bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- kolu kıllı kız2
- hayat nasıl yaşanmalı2
- gün gelecek dün olacak5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gülüm diyen kız10
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- sarıklı yahudi3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sözlük kızlarının vücutları15
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- yılmaz güney12
- sözünden dönen2
- çorapla uyuyan insan2
- kuzenin içine boşalmak14
- türkiye6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- dünya3
- erken uyumak2
- 25 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- iveco daily2
- ankara5
- egay sucukcu7
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- black mirror3
- mutsuz olalım3
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- adana2
- otopsiraporlari6
- kemal kılıçdaroğlu18
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- golden brown2
- geceye bir ayet bırak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
--spoiler--
7 x 11 itibariyle, debra orosupusunu hunharca öldürmek istememe neden olan bir bölümünü izlediğim dizi. Bu nasıl bir orospuluktur arkadaş. Zaten sevmiyorum karıyı, enseste meyilli, ağzı bozuk, önüne gelenin altına giren orospunun teki. Bir de Hannah öyle bir you should have killed me dedi ki, kalbime hançer saplandı resmen. Bu debra orospusu ölmeyecekse devam ettirmesinler aga bu diziyi. Ulan Halit'i canlandıran adamı sokakta döven kurtlar vadisi fanatikleri gibi hissediyorum. Hani bir yerde Debra'yla karşılaşacak olsam "seni naylonlara sarmalar sararım" diye şarkı söyleyerek neşe içinde parçalayabilirim orospuyu, o derece.
final bölümüne gelecek olursak, ekstradan bi sik olacağı yok. Dexter'ın sanrılarını, kabuslarını dayadılar bize promoda. Laguerta gidici gibi duruyor, he bir de angel de bir ihtimal dexter'ın mecbur kalması sonucu gidebilir ama o üzücü olur hakkaten bak. Bizim kübalı, dizideki en delikanlı karakterlerden biri sonuçta. Quinn, garibim koşturup duruyor bir ukraynalı'nın peşinde, o adamda bir yerden bir türklük çıkacak bak demedi demeyin. Bu kadar slav manyağı olmanın başka bir açıklaması olamaz zira.
Son olarak senaristlere çok bok atılıyor. "Dexter nasıl anlamaz? koca dexter bu numaraları yutar mı? Maymun ettiniz koca dexter'ı." falan diye ama geçen 7 sezonda dexter'ın soğuk kanlı bir seri katil olmaktan, duygularını fazlasıyla hayatına sokan bir adama dönüştürmesini an be an izledik zaten. Dexter zaten eski dexter değil, bunları yemesi de bu yüzden çok anormal değil yani aslında. Tek handikap anasının katilini laguerta'nın bıraktırdığını, o bıraktırmış olmasa bile böyle bir hareketi bekliyor olacağını düşünememiş olmasıydı bence, onu da artık intikam hırsının gözünü bürümüş olmasına veriyorum.
Debra'yı öldürün artık senaristler, güzelim yvonne'yi bir kalemde harcatamazsınız götü boklu bir orospuya. Hannah'yı istiyoruz lan biz!
--spoiler--
7 x 11 itibariyle, debra orosupusunu hunharca öldürmek istememe neden olan bir bölümünü izlediğim dizi. Bu nasıl bir orospuluktur arkadaş. Zaten sevmiyorum karıyı, enseste meyilli, ağzı bozuk, önüne gelenin altına giren orospunun teki. Bir de Hannah öyle bir you should have killed me dedi ki, kalbime hançer saplandı resmen. Bu debra orospusu ölmeyecekse devam ettirmesinler aga bu diziyi. Ulan Halit'i canlandıran adamı sokakta döven kurtlar vadisi fanatikleri gibi hissediyorum. Hani bir yerde Debra'yla karşılaşacak olsam "seni naylonlara sarmalar sararım" diye şarkı söyleyerek neşe içinde parçalayabilirim orospuyu, o derece.
final bölümüne gelecek olursak, ekstradan bi sik olacağı yok. Dexter'ın sanrılarını, kabuslarını dayadılar bize promoda. Laguerta gidici gibi duruyor, he bir de angel de bir ihtimal dexter'ın mecbur kalması sonucu gidebilir ama o üzücü olur hakkaten bak. Bizim kübalı, dizideki en delikanlı karakterlerden biri sonuçta. Quinn, garibim koşturup duruyor bir ukraynalı'nın peşinde, o adamda bir yerden bir türklük çıkacak bak demedi demeyin. Bu kadar slav manyağı olmanın başka bir açıklaması olamaz zira.
Son olarak senaristlere çok bok atılıyor. "Dexter nasıl anlamaz? koca dexter bu numaraları yutar mı? Maymun ettiniz koca dexter'ı." falan diye ama geçen 7 sezonda dexter'ın soğuk kanlı bir seri katil olmaktan, duygularını fazlasıyla hayatına sokan bir adama dönüştürmesini an be an izledik zaten. Dexter zaten eski dexter değil, bunları yemesi de bu yüzden çok anormal değil yani aslında. Tek handikap anasının katilini laguerta'nın bıraktırdığını, o bıraktırmış olmasa bile böyle bir hareketi bekliyor olacağını düşünememiş olmasıydı bence, onu da artık intikam hırsının gözünü bürümüş olmasına veriyorum.
Debra'yı öldürün artık senaristler, güzelim yvonne'yi bir kalemde harcatamazsınız götü boklu bir orospuya. Hannah'yı istiyoruz lan biz!
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar