bugün

emo

doktor olursa yandığımızın resmi olan türdür.

Zaten normal doktorun yazısını okuyamıyoruz bi de ''pAr0l s4ß4h Aqsh4m aÇ q4RnıNA.'' biteriz yemin ederim.
© copyright 2005 - 2026