çayın soğuğu mu olur arkadaş?

içindekiler:

su, şeker, glikoz şurubu (sakkaroz), asit düzenleyici (strik asit, trisodym), siyah çay ekstratı, koryucu (potasyum sorbat, sodyum benzoat), kafein (40 mg/lt) .?

böyle çay mı olur amk ! daya katkı maddelerini,boyayı, çak reklamı sat, pehhh !!!!

not: ekşi sözlükten alıntıdır.

https://eksisozluk.com/entry/60608740
tam bir ramazan içeceği.
Top atılsın diye bekliyo maile
Ramazan pidesi ve sofrada didisi
Zeytini, beğendisi, ızgarası, pilavı
Baklava, börek hepimize Didi gerek
Oruçlar açılır, kapaklar açılır.
iftar’da yemeğin yanında didi içilir.
Anne, baba, çoluk çocuk, torun torba
Dede didi dedi dolar bardaklar kana kana için
Ailece iftar sonrası muhabbetleri
Didi ile hoş sohbetleri
Ramazan’ın neşesi ve bereketi Didi
Vakit var sahur olana kadar kana kana için
Didi Didi Didi
Didi Didi Didi hey
Didi Didi Didi
Hadi kana kana için
Didi Didi Didi
Didi Didi Didi hey
Ramazan’da iftarda
Kana kana için
Didi Didi Didi
Ramazan’da iftarda
Kana kana için
sik gibi reklamları olan soğuk çay.
(bkz: dedi).
harika içecektir. evet.
Ege yöresi "söyledi" anlamına gelir.
ceza'lı reklamından sonra satışları yerle bir olması gereken içecek.

reklamın iyisi kötüsü olmaz ilkesine anti-tez gibi, ne lan bu böyle!
reklamdaki teyze yüzünden içmediğim icecektir.
bir ice tea markası.
reklamda cezanin sarkisi fena olmamis ama sonda o teyze gelip ortaligin amina koymus yine.
Allah'ın cezası nedir Allah Aşkın'a
cezanın oynadığı reklama karşılık sagopa kajmerin bunu kullanarak diss atabileceğini düşündüm geçen. çok iyi olur çok da güzel olur. imkan dahilinde bence yeni bir şarkısında didi kelimesini kullanması. ahanda buraya yazıyorum. didi dersiniz. swh

bir soğuk çay markası.
Reklamın iyi kötüsü olmaz diye kötü reklamlarla tanıtılan soğuk çay ürünü.
uzun bir süredir malum içecek için kullanılmasına rağmen hala ismini söylerken "ulan başka bir isim bulamadınız mı şuna" diye sitem ediyorum. içindekine alıştım ismine Alışamadım.
Ceza nin klip çektiği son şarkı.
Aşırı şekerli soğuk çay markası.

Lipton limonlu ice tea'yi tavsiye ederim.
reklamında oynayan teyze lays reklamındakiyle ikiz gibi.
kim didi
ne didi
neyi didi
niye didi
ne zaman didi.
aman tanrım didi.
5n1k.
yerine ice tea tercih edilen soğuk çay markasıdır.
içenle olmaz..
bir zamanlar fener'i çalıştıran siyahi abimizdir.
(bkz: didi içen erkek ılıktır).

Fakirlik belirtsidir.
Tadını fena bozmuş soğuk çay.

Olm bu ne lan!? Çok içerdim ama liptona dönüş yapıyorum.

Bazı kendini bllmezlere not : milliyetçi biriyim ve didi çıkar çıkmaz başka marka içmez oldum sırf yerli sermaye kazansın diye , fakirlikle alakası yoktur , ibneliklede , seni de biliyoruz jacops yerine neskafe içiyondur. Kamil.
liptondan daha güzel, hoşuma gitti.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026