bugün
- velvet27
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır4
- dincilerin ingiltere sevdası5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek4
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- maklube3
- sözlüğün en şey yazarı2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- sedat pekmez14
- midas2
- birader yazar olmak13
- yazarların ilk kedileri2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- merhabalar biraderler2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- galatasaray lobisi9
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
başkent elektrik dağıtım a.ş'yi bünyesine katarak elektrik dağıtımı ve şatışı ile ilgilenen sabancı holding şirketidir.
bugün sormadan 10 yıllık kullandığımız digital elekrik sayacını 40 lira borçlandırarak değiştirip yenisini takmış elektrik şirketi.
başkent elekriki satın aldıktan sonra bize ve tanıdığım birkaç haneye normalinden fazla elekrik faturası yazan şirket.
borçlu faturanın ödenmemesi halinde, 1-5 iş günü içerisinde elektrik akımının kesileceğine dair ihbarname gönderilir. enerjisa, ilk günden elektriği keser, faturanın ödenmesi halinde tekrar elektriğin açılması için 4gün beklersiniz.
her ay maksimum 140 tl elektrik harcanan eve 744 tl elektrik faturası bırakan elemanlara sahip firma. ulan anlamıyorum ki arkadaş; 744 tl faturayı görünce hiç mi düşünmüyor bu dallamalar acaba yanlışlık mı yaptım diye! onu geçtim, beş dakikada halledilecek elektrik kesintisi için iki saatte geliyor adamlar. nasıl iş yapıyorlar, hayret doğrusu!
eskiden ortalama 70-80 lira fatura gelirken(bu kanını siktiklerimin yokken) kendisi 200 küsür lira elekrik faturası yollamış orosbuçocuğu, it dölü sömürgeci şirket!
Ligtv var ama sen yoksun! bu durumda büyük orospu çocuğusun.
her şey bir yana, abonelik ücretinin ta amınakoyim şirketidir.
öyle abonelik ücreti mi olur e be amına koyduğumun çocukları sizi?
öyle abonelik ücreti mi olur e be amına koyduğumun çocukları sizi?
klasik sabancı şirketi. yani özelleştiğinden beri tek adım bile olsa ilerleme yok. halka doğru düzgün hizmet etmeden, halka fatura göndermeye alışmışlar. beceriksizlikler üzerinde gidiyorlar. sabancı denen şirket bu ülkenin en büyük kamburlarındandır.
batsın yok olsun pitsin. bu kadar lanet bir şirket yok. devletin kurumun buna satanlara lanet olsun. sabancı hangi işi doğru yaptı ki zaten. bu şirket o kadar beceriksiz bir şirket ki allah belasını versin. tekel olmuş. allah bunu tekel yapanların belasını versin.
sabancı denen şirket bu ülkenin kanını emen bir canlı gibiymiş. bir an evvel sabancı şirketi batar allahım inşallah batarlar yarabbim inşallah.
yabancı ülkeden işi bilen şirketle ortak olup ülkenin kanını emiyorlar. verdikleri hizmet o kadar lanet ki. 12 aydır bu adamların elektriğine abone olamıyorum istanbulun göbeğinde. allah belalarını versin. sizin yapacağınız bürokrasiye tüküreyim. kime lan sizin erkek liğiniz.
eyyyyy enerjisa ceo'su bunu bi şekilde okursan defol git acilen istifa et. televizyona reklam vermekle olmuyor. lan bu devirde millet sizin ofisinize gelip istediğiniz 17000000 tane belgeyi size sunmak zorunda mı? al paranı ver elektriği defol git. o aldığın para da kesin haramdır. bu kadar kötü çalışan bir şirket tanımıyorum. adamlar 90'ların şirketleri gibi çalışıyor. hizmet sıfır. müşterinin işini kolaylaştırma sıfır. müşteriyi sömürme %100.
ulan insan elektrik dağıtım şirketine düşman olur mu yahu? ettiniz ulan beni ettiniz? 12 aydır lanet olası belgelerinizi toplayıp ayağınıza gelip abone olamadım.
yahu başka bi firmata geçilmiyor mu? enerjisaya gidecek her kuruş bana zulüm geliyor.
eyyyy sakıp sabancı. gel gör. senden sonra sabancıyı ne hale getirdi oğulların, torunların. halka zulmeden bir yapı haline geldi sabancı. devletten lisansla yetki alıyor. sonra da halka zulmediyor.
maltepe e5 üzerine binaları var bir de. bi iş yapıyorlarmış gibi. allah belasını versin bu şirketi başımıza salan ve yetki verenlerin.
sabancı denen şirket bu ülkenin kanını emen bir canlı gibiymiş. bir an evvel sabancı şirketi batar allahım inşallah batarlar yarabbim inşallah.
yabancı ülkeden işi bilen şirketle ortak olup ülkenin kanını emiyorlar. verdikleri hizmet o kadar lanet ki. 12 aydır bu adamların elektriğine abone olamıyorum istanbulun göbeğinde. allah belalarını versin. sizin yapacağınız bürokrasiye tüküreyim. kime lan sizin erkek liğiniz.
eyyyyy enerjisa ceo'su bunu bi şekilde okursan defol git acilen istifa et. televizyona reklam vermekle olmuyor. lan bu devirde millet sizin ofisinize gelip istediğiniz 17000000 tane belgeyi size sunmak zorunda mı? al paranı ver elektriği defol git. o aldığın para da kesin haramdır. bu kadar kötü çalışan bir şirket tanımıyorum. adamlar 90'ların şirketleri gibi çalışıyor. hizmet sıfır. müşterinin işini kolaylaştırma sıfır. müşteriyi sömürme %100.
ulan insan elektrik dağıtım şirketine düşman olur mu yahu? ettiniz ulan beni ettiniz? 12 aydır lanet olası belgelerinizi toplayıp ayağınıza gelip abone olamadım.
yahu başka bi firmata geçilmiyor mu? enerjisaya gidecek her kuruş bana zulüm geliyor.
eyyyy sakıp sabancı. gel gör. senden sonra sabancıyı ne hale getirdi oğulların, torunların. halka zulmeden bir yapı haline geldi sabancı. devletten lisansla yetki alıyor. sonra da halka zulmediyor.
maltepe e5 üzerine binaları var bir de. bi iş yapıyorlarmış gibi. allah belasını versin bu şirketi başımıza salan ve yetki verenlerin.
batmasın lan rüzgar türbinlerine bakıma gidiyoruz.
son 4 gündür düzenli olarak, sabahları 2 buçuk, akşamüstü de yarım saat kesinti yapan firma.
ödediğim her kuruş haram zehir zıkkım olsun.
ödediğim her kuruş haram zehir zıkkım olsun.
fatura otomatik ödemede olmasına rağmen bankayla yaşanan bir problem yüzünden bir günlük gecikme için elektrikleri kesebilen kurum.hem de hiç bir bildirim yapmadan.lanet olsun sizin yapacağınız işe.
Eskiden Tedaş'a küfrederdik. Bunlar onlardan daha kötü çıktı. Her gün kesinti her gün kesinti. Tabi biliyorlar denyolar işi. Klimalar elektrikle çalışıyor. Doğalgaz elektrik ile çalışıyor. Kes elektriği. Klima yeniden eski ayarına gelinceye, odayı ısıtıncaya kadar götünü yırtsın zorlasın 1 kw yakacağı yerde 3 kwa yaksın. Sende ay sonunda haşırt diye geçir. Lan bir günde üç kez kesilir mi. 3 kez aç kapa yaptım doğalgazı her defasında giren çıkan aboneye. Kesmeyin lan şunu zırt pırt. Hiç elektrik kesilmese taş çatlasa 150 lira gelecek zırt pırt kesinti ile bu oran 2 katına çıkıyor. El insaf lan. Bunlardan kurtulduğum gün kocaman bir keçi keseceğim. Yarabbim beni bu enerji şirketlerinden kurtar.
Yapacağı işi siktiğimin firması. Elektrik vermekle görevli firma elektrik veremiyor. Başka sözüm yok.
problemli bir halka arz gerçekleştirdiler. kimse bir şey anlamadı.
Kanun mu değişti ne olduysa birkaç aydır 0,30 tl, 1,80 tl, 1,70 tl gibi abuk miktarlarda fatura kesiliyor. Eskiden biriktirip keserlerdi bu ne iş anlamadım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar