bugün
- lise defteri6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar15
- türkiye6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması13
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yürüyüş partisi7
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ilgi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak14
- kadınların beli açık gezmesi2
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gönüllü esaret paradoksu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- makarna süzmek5
- bugün de meme atan olmaması13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
kadınlardaki gibi yoktan var etme* özelliğimiz yok, ancak var olanı yok etme özelliğimiz muazzam durumda.
karşı cinsle ve bayansı erkeklerle* ikili ilişkilerde alttan alsın ve sabretsin diye dünyaya gönderilmiş olsa gerek yaşam formu.sabır taşı çatladığında oluyor zaten ne oluyorsa.
dışardan çok iyiymiş gibi görünendir. belli bir yaştan sonra sorumluluklar, iş güç gibi şeyler sırtına bindiği zaman erkek olmanın zorluğunu anlarsınız.
doğanın kanunlarına göre hep ilk adımı atması ve aktif olması gereken varlık.
fakat ben doğa kanunlarına aykırı olduğumdan salak salak evde oturup içki içiyorum.
fakat ben doğa kanunlarına aykırı olduğumdan salak salak evde oturup içki içiyorum.
modern dünyanın şu anki haliyle sıkıntıları büyük olan canlı türüdür.
kibar, nazik olursun erkek dediğin maço olacak derler.
maço olursun kıro, geri kafalı derler.
ya da modernleşmenizi ister kadınlar ama kıskanılmak da isterler. yani kıskanacaksınız ama ona karışmayacaksınız. ego meselesi. kıskanmazsan sevmiyorsundur. kıskanır bir şeyler yaparsan geri kafalı olursun.
(bkz: bu ne yaman çelişki anne)
kibar, nazik olursun erkek dediğin maço olacak derler.
maço olursun kıro, geri kafalı derler.
ya da modernleşmenizi ister kadınlar ama kıskanılmak da isterler. yani kıskanacaksınız ama ona karışmayacaksınız. ego meselesi. kıskanmazsan sevmiyorsundur. kıskanır bir şeyler yaparsan geri kafalı olursun.
(bkz: bu ne yaman çelişki anne)
değer verilmemesi gereken yegâne varlık.
ne zaman birine değer versen seni umarsızca bırakıp gider. umurunda değildir nefes almana yardımcı olması.
ne zaman birine değer versen seni umarsızca bırakıp gider. umurunda değildir nefes almana yardımcı olması.
görsel
kadınların genelde "ben senin kaburgandan gelmedim sen benim vajinamdan çıktın" diyerek isyan ettikleri varlıklar.
kadınların genelde "ben senin kaburgandan gelmedim sen benim vajinamdan çıktın" diyerek isyan ettikleri varlıklar.
" erkekliğiniz kaç santim bayım ?
ve kaç metre bezle örtülür kadının
namusu ?
erkeklerin ayıplarını en yüksek duvarlar gizleyemez !!" diyor bir kadın.
ve kaç metre bezle örtülür kadının
namusu ?
erkeklerin ayıplarını en yüksek duvarlar gizleyemez !!" diyor bir kadın.
yalnızca 'eyvallah', 'evet', 'aynen', 'tamam' diyerek yaklaşık 30 sene yaşayabilecek olan canlıdır.
binde biri bulunmaz hint kumaşıyken binde dokuzyüzdoksandokuzu çöplük.
basit ve yönetilebilir canlı türü.
domine edilmesi gereken varlık.
Oğlan ve adam diye ikiye ayrılandır.
Türk toplumunun en sevdiğim kısmı. Birde zeki ve kültürlü ise tadından yenmez.
http://24.media.tumblr.co...rv2j3Q0g1ryv9u3o1_500.jpg
Tecavüz etmek erkeklikse, biz erkek değiliz!
öldürmek erkeklikse, biz erkek degiliz!
Homofobik olmak erkeklikse, biz erkek degiliz!
Namus-tore bekciligi yapmak erkeklikse, biz erkek degiliz!
Hayatı ve sokakları kadınlara dar etmek erkeklikse, biz erkek değiliz!
Tecavüz etmek erkeklikse, biz erkek değiliz!
öldürmek erkeklikse, biz erkek degiliz!
Homofobik olmak erkeklikse, biz erkek degiliz!
Namus-tore bekciligi yapmak erkeklikse, biz erkek degiliz!
Hayatı ve sokakları kadınlara dar etmek erkeklikse, biz erkek değiliz!
çoğu kısmı abazanlığıyla ünlü,karşı cinsten (ortalama)daha zeki bir insan türüdür.
her yaşta ayrı bir kendini ispatlama çabası bulunan canlı varlıktır.
"Erkek dediğin yürekli olmalı; Ve kendini seven bir kadını üzmekten ödü patlayacak kadar da korkak..."
grumpy Bear.
grumpy Bear.
Bazı mensuplarının daha evrimin başında olduğu cins.
(bkz: Anne sever canlı)
(bkz: Anne sever canlı)
erkeğin ne olduğunu sorgulama durumu.
alıntı;
--spoiler--
ERKEK NEDiR? Bir Bayanın Kaleminden...
'Erkekler ağlamaz.'
'Erkekler korkmaz.'
'Erkekler karı gibi gülmez.'
Derken ortalık dul kadından geçilmiyor. Zira erkekler genç yaşta
Hakk'ın rahmetine kavuşuyorlar.
Siz hiç kapı komşusuna sabah kahvesine gidip karısinı çekiştiren erkek gördünüz mü?
Fare görünce bağıran?
'Bu ara sinirlerim zayıf' deyip habire ağlayan?
Oysa onlar da kadınlarla aynı duygulara sahip olarak geliyorlar dünyaya.
Lakin daha ilk gün ayaklarına mavi patik giydirmek suretiyle 'Ağır ol
bakalım! ' diyoruz.
'Ne alákası var mavi patikle? ' demeyin. Mavi soğuk ve ciddi bir renktir.
Kime isterseniz sorun. Ve katiyen tesadüf değildir o patiklerin rengi.
Düşünülmüş, taşınılmış, seçilmiştir.
Ayağa giydirildiği anda kulağa şunlar fısıldanmış demektir: Sen
erkeksin.
Erkek olmanın gerekleri vardır. Ömrünün sonuna kadar bunları yerine getirmekle yükümlüsün.
Ömrünün süresi ise çatlama kat sayına bağlı. içine ata ata ne kadar
yaşayabilirsen artık.
Bize sorarsan pek uzun süreceği kanaatinde değiliz.
Dikkat edeceğin husus, en dramatik hallerde bile mavi patikli olduğunu unutmamandır.
Misal,
Ásık oldun.
Sakın belli etme. Bırak karşındaki yansın tutuşsun. Sen ağır ol. Molla
desinler yeter ki aşık demesinler.
Misal,
Sevgilinden ayrıldın.
Sakın ağlayıp sızlama. Yine bırak karşındaki yıkılıp sürünsün.
Gözyaşı dediğin kadın kısmına yakışır.
Zaten senin gözyaşı bezlerin mavi patik operasyonuyla alınmış
bulunuyor.
Misal,
Eve hırsız girdi.
Tıkırtı duydunuz ya da hırsızla burun buruna
geldiniz.
Kim boğuşacak adamla? Bak bakalım karının ayaklarına! Ne renk
patikleri?
Pembe.
Ya hırsızınkiyle seninki? Mavi.
Kural,
Mavililer boğuşacak.
Pembeliler bağıracak.
Herkes görevini bilsin. Ta doğumhane de yapıldı bu iş bölümü.
Misal,
Eşinle kavga ettin.
Ne yapacaksın? Hiç. işine gidip hiçbir şey olmamış gibi çalışacaksın.
'Ay ismail çok sinirim bozuk, benimki sabah sabah anneme laf etti'
diyemezsin.
Karın o esnada telefonun başında, bir sigara ve bir kahve eşliğinde
arkadaşlarına seni çekiştiriyor olabilir.
Olsun. Onun mazereti var, patikleri pembe.
Misal,
Evde aniden bir böcek peydahlandı.
Kim gidecek üstüne? Tabii ki sen. Zira karının gitmesi hiçbir işe
yaramaz.
Böcek renk körü mü? Maviyle pembeyi ayıramaz mı?
Ve sorarım sana, hangi böcek pembeden korkar?
Ama mavi... Birrrrr.
Misal,
Savaşa gidilecek.
Kim gidecek? Tabii ki Mehmetçik. Sen hiç 'Vatan sağolsun' diye
bağıran
Ayşecik gördün mü?
Benim bildiğim Ayşecik kameranın karşısında 'Size baba diyebilir miyim
amca? ' diyordu.
Ve hatırladığım kadarıyla omuzunda tüfek falan da yoktu.
Diyeceğim, Mavi patikli olmak zor zanaat.
Özellikle de seviyorken...
--spoiler--
alıntı;
--spoiler--
ERKEK NEDiR? Bir Bayanın Kaleminden...
'Erkekler ağlamaz.'
'Erkekler korkmaz.'
'Erkekler karı gibi gülmez.'
Derken ortalık dul kadından geçilmiyor. Zira erkekler genç yaşta
Hakk'ın rahmetine kavuşuyorlar.
Siz hiç kapı komşusuna sabah kahvesine gidip karısinı çekiştiren erkek gördünüz mü?
Fare görünce bağıran?
'Bu ara sinirlerim zayıf' deyip habire ağlayan?
Oysa onlar da kadınlarla aynı duygulara sahip olarak geliyorlar dünyaya.
Lakin daha ilk gün ayaklarına mavi patik giydirmek suretiyle 'Ağır ol
bakalım! ' diyoruz.
'Ne alákası var mavi patikle? ' demeyin. Mavi soğuk ve ciddi bir renktir.
Kime isterseniz sorun. Ve katiyen tesadüf değildir o patiklerin rengi.
Düşünülmüş, taşınılmış, seçilmiştir.
Ayağa giydirildiği anda kulağa şunlar fısıldanmış demektir: Sen
erkeksin.
Erkek olmanın gerekleri vardır. Ömrünün sonuna kadar bunları yerine getirmekle yükümlüsün.
Ömrünün süresi ise çatlama kat sayına bağlı. içine ata ata ne kadar
yaşayabilirsen artık.
Bize sorarsan pek uzun süreceği kanaatinde değiliz.
Dikkat edeceğin husus, en dramatik hallerde bile mavi patikli olduğunu unutmamandır.
Misal,
Ásık oldun.
Sakın belli etme. Bırak karşındaki yansın tutuşsun. Sen ağır ol. Molla
desinler yeter ki aşık demesinler.
Misal,
Sevgilinden ayrıldın.
Sakın ağlayıp sızlama. Yine bırak karşındaki yıkılıp sürünsün.
Gözyaşı dediğin kadın kısmına yakışır.
Zaten senin gözyaşı bezlerin mavi patik operasyonuyla alınmış
bulunuyor.
Misal,
Eve hırsız girdi.
Tıkırtı duydunuz ya da hırsızla burun buruna
geldiniz.
Kim boğuşacak adamla? Bak bakalım karının ayaklarına! Ne renk
patikleri?
Pembe.
Ya hırsızınkiyle seninki? Mavi.
Kural,
Mavililer boğuşacak.
Pembeliler bağıracak.
Herkes görevini bilsin. Ta doğumhane de yapıldı bu iş bölümü.
Misal,
Eşinle kavga ettin.
Ne yapacaksın? Hiç. işine gidip hiçbir şey olmamış gibi çalışacaksın.
'Ay ismail çok sinirim bozuk, benimki sabah sabah anneme laf etti'
diyemezsin.
Karın o esnada telefonun başında, bir sigara ve bir kahve eşliğinde
arkadaşlarına seni çekiştiriyor olabilir.
Olsun. Onun mazereti var, patikleri pembe.
Misal,
Evde aniden bir böcek peydahlandı.
Kim gidecek üstüne? Tabii ki sen. Zira karının gitmesi hiçbir işe
yaramaz.
Böcek renk körü mü? Maviyle pembeyi ayıramaz mı?
Ve sorarım sana, hangi böcek pembeden korkar?
Ama mavi... Birrrrr.
Misal,
Savaşa gidilecek.
Kim gidecek? Tabii ki Mehmetçik. Sen hiç 'Vatan sağolsun' diye
bağıran
Ayşecik gördün mü?
Benim bildiğim Ayşecik kameranın karşısında 'Size baba diyebilir miyim
amca? ' diyordu.
Ve hatırladığım kadarıyla omuzunda tüfek falan da yoktu.
Diyeceğim, Mavi patikli olmak zor zanaat.
Özellikle de seviyorken...
--spoiler--
erkekler şanslıdırlar. arkadaş 2 hatta 3 ayrı tipe bürünebiliyoruz. ne bileyim ben 3-4 yaş küçülmek istiyorum diye düşündüğün an sakalları kesersin küçülürsün. küçük gözükmekten ve tipinden sıkıldın mı ? biraz sakal bırakırsın ve 3-4ü bırak 4-5 yaş büyürsün. hadi bir süre sonra bundan da sıkıldın. makine ile sakalını keser kirli sakal haline getirir olduğun yaşta gözükürsün. yav arkadaş bundan da sıkıldım diyorsan siktir git saçını kes ne bileyim ya da uzat. her türlü fonksiyonlu yaratıklardır. yaratıklarız..
türkiye gibi adaletsiz bir ülkede okumak, statü sahibi olmak, para kazanmak...gibi zor görevleri var.
geneli istedikleri hayattan ziyade onlara biçilmiş hayatları yaşıyorlar. ama yine de erkek egemen bir dünyada kadına oranla daha özgür ve şanslılar.
saat 9 dan sonra dışarı çıkamayan, önce babamın, sonra ilişkilerimin bana biçtiği hayatı yaşayan biri olarak hepsini kıskanıyorum.
geneli istedikleri hayattan ziyade onlara biçilmiş hayatları yaşıyorlar. ama yine de erkek egemen bir dünyada kadına oranla daha özgür ve şanslılar.
saat 9 dan sonra dışarı çıkamayan, önce babamın, sonra ilişkilerimin bana biçtiği hayatı yaşayan biri olarak hepsini kıskanıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar