Bir ara mp3 ten sürekli olarak dinlediğim şarkıdır.
bu başlık altında da kullanıldığı için özellikle belirtme ihtiyacı hissettim; horon tepilmez.
horon oynanır, kurulur, horonun dibine vurulur.

kazım'ın bu eserinde horon kurulur mu bilmem ama şu tulum, kemençe, gitar hepsi bir arada... bu kadar mı güzel olur?
sözlerin ahengi, melodi, şarkının enerjisi...

çok güzel be!
Karadeniz müziklerinden tiksinsem de kazım koyuncu farkıyla muhteşem bir şarkı aşırı gaza getiriyor.
eey! under my umbrellaaa.
© copyright 2005 - 2026