bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- rakı sevmemek7
- portekiz5
- kolombiya4
- aşure yapan sözlük kızları7
Bu akşam neredeyse beni günaha sokacak araç.
olay şöyle oldu,işten çıkıp eve dönüyordum.duraktada (mature) diyebileceğimiz bir kadın vardı.
neyse beraber bindik,e akşam saati kalabalık malum.kadın bana yaklaştıkça yaklaştı.şoförde ışığı kapattığı için içeri hafif loştu.karı g.tünü yapıştırdı da yapıştırdı.yüzüne bakacak oldum,öyle güzel bir şeyde değil 40-45 var yaşı.
neyse biraz sonra indim karı öyle arkamdan bakakaldı.
yani yolum 10-15 dk uzun olsa artık bu iş nereye giderdi bilmem...
olay şöyle oldu,işten çıkıp eve dönüyordum.duraktada (mature) diyebileceğimiz bir kadın vardı.
neyse beraber bindik,e akşam saati kalabalık malum.kadın bana yaklaştıkça yaklaştı.şoförde ışığı kapattığı için içeri hafif loştu.karı g.tünü yapıştırdı da yapıştırdı.yüzüne bakacak oldum,öyle güzel bir şeyde değil 40-45 var yaşı.
neyse biraz sonra indim karı öyle arkamdan bakakaldı.
yani yolum 10-15 dk uzun olsa artık bu iş nereye giderdi bilmem...
Nefret etmeme ramak kalan ulaşım aracıdır. Her gün bir insanın hayatının 2 saati dolmuşlarda sürünerek geçer mi ? Toplamda 20 dakika sürücek yolu dolmuşla 1 saatte alıyorsam nefret ederim tabi.
Birde kırmızı ışıklarda yan yana geldiklerinde camı açıp sen beni neden geçmeye çalışıyorsun bak yolcum yok diye tartışıyorlar ya o an öldüresim geliyor gerçekten. Kafasına enseden vurup "nasıl yolcun yok? Biz neyiz acaba? Sence daha yolcu alıcak yer var mı ? " diye sorasım geliyor.
Şu an dolmuş şoförünün telefon konuşmasını aktarıyorum :
- Kim ölmüş dedin ? Ayı Ramazan mı ölmüş ???????
Allah rahmet eylesin....
Birde kırmızı ışıklarda yan yana geldiklerinde camı açıp sen beni neden geçmeye çalışıyorsun bak yolcum yok diye tartışıyorlar ya o an öldüresim geliyor gerçekten. Kafasına enseden vurup "nasıl yolcun yok? Biz neyiz acaba? Sence daha yolcu alıcak yer var mı ? " diye sorasım geliyor.
Şu an dolmuş şoförünün telefon konuşmasını aktarıyorum :
- Kim ölmüş dedin ? Ayı Ramazan mı ölmüş ???????
Allah rahmet eylesin....
Bir de bunun ilçelere, köylere gidenleri vardir.
An itibari ile ilçeye giden bir dolmusun en arkasındayım.
Arkadan tam duyulmayan yerel bir sanatcinin turku sesi.
Solumda tendurdiyot gibi kokan amca.
Virajlarda sollamaya çalışan şoför.
Ve transit minibüs.
görsel
An itibari ile ilçeye giden bir dolmusun en arkasındayım.
Arkadan tam duyulmayan yerel bir sanatcinin turku sesi.
Solumda tendurdiyot gibi kokan amca.
Virajlarda sollamaya çalışan şoför.
Ve transit minibüs.
görsel
Otobüsün küçük versiyonudur.
(bkz: minibüs)
(bkz: minibüs)
Aklıma en sevdiğimi getiren minnos ulaşım aracı.
Seviyorum efendim durduramiyorum.
Seviyorum efendim durduramiyorum.
herhalde 90'ların başı. yeni yeni ford transitler artık istanbul'da dolmuş olarak kullanılmaya başlamış. sırf şunlardan birine binebilmek için sıramı arkadakilere verirdim. bunlara da son dönemlerde dandik dizel motorlar koymuşlardı. görüntü elvis presley, ses nihat doğan. evet.
görsel
görsel
Toplumun kültürünü yansıtan kendisi sıradan ama düşünüldüğünde büyük bir geçmiş barından toplu taşıma aracı. müsait bir yerde tükür bizi.
bursa'nın merkezinde görülen, belirli hatlara yolcu taşıyan ve şehrin yabancıları tarafından belirli istikamete yolcu taşıyan taksi sanılan ulaşım aracı.
görsel
yıllar önce üniversitede ilk sınıftayken istanbullu bir arkadaş altıparmak'tan santral garaja gitmek istiyordu. bana "dolmuş falan var mı burdan oraya" dedi. "var tabi" dedim ve arkadaşın binmesi için bir dolmuşu durdurmak için işaret ettim. arkadaş panikle "oğlum ne yapıyorsun taksi değil, dolmuş dedim ben" dedi. ya dedim "bunlar taksi değil dolmuş zaten". arkadaş "abi dolmuşlar minibüs olmuyor mu burada" dedi. "yok; minibüse minibüs denir burada, onlar da santral garajdan kalkar" dedim. "bak oğlum" dedi "bu taksi olup fazla para alırsa yemin ederim senden tahsil ederim sınıfta ona göre" dedi. "sen hiç kafaya takma ücreti, görüşürüz okulda" dedim. arkadaş okuldayken beni görünce yanıma gelip "lan harbi dolmuşmuş ya onlar; bilseydim devamlı binerdim ben, onları hep taksi zannettiğim için binmiyordum" demişti gülerek.
görsel
yıllar önce üniversitede ilk sınıftayken istanbullu bir arkadaş altıparmak'tan santral garaja gitmek istiyordu. bana "dolmuş falan var mı burdan oraya" dedi. "var tabi" dedim ve arkadaşın binmesi için bir dolmuşu durdurmak için işaret ettim. arkadaş panikle "oğlum ne yapıyorsun taksi değil, dolmuş dedim ben" dedi. ya dedim "bunlar taksi değil dolmuş zaten". arkadaş "abi dolmuşlar minibüs olmuyor mu burada" dedi. "yok; minibüse minibüs denir burada, onlar da santral garajdan kalkar" dedim. "bak oğlum" dedi "bu taksi olup fazla para alırsa yemin ederim senden tahsil ederim sınıfta ona göre" dedi. "sen hiç kafaya takma ücreti, görüşürüz okulda" dedim. arkadaş okuldayken beni görünce yanıma gelip "lan harbi dolmuşmuş ya onlar; bilseydim devamlı binerdim ben, onları hep taksi zannettiğim için binmiyordum" demişti gülerek.
Bir kaldırmadılar şunları. Ulan yarım saat bekliyorum bir tane geliyor o da dolu almıyor gidiyor. Sonunda bindim bak saydım ayakta tam 12 yolcu olduğu halde daha hala sağdan sağdan, tıs tıs, korna çala çala gidiyor orospu çocuğu. Denetleme yok bir sikim yok. Gara yetişemedim taksiye binmek zorunda kaldım orospu çocuğu yüzünden.
malt grubunun sağlam şarkılarından.
grubun solisti cenk şarkıyı "bahaneler uydurmaya her an hazır olan" eski sevgilisine yazdığını söylemişti festivalde.
lyrics:
Öpüşürken gözlerin tavana bakmazdı
Ellerin kaçacak yer aramazdı
Mazeret bazında önce
“çok uzak nasıl geleyim”ler vardı
Mesafe kondu
“buluşamayız”lar başladı
Bin bir dolmuşa
Sahilden iki dakikada bendesin
Atla taksiye
Paran yoksa yeter ki gel, bendensin
Deniz yoluyla
Gelme, ben boşa kürek çekiyorum
Of, biliyorum
Sen çoktan kalben taşındın
Dokununca vücudun donup kalmazdı
Giyinmeye can atmaz öylece yatardı
Mazeret bazında önce
“çok soğuk burası” vardı
Mesafe kondu
“gelemem”ler başladı
Bin bir dolmuşa
Sahilden iki dakikada bendesin
Atla taksiye
Paran yoksa yeter ki gel, bendensin
Deniz yoluyla
Gelme ben boşa kürek çekiyorum
Of, biliyorum
Sen çoktan kalben taşındın
grubun solisti cenk şarkıyı "bahaneler uydurmaya her an hazır olan" eski sevgilisine yazdığını söylemişti festivalde.
lyrics:
Öpüşürken gözlerin tavana bakmazdı
Ellerin kaçacak yer aramazdı
Mazeret bazında önce
“çok uzak nasıl geleyim”ler vardı
Mesafe kondu
“buluşamayız”lar başladı
Bin bir dolmuşa
Sahilden iki dakikada bendesin
Atla taksiye
Paran yoksa yeter ki gel, bendensin
Deniz yoluyla
Gelme, ben boşa kürek çekiyorum
Of, biliyorum
Sen çoktan kalben taşındın
Dokununca vücudun donup kalmazdı
Giyinmeye can atmaz öylece yatardı
Mazeret bazında önce
“çok soğuk burası” vardı
Mesafe kondu
“gelemem”ler başladı
Bin bir dolmuşa
Sahilden iki dakikada bendesin
Atla taksiye
Paran yoksa yeter ki gel, bendensin
Deniz yoluyla
Gelme ben boşa kürek çekiyorum
Of, biliyorum
Sen çoktan kalben taşındın
şehiriçi ulaşımda hemen hemen her ilimizde kullanılan çağdışı araç.
anayasa gereğince devlet şehiriçi ulaşımı sağlamakla yükümlüdür. Devlet bu vazifesini, ruhsat marifetiyle özel ve tüzel kişiliklere yaptırmaktadır. Ruhsat verilmesinin mantığı, kişinin bu işi yapmak için yeterli olduğu, hizmet sunumunun denetleneceği gibi anlamlar ihtiva eder. ama gelin görün ki ruhsat bugün ruhunu ve anlamını yitirmiş, bir emtiaya dönüşerek rant aracı haline gelmiştir. bakın çocuklar burası önemli sınavda sorarım. denetimden uzak sürekli maddi değerini Yükselten bir yatırım aracı haline gelen dolmuş ruhsatı halen iki çocuğuyla birlikte karapürçekte yalamakta olup geçmişe dair hiçbir şey hatırlamamaktadır. sıkıldım lan. Ankara dolmuşçuları hep pavyoncu, çakal. komple iptal edilse de kurtulsak.
anayasa gereğince devlet şehiriçi ulaşımı sağlamakla yükümlüdür. Devlet bu vazifesini, ruhsat marifetiyle özel ve tüzel kişiliklere yaptırmaktadır. Ruhsat verilmesinin mantığı, kişinin bu işi yapmak için yeterli olduğu, hizmet sunumunun denetleneceği gibi anlamlar ihtiva eder. ama gelin görün ki ruhsat bugün ruhunu ve anlamını yitirmiş, bir emtiaya dönüşerek rant aracı haline gelmiştir. bakın çocuklar burası önemli sınavda sorarım. denetimden uzak sürekli maddi değerini Yükselten bir yatırım aracı haline gelen dolmuş ruhsatı halen iki çocuğuyla birlikte karapürçekte yalamakta olup geçmişe dair hiçbir şey hatırlamamaktadır. sıkıldım lan. Ankara dolmuşçuları hep pavyoncu, çakal. komple iptal edilse de kurtulsak.
ne kadar dolmuş varsa o kadar da (hatta daha fazla) fortçu var.
görsel
Bunların koltuklarını tasarlayanları sırayla bulup afedersiniz zikmek lazım.
Adamlar özellikle uğraşmışlar insanlarda nasıl bel fıtığına neden olabiliriz, nasıl rahatsız edip yolculuklarını bok edebiliriz diye.
Koltukları söküp yerlerine tabura sabitleseler o bile daha rahat olurdu.
Bunların koltuklarını tasarlayanları sırayla bulup afedersiniz zikmek lazım.
Adamlar özellikle uğraşmışlar insanlarda nasıl bel fıtığına neden olabiliriz, nasıl rahatsız edip yolculuklarını bok edebiliriz diye.
Koltukları söküp yerlerine tabura sabitleseler o bile daha rahat olurdu.
gelişmemişlik göstergesidir. millet köylerine bile metro yapıyor.
minibüsten küçük, taksiye benzeyen, istanbul'da pek yaygın olmayan ulaşım aracı. ismini dolduğunda kalkmasından alır.
istanbul'da en çok kadıköy - bostancı ve kadıköy - üsküdar hatlarında çalışır.
ankara'da minibüs yerine kullanılan kelime. istanbul'da ise minibüs ve dolmuş isimleri farklı araçlar için kullanılır. dolmuşlar minibüse göre daha küçük ve az sayıda yolcu alacak şekildedir. ayakta yolcu alınmaz. sadece belli hatlarda çalışır. minibüsten daha konforlu ve daha kalitelidir. isminden de anlaşılabileceği gibi dolduğunda hareket eder.
ankara'da minibüse verilen isimdir. istanbul'da ise, minibüsten daha küçük, genellikle sarı renkli, taksiye benzeyen, ayakta yolcu almayan, her yere gitmeyip çoğunlukla kısa mesafeler ve merkezi semtler arasında çalışan, dolduğunda kalkan, minibüse göre daha kaliteli bir ulaşım hizmeti sunan araçlardır.
istanbulluların ve ankaralıların aklına farklı araçları getiren kelime.
Çağrışım yapıyor dolacak olan araç.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar