılaştırmış son yazısında. aldığımız iki kupa nasıl koymuş size ya anlamıyorum? sonra da havasını atınca 'bizim uefa kupamız var diyor ezikler' gibi tepkileri alıyoruz. bi kupa almak ne zaman eziklik oldu?
tamam esat kardeşim en büyük sizsiniz. yeter ki saçmalama artık biz fenerbahçenin en büyük olduğunu kabul edelim olmadı sende kes sesini, jübileni yap, bitsin bu işkence.
voleybol ile futbolu karşılaştırmış son yazısında. aldığımız iki kupa nasıl koymuş size ya anlamıyorum? sonra da havasını atınca 'bizim uefa kupamız var diyor ezikler' gibi tepkileri alıyoruz. bi kupa almak ne zaman eziklik oldu?
tamam esat kardeşim en büyük sizsiniz. yeter ki saçmalama artık biz fenerbahçenin en büyük olduğunu kabul edelim olmadı sende kes sesini, jübileni yap, bitsin bu işkence.
2-3 sene önce özellikle sık sık ağız dalaşına girdiğim fenerbahçe taraftarlarından farklı olmayan yazar. üniversite 1 deyken fenerbahçeli arkadaşlar ile tartışırdık.
-en büyük fener oğlum anlayın artık
+biz size hep yeniliyoruz zaten yalan değil bu ama neye göre en büyük?
-en azından sizden büyüğüz sizi yeniyoruz
+iyi de pendik de sizi yenmişti, o sizden büyük mü yani
-o bir kere oldu
+takımları büyük yapan galibiyet sayıları mıdır peki? biz türkiye' nin en başarılı kulubüyüz var mı itirazın?
-iyi ki bir uefa kupanız var
+evet var. siz de yok ama
böyle uzar giderdi bu. araya bir '2biz 40 yıl yenilmeyen manchester' ı yendik cümlesi eklenirdi bazen. ben de cevap olarak ''iyi de biz onları eledik'' derdim. sonrasında şampiyonlar ligi çeyrek finalini getirdiler önüme.
-biz inter' i bile yenip çeyrek final oyandık
+iyi de biz yarı final oynamıştık.
-o başkaydı oğlum şampiyonlar ligi değildi o
+tamam o zaman biz de çeyrek final oynadık. hatta bizim zamanımızda 2 gruplu sistem vardı. yani 2 gruptan da çıktık biz
-biz grupta en fazla puan alan türk takımıyız ama
+sence hangisi daha büyük başarı
-bizimkisi
+?????
ee burda bitiyordu haliyle tartışma. işte bu konuşmalardaki kısa çizgidir ( - )dir esat dergi.
-en büyük fener oğlum anlayın artık
+biz size hep yeniliyoruz zaten yalan değil bu ama neye göre en büyük?
-en azından sizden büyüğüz sizi yeniyoruz
+iyi de pendik de sizi yenmişti, o sizden büyük mü yani
-o bir kere oldu
+takımları büyük yapan galibiyet sayıları mıdır peki? biz türkiye' nin en başarılı kulubüyüz var mı itirazın?
-iyi ki bir uefa kupanız var
+evet var. siz de yok ama
böyle uzar giderdi bu. araya bir '2biz 40 yıl yenilmeyen manchester' ı yendik cümlesi eklenirdi bazen. ben de cevap olarak ''iyi de biz onları eledik'' derdim. sonrasında şampiyonlar ligi çeyrek finalini getirdiler önüme.
-biz inter' i bile yenip çeyrek final oyandık
+iyi de biz yarı final oynamıştık.
-o başkaydı oğlum şampiyonlar ligi değildi o
+tamam o zaman biz de çeyrek final oynadık. hatta bizim zamanımızda 2 gruplu sistem vardı. yani 2 gruptan da çıktık biz
-biz grupta en fazla puan alan türk takımıyız ama
+sence hangisi daha büyük başarı
-bizimkisi
+?????
ee burda bitiyordu haliyle tartışma. işte bu konuşmalardaki kısa çizgidir ( - )dir esat dergi.
fenerbahçe şakşakçısı bir yazardır. nedendir bilinmez gürcan bilgiç gibi fenerbahçenin haklarını gayet savunan bir yazara sahip spor x bu holigan adamı da kadrosunda barındırır. sporx ten soğuma, tıklamama, okumama nedenidir.
son yazısı olan ''fenerbahçe eyfyallayöküll! patladı!'' ile benim ve muhtemelen okuyan tüm fenerbahçe taraftarının içinde bir şeyleri harekete geçiren, takdir edilmesi gereken yazardır.
not: fenerbahçeli olmayanlar yazıyı anlamayı beklemesinler.
not: fenerbahçeli olmayanlar yazıyı anlamayı beklemesinler.
Dün tarihli olarak sporx.com'da yer alan "Fenerbahçe Eyfyallayöküll! Patladı!" isimli yazısı okunası yazardır. Futboldan anlıyorum diye geçinen ama bunları anlayamayanları ithaf edilmiştir.
[http://www.sporx.com/deta...&yazar=35&go=8135]
[http://www.sporx.com/deta...&yazar=35&go=8135]
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar