bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- bir insanı sevmek8
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ibadet2
- yazarların imza parfümleri4
- anlamak2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- dil3
- insan3
- berhan şimşek2
- 2026 dünya kupası21
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- pakistan3
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- guyana4
- fas6
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- kemal kılıçdaroğlu18
- günaydın2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
batsın yok olsun pitsin. bu kadar lanet bir şirket yok. devletin kurumun buna satanlara lanet olsun. sabancı hangi işi doğru yaptı ki zaten. bu şirket o kadar beceriksiz bir şirket ki allah belasını versin. tekel olmuş. allah bunu tekel yapanların belasını versin.
sabancı denen şirket bu ülkenin kanını emen bir canlı gibiymiş. bir an evvel sabancı şirketi batar allahım inşallah batarlar yarabbim inşallah.
yabancı ülkeden işi bilen şirketle ortak olup ülkenin kanını emiyorlar. verdikleri hizmet o kadar lanet ki. 12 aydır bu adamların elektriğine abone olamıyorum istanbulun göbeğinde. allah belalarını versin. sizin yapacağınız bürokrasiye tüküreyim. kime lan sizin erkek liğiniz.
eyyyyy enerjisa ceo'su bunu bi şekilde okursan defol git acilen istifa et. televizyona reklam vermekle olmuyor. lan bu devirde millet sizin ofisinize gelip istediğiniz 17000000 tane belgeyi size sunmak zorunda mı? al paranı ver elektriği defol git. o aldığın para da kesin haramdır. bu kadar kötü çalışan bir şirket tanımıyorum. adamlar 90'ların şirketleri gibi çalışıyor. hizmet sıfır. müşterinin işini kolaylaştırma sıfır. müşteriyi sömürme %100.
ulan insan elektrik dağıtım şirketine düşman olur mu yahu? ettiniz ulan beni ettiniz? 12 aydır lanet olası belgelerinizi toplayıp ayağınıza gelip abone olamadım.
yahu başka bi firmata geçilmiyor mu? enerjisaya gidecek her kuruş bana zulüm geliyor.
eyyyy sakıp sabancı. gel gör. senden sonra sabancıyı ne hale getirdi oğulların, torunların. halka zulmeden bir yapı haline geldi sabancı. devletten lisansla yetki alıyor. sonra da halka zulmediyor.
maltepe e5 üzerine binaları var bir de. bi iş yapıyorlarmış gibi. allah belasını versin bu şirketi başımıza salan ve yetki verenlerin.
sabancı denen şirket bu ülkenin kanını emen bir canlı gibiymiş. bir an evvel sabancı şirketi batar allahım inşallah batarlar yarabbim inşallah.
yabancı ülkeden işi bilen şirketle ortak olup ülkenin kanını emiyorlar. verdikleri hizmet o kadar lanet ki. 12 aydır bu adamların elektriğine abone olamıyorum istanbulun göbeğinde. allah belalarını versin. sizin yapacağınız bürokrasiye tüküreyim. kime lan sizin erkek liğiniz.
eyyyyy enerjisa ceo'su bunu bi şekilde okursan defol git acilen istifa et. televizyona reklam vermekle olmuyor. lan bu devirde millet sizin ofisinize gelip istediğiniz 17000000 tane belgeyi size sunmak zorunda mı? al paranı ver elektriği defol git. o aldığın para da kesin haramdır. bu kadar kötü çalışan bir şirket tanımıyorum. adamlar 90'ların şirketleri gibi çalışıyor. hizmet sıfır. müşterinin işini kolaylaştırma sıfır. müşteriyi sömürme %100.
ulan insan elektrik dağıtım şirketine düşman olur mu yahu? ettiniz ulan beni ettiniz? 12 aydır lanet olası belgelerinizi toplayıp ayağınıza gelip abone olamadım.
yahu başka bi firmata geçilmiyor mu? enerjisaya gidecek her kuruş bana zulüm geliyor.
eyyyy sakıp sabancı. gel gör. senden sonra sabancıyı ne hale getirdi oğulların, torunların. halka zulmeden bir yapı haline geldi sabancı. devletten lisansla yetki alıyor. sonra da halka zulmediyor.
maltepe e5 üzerine binaları var bir de. bi iş yapıyorlarmış gibi. allah belasını versin bu şirketi başımıza salan ve yetki verenlerin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar