Bir doğan duru şarkısı.

Zaten tuhaf biriyim
Bulunmaz ki yedeğim
Bildiğim tek şey bu
Hurdaya çıktı
Kalbim ruhum her şeyim
Hissettiğim tek şey bu
Put gibi tuk tuk tuk duruyorum
Sanki dünya hiç dönmüyor
Dut gibiyim ama hala içiyorum
Dönme dolap dönüyor
Biliyorum
Senden bir miras kaldı
Tek kişilik bu sanat
Bildiğim tek şey bu
Her gece aynı tören
Sonunda hep şizofren ben
Hissettiğim tek şey bu
Put gibi tuk tuk tuk duruyorum
Sanki dünya hiç dönmüyor
Dut gibiyim ama hala içiyorum
Dönme dolap dönüyor.
Dut yedim duttu beni dılo diye bir türküsü olan bir yurdum meyvesidir.
bazı meyveler ağaçta yendiğinde tatlıdır. bu da onlardan biri. önüme kase koysalar iki üç tane atar bırakırım ağacına dalayım iki saat inmem *
Çocuk iken ağacının tepesinden inmediğim meyve, demir deposu. Özellikle karadutu severim, fazla yendiğinde ishal yapar aman dikkat. Bir kaç gün önce kompostosunu yaptım, her gün serin serin içiyorum.
AÇ KARNA YEME iSHAL OLURSUN.
Akla çocukluğumu getirendir. Ağaç sallanır ve bezin üzerine düşen dutlar toplanırdı. Tadı bal gibidir. Ne yazık ki yeni neslin çoğu asla bilmeyecek böyle şeyleri.
yiyen bülbüllerin sus pus oldukları geçmiş tarih içerisinde kanıtlanmıştır.
sanki ibraniceymiş gibi ismi olan meyvedir.
Reçeli çok şokella bir yiyecektir.
vücuda oldukça faydalıdır reçeli de güzel oluyor.
orada burada satılan dutlar bozulmaya yüz tutmuş oluyor, dalından toplayıp yemek en iyisi.
Gelin Gönül bahçeme.
Bir dut ağacı var.
Yazın yaşını yiyin.
Kışın kurusunu yiyin.
incir ile birlikte dalından yemesi en güzel olan meyvelerden biri.
bu aralar en sevdiğim meyve olabilir. hele dalından yiyorsam.
© copyright 2005 - 2026