bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar12
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- beyaz otomobil satın almak14
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- makarna süzmek5
- tgrt3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- almanya4
- anın görüntüsü15
- esra'yı aç esra'yı2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- hoşgeldin pazartesi7
- oyuncu2
- gocu bey meh meh bey birader4
- gocu abi2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- futbol9
sporx.com da yorum yapan yazar. dünkü mac hakkında arda turan için "artık o tamamen bitmiştir" türünden yazı yazmış kendisi. kendisi bu yazıyı büyük ihtimalle okumayacaktır, olur ki okursa suna dikkat etsin. yıllardır bu ülkede milyon dolarlar yıldız futbolcu adına carcur edildi. türk futbolunun son yıllarda yetiştirdigi en büyük yıldız, yaptıgı bi hatayla bitecekse türk futbolunun dün itibariyle agzına sıcılmış demektir. herkese hayırlı olsun...
selçük yula'nın kopyala yapıştır versiyonudur. aziz yıldırım'dan aldığı paranın hakkını vermektedir.
itici yorumcu.
(bkz: aygaz başlığı)
antu seviyesinde yorum yapmaktadır.
spor yazarlığı veya yorumculukla uzaktan yakından alakası olmayan holigan.
meriç tuncayla bi akrabalığı olduğunu düşündüğüm troll. yazar demek istemiyorum bizlere hakaret.
voleybol ile futbolu karşılaştırmış son yazısında. aldığımız iki kupa nasıl koymuş size ya anlamıyorum? sonra da havasını atınca 'bizim uefa kupamız var diyor ezikler' gibi tepkileri alıyoruz. bi kupa almak ne zaman eziklik oldu?
tamam esat kardeşim en büyük sizsiniz. yeter ki saçmalama artık biz fenerbahçenin en büyük olduğunu kabul edelim olmadı sende kes sesini, jübileni yap, bitsin bu işkence.
voleybol ile futbolu karşılaştırmış son yazısında. aldığımız iki kupa nasıl koymuş size ya anlamıyorum? sonra da havasını atınca 'bizim uefa kupamız var diyor ezikler' gibi tepkileri alıyoruz. bi kupa almak ne zaman eziklik oldu?
tamam esat kardeşim en büyük sizsiniz. yeter ki saçmalama artık biz fenerbahçenin en büyük olduğunu kabul edelim olmadı sende kes sesini, jübileni yap, bitsin bu işkence.
2-3 sene önce özellikle sık sık ağız dalaşına girdiğim fenerbahçe taraftarlarından farklı olmayan yazar. üniversite 1 deyken fenerbahçeli arkadaşlar ile tartışırdık.
-en büyük fener oğlum anlayın artık
+biz size hep yeniliyoruz zaten yalan değil bu ama neye göre en büyük?
-en azından sizden büyüğüz sizi yeniyoruz
+iyi de pendik de sizi yenmişti, o sizden büyük mü yani
-o bir kere oldu
+takımları büyük yapan galibiyet sayıları mıdır peki? biz türkiye' nin en başarılı kulubüyüz var mı itirazın?
-iyi ki bir uefa kupanız var
+evet var. siz de yok ama
böyle uzar giderdi bu. araya bir '2biz 40 yıl yenilmeyen manchester' ı yendik cümlesi eklenirdi bazen. ben de cevap olarak ''iyi de biz onları eledik'' derdim. sonrasında şampiyonlar ligi çeyrek finalini getirdiler önüme.
-biz inter' i bile yenip çeyrek final oyandık
+iyi de biz yarı final oynamıştık.
-o başkaydı oğlum şampiyonlar ligi değildi o
+tamam o zaman biz de çeyrek final oynadık. hatta bizim zamanımızda 2 gruplu sistem vardı. yani 2 gruptan da çıktık biz
-biz grupta en fazla puan alan türk takımıyız ama
+sence hangisi daha büyük başarı
-bizimkisi
+?????
ee burda bitiyordu haliyle tartışma. işte bu konuşmalardaki kısa çizgidir ( - )dir esat dergi.
-en büyük fener oğlum anlayın artık
+biz size hep yeniliyoruz zaten yalan değil bu ama neye göre en büyük?
-en azından sizden büyüğüz sizi yeniyoruz
+iyi de pendik de sizi yenmişti, o sizden büyük mü yani
-o bir kere oldu
+takımları büyük yapan galibiyet sayıları mıdır peki? biz türkiye' nin en başarılı kulubüyüz var mı itirazın?
-iyi ki bir uefa kupanız var
+evet var. siz de yok ama
böyle uzar giderdi bu. araya bir '2biz 40 yıl yenilmeyen manchester' ı yendik cümlesi eklenirdi bazen. ben de cevap olarak ''iyi de biz onları eledik'' derdim. sonrasında şampiyonlar ligi çeyrek finalini getirdiler önüme.
-biz inter' i bile yenip çeyrek final oyandık
+iyi de biz yarı final oynamıştık.
-o başkaydı oğlum şampiyonlar ligi değildi o
+tamam o zaman biz de çeyrek final oynadık. hatta bizim zamanımızda 2 gruplu sistem vardı. yani 2 gruptan da çıktık biz
-biz grupta en fazla puan alan türk takımıyız ama
+sence hangisi daha büyük başarı
-bizimkisi
+?????
ee burda bitiyordu haliyle tartışma. işte bu konuşmalardaki kısa çizgidir ( - )dir esat dergi.
fenerbahçe şakşakçısı bir yazardır. nedendir bilinmez gürcan bilgiç gibi fenerbahçenin haklarını gayet savunan bir yazara sahip spor x bu holigan adamı da kadrosunda barındırır. sporx ten soğuma, tıklamama, okumama nedenidir.
son yazısı olan ''fenerbahçe eyfyallayöküll! patladı!'' ile benim ve muhtemelen okuyan tüm fenerbahçe taraftarının içinde bir şeyleri harekete geçiren, takdir edilmesi gereken yazardır.
not: fenerbahçeli olmayanlar yazıyı anlamayı beklemesinler.
not: fenerbahçeli olmayanlar yazıyı anlamayı beklemesinler.
Dün tarihli olarak sporx.com'da yer alan "Fenerbahçe Eyfyallayöküll! Patladı!" isimli yazısı okunası yazardır. Futboldan anlıyorum diye geçinen ama bunları anlayamayanları ithaf edilmiştir.
[http://www.sporx.com/deta...&yazar=35&go=8135]
[http://www.sporx.com/deta...&yazar=35&go=8135]
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar