bugün

entry ne be

yine birini erkeğim diye kekleyip keklemediği merak konusu. olum yemeyin lan, beni de haftalarca erkeğim diye hüpletti bu yazar. küfürlerine bakmayın nazenin bir karı bu.

edit: kendisinden cevap alana kadar, akla karayı seçmiştim. bir insan hiç mi değişmez. neyse bir tek bana yapmadığını görmek musmutlu etti beni. arayalım gelsin. *
© copyright 2005 - 2026