bugün
- düşün ki o bunu okuyor12
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney13
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- golden brown2
- sarıklı yahudi2
- sözlük kızlarının vücutları15
- mutsuz olalım3
- anın görüntüsü18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- online listesi2
- kuzenin içine boşalmak14
- insanın bilebilen bir varlık olması2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet10
- ilginç şeyler2
- otopsiraporlari6
- namaz takkesi5
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- tsiganka2
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- haram ile cömertlik yapmak2
- kemal kılıçdaroğlu18
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- dimmu borgir dinlemek3
- ameliyat olmak6
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- black mirror2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- kakalanan peynir2
--spoiler--
hannah'a tam da alışmıştık ama anlaşılan bizi yeni maceralar bekliyor. decter tabiki deb'i seçecek. Yazık olcak tabi. Ayrıca miami polis karakolu iyice yozlaştı. Komiserin kardeşi seri katil, diğerleri de işini biliyor.
dexter ağabeyini bulduğunda da huzura kavuşmuş gibiydi şimdi bana o zamanları hatırlattı. Hey gidi günler.
--spoiler--
hannah'a tam da alışmıştık ama anlaşılan bizi yeni maceralar bekliyor. decter tabiki deb'i seçecek. Yazık olcak tabi. Ayrıca miami polis karakolu iyice yozlaştı. Komiserin kardeşi seri katil, diğerleri de işini biliyor.
dexter ağabeyini bulduğunda da huzura kavuşmuş gibiydi şimdi bana o zamanları hatırlattı. Hey gidi günler.
--spoiler--
henüz yeni başladığım ama başlar başlamaz saran muhteşem dizi.
daha stokta 7 sezon var lan, acaip mutluyum bak ehehe.
imza mağarada yaşayan adam.
daha stokta 7 sezon var lan, acaip mutluyum bak ehehe.
imza mağarada yaşayan adam.
dexter 1-2-3-4-5 sezon full indirdiğim torrentin 32 saatte %7,2'si tamamlanmış olması, beni heyecanlandırmaya yetti.bir an önce yükleme tamamlanmalı.
her sezon yeni bir şeyler denendi. bu yüzden bu sezona kadar bomba haliyle geldi.
katilleri öldürmesi artık sıradan geliyor. yeni birşeyler lazımdı ve bunu da hannah ile başardılar. yeni sezonlarda artık uluslararası çalışması mantıklı olabilir.
michael c hall namı diğer dexter ın oyunculuğuna zaten laf yok. adam six feet under da da muhteşemdi. tiyatro kökenli olması bu başarısına sebep oluyor diyebiliriz.
katilleri öldürmesi artık sıradan geliyor. yeni birşeyler lazımdı ve bunu da hannah ile başardılar. yeni sezonlarda artık uluslararası çalışması mantıklı olabilir.
michael c hall namı diğer dexter ın oyunculuğuna zaten laf yok. adam six feet under da da muhteşemdi. tiyatro kökenli olması bu başarısına sebep oluyor diyebiliriz.
oyuncuların oyunculukları şahane olan dizidir.
--o7x10 spoiler--
çok dandik bölümdü kanımca. benim için tek güzel tarafı supernatural'dan bobby'i hannah'nın babası rolünde görmek oldu.
--07x10 spoiler--
çok dandik bölümdü kanımca. benim için tek güzel tarafı supernatural'dan bobby'i hannah'nın babası rolünde görmek oldu.
--07x10 spoiler--
o bir kahraman. keşke öyle birisi gerçek hayatta yaşasaydı ve onunla tanışma fırsatım olsaydı.
ilk sezonlarını ayıla bayıla izledim daha sonra alışkanlıktan, neden bilmiyorum şimdiyse açıp izlemek bile gelmiyor içimden.
"ne insanım ne de canavar, ben tamamen yeni bir şeyim." sözlerine sahip güzel ve sürükleyici dizi.
--spoiler--
sezon finalinin fragmanında geçen bir söz;
"dexter morgan you have the right to remain silent"
söyleyen Maria LaGuerta.
--spoiler--
sezon finalinin fragmanında geçen bir söz;
"dexter morgan you have the right to remain silent"
söyleyen Maria LaGuerta.
--spoiler--
Bölüm efsaneydi en son bu duyguyu braking bad falan izlerken tatmistim hacilar haftaya ortalik fena kariscak.
--spoiler--
sezon finali fragmaninda laguerta kaltagi dexteri yakaliyo lan bu da yetmezmis gibi laguertayi oldurmeye falan calissak ortalik fena kariscak. Yalniz yine de laguertanin yakalayip sessiz kalma hakkin var falan dedigi yer ya dexter"in kafasinda canlandirdigi bisey ya da hannah karisi biseyler soylicek simdiden dexter"in katil oldugu ansilsa seneye ne cekcekler ki? buyuk ihtimalle ole bu arada haftaya bir elf kizi daha aramizdan ayrilcak .Bizi birakma yvonne , yine bizi cirkin laguertayla debraya birakma.
--spoiler--
--spoiler--
sezon finali fragmaninda laguerta kaltagi dexteri yakaliyo lan bu da yetmezmis gibi laguertayi oldurmeye falan calissak ortalik fena kariscak. Yalniz yine de laguertanin yakalayip sessiz kalma hakkin var falan dedigi yer ya dexter"in kafasinda canlandirdigi bisey ya da hannah karisi biseyler soylicek simdiden dexter"in katil oldugu ansilsa seneye ne cekcekler ki? buyuk ihtimalle ole bu arada haftaya bir elf kizi daha aramizdan ayrilcak .Bizi birakma yvonne , yine bizi cirkin laguertayla debraya birakma.
--spoiler--
sanırım dizi bitiyor.
7x11
Sonunda ipleri kopartan ve sezon finaline ortam hazırlayan bir bölümdü.
--spoiler--
Final diyenler neyin kafasını yaşıyor yahu? Promo'da izlediklerimizin hiç biri olmayacak. Ya klasik Dex öngürüsü ya da Dex'in bilerek yaptığı hareketler.
Debra, Dex'e deli gibi aşık kardeşim. O tuzağı hazırlamasının da sebebi o. Dex'i çok kıskanıyor demiştim ve öyle de oldu.
Bir yandan üzülüyorum bu sezon. Tamam hadi Yvonne görüyor gözümüz ancak kız geldiğinden beri Dex kendinde değil. Çok fazla açıklar veriyor artık.. Çok boşladı herşeyi. Bizim alıştığımız Dex böyle değil. LaGuerta'nın o yemini yutmazdı Dex...
Sezon finalinde umarım Quinn Fox Hole'u patlatır. Yeter amk ben her bölüm orayı görüp duşa girmek zorunda mıyım? Yine duşa soktun Quinn kardeş..
Doakes görecek gözümüz. Tabii Dex'in öngürüsü o da. Tabana kuvvet Dex!
--spoiler--
Sonunda ipleri kopartan ve sezon finaline ortam hazırlayan bir bölümdü.
--spoiler--
Final diyenler neyin kafasını yaşıyor yahu? Promo'da izlediklerimizin hiç biri olmayacak. Ya klasik Dex öngürüsü ya da Dex'in bilerek yaptığı hareketler.
Debra, Dex'e deli gibi aşık kardeşim. O tuzağı hazırlamasının da sebebi o. Dex'i çok kıskanıyor demiştim ve öyle de oldu.
Bir yandan üzülüyorum bu sezon. Tamam hadi Yvonne görüyor gözümüz ancak kız geldiğinden beri Dex kendinde değil. Çok fazla açıklar veriyor artık.. Çok boşladı herşeyi. Bizim alıştığımız Dex böyle değil. LaGuerta'nın o yemini yutmazdı Dex...
Sezon finalinde umarım Quinn Fox Hole'u patlatır. Yeter amk ben her bölüm orayı görüp duşa girmek zorunda mıyım? Yine duşa soktun Quinn kardeş..
Doakes görecek gözümüz. Tabii Dex'in öngürüsü o da. Tabana kuvvet Dex!
--spoiler--
--spoiler--
güzelim hannah' ın günahını aldın ya dexter bravo... debra kızım sende iyi rol oynadın abini kandırdın helal olsun sanada ama sezon finalinin fragmanından da anlaşılacağı üzere,
1. lan James Doakes değil mi o ?
2. hannah hapisten kurtalıyor
3. debrayı öldürme kararı !
çok müthiş bir final bizi bekliyor. hannah' a bişey olamsında debra ölsede olur *
--spoiler--
güzelim hannah' ın günahını aldın ya dexter bravo... debra kızım sende iyi rol oynadın abini kandırdın helal olsun sanada ama sezon finalinin fragmanından da anlaşılacağı üzere,
1. lan James Doakes değil mi o ?
2. hannah hapisten kurtalıyor
3. debrayı öldürme kararı !
çok müthiş bir final bizi bekliyor. hannah' a bişey olamsında debra ölsede olur *
--spoiler--
zayıf psikolojiye sahip bünyelerin, into the wild'i izledikten sonra gideceğim buralardan der gibi, seri katil olacağım ben dediği dizidir. ayrıca bitiyormuş, eskisi kadar takipçisi pek kalmadı şu an.
son sezonu sarmayan dizi.
11. bölümünü an itibari ile izlemekteyim. bu sezon durağan geçiyor bakalım finalde süprizi laguerta yapacak anlaşılan.
dexter reyizin ritüellerinin dışına çıktığı enfes bir sezondur yedinci sezon. bomba gibi bir sezon finali de bizleri beklemektedir.
Yoğun istek üzerine bir sezon daha uzatılacak söylentileri çalkalanıyor.
--spoiler--
debra'nın suyuna o ilaçları hannah değil debra kendisi koydu bence. çünkü debra'nın hannah'ın evinin önünde gösterildiği bir sahne var sonrasını göstermedikleri. debra eve girip hannah'ın saçını alır, kendi evine delil olarak koyar ve kendisini öldürmeyecek ama bayıltacak dozda ilacı suyuna atar. tabi bunların hepsi teori.
--spoiler--
debra'nın suyuna o ilaçları hannah değil debra kendisi koydu bence. çünkü debra'nın hannah'ın evinin önünde gösterildiği bir sahne var sonrasını göstermedikleri. debra eve girip hannah'ın saçını alır, kendi evine delil olarak koyar ve kendisini öldürmeyecek ama bayıltacak dozda ilacı suyuna atar. tabi bunların hepsi teori.
--spoiler--
--spoiler--
7 x 11 itibariyle, debra orosupusunu hunharca öldürmek istememe neden olan bir bölümünü izlediğim dizi. Bu nasıl bir orospuluktur arkadaş. Zaten sevmiyorum karıyı, enseste meyilli, ağzı bozuk, önüne gelenin altına giren orospunun teki. Bir de Hannah öyle bir you should have killed me dedi ki, kalbime hançer saplandı resmen. Bu debra orospusu ölmeyecekse devam ettirmesinler aga bu diziyi. Ulan Halit'i canlandıran adamı sokakta döven kurtlar vadisi fanatikleri gibi hissediyorum. Hani bir yerde Debra'yla karşılaşacak olsam "seni naylonlara sarmalar sararım" diye şarkı söyleyerek neşe içinde parçalayabilirim orospuyu, o derece.
final bölümüne gelecek olursak, ekstradan bi sik olacağı yok. Dexter'ın sanrılarını, kabuslarını dayadılar bize promoda. Laguerta gidici gibi duruyor, he bir de angel de bir ihtimal dexter'ın mecbur kalması sonucu gidebilir ama o üzücü olur hakkaten bak. Bizim kübalı, dizideki en delikanlı karakterlerden biri sonuçta. Quinn, garibim koşturup duruyor bir ukraynalı'nın peşinde, o adamda bir yerden bir türklük çıkacak bak demedi demeyin. Bu kadar slav manyağı olmanın başka bir açıklaması olamaz zira.
Son olarak senaristlere çok bok atılıyor. "Dexter nasıl anlamaz? koca dexter bu numaraları yutar mı? Maymun ettiniz koca dexter'ı." falan diye ama geçen 7 sezonda dexter'ın soğuk kanlı bir seri katil olmaktan, duygularını fazlasıyla hayatına sokan bir adama dönüştürmesini an be an izledik zaten. Dexter zaten eski dexter değil, bunları yemesi de bu yüzden çok anormal değil yani aslında. Tek handikap anasının katilini laguerta'nın bıraktırdığını, o bıraktırmış olmasa bile böyle bir hareketi bekliyor olacağını düşünememiş olmasıydı bence, onu da artık intikam hırsının gözünü bürümüş olmasına veriyorum.
Debra'yı öldürün artık senaristler, güzelim yvonne'yi bir kalemde harcatamazsınız götü boklu bir orospuya. Hannah'yı istiyoruz lan biz!
--spoiler--
7 x 11 itibariyle, debra orosupusunu hunharca öldürmek istememe neden olan bir bölümünü izlediğim dizi. Bu nasıl bir orospuluktur arkadaş. Zaten sevmiyorum karıyı, enseste meyilli, ağzı bozuk, önüne gelenin altına giren orospunun teki. Bir de Hannah öyle bir you should have killed me dedi ki, kalbime hançer saplandı resmen. Bu debra orospusu ölmeyecekse devam ettirmesinler aga bu diziyi. Ulan Halit'i canlandıran adamı sokakta döven kurtlar vadisi fanatikleri gibi hissediyorum. Hani bir yerde Debra'yla karşılaşacak olsam "seni naylonlara sarmalar sararım" diye şarkı söyleyerek neşe içinde parçalayabilirim orospuyu, o derece.
final bölümüne gelecek olursak, ekstradan bi sik olacağı yok. Dexter'ın sanrılarını, kabuslarını dayadılar bize promoda. Laguerta gidici gibi duruyor, he bir de angel de bir ihtimal dexter'ın mecbur kalması sonucu gidebilir ama o üzücü olur hakkaten bak. Bizim kübalı, dizideki en delikanlı karakterlerden biri sonuçta. Quinn, garibim koşturup duruyor bir ukraynalı'nın peşinde, o adamda bir yerden bir türklük çıkacak bak demedi demeyin. Bu kadar slav manyağı olmanın başka bir açıklaması olamaz zira.
Son olarak senaristlere çok bok atılıyor. "Dexter nasıl anlamaz? koca dexter bu numaraları yutar mı? Maymun ettiniz koca dexter'ı." falan diye ama geçen 7 sezonda dexter'ın soğuk kanlı bir seri katil olmaktan, duygularını fazlasıyla hayatına sokan bir adama dönüştürmesini an be an izledik zaten. Dexter zaten eski dexter değil, bunları yemesi de bu yüzden çok anormal değil yani aslında. Tek handikap anasının katilini laguerta'nın bıraktırdığını, o bıraktırmış olmasa bile böyle bir hareketi bekliyor olacağını düşünememiş olmasıydı bence, onu da artık intikam hırsının gözünü bürümüş olmasına veriyorum.
Debra'yı öldürün artık senaristler, güzelim yvonne'yi bir kalemde harcatamazsınız götü boklu bir orospuya. Hannah'yı istiyoruz lan biz!
--spoiler--
8. sezon sonunda biteceğine dair dedikodular çıkan dizi.
burdan yapımcıya ve senaristlere sesleniyorum.
*capslock on* yapmayın etmeyin lan piyasada doğru düzgün 3-5 dizi var zaten bu kadar sezon istikrarı koruyan. *capslock off*
finaliyle bizi büyük ihtimalle 9 ay düşündürecektir, geçen sene bunu yapmıştı - bir daha yapmasın lütfen.
burdan yapımcıya ve senaristlere sesleniyorum.
*capslock on* yapmayın etmeyin lan piyasada doğru düzgün 3-5 dizi var zaten bu kadar sezon istikrarı koruyan. *capslock off*
finaliyle bizi büyük ihtimalle 9 ay düşündürecektir, geçen sene bunu yapmıştı - bir daha yapmasın lütfen.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar