bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- bazı alimler2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- helal olsun be2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- ithal et2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 0 0 73
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
sanırım alacagım gitar!fiat performans bakımından cok meth etdilen bir parca...calınası gitar...
tremolo koluyla birazcık oynadımı akord kaçıran vasat bir elektro gitar modeli. alan çoğu kişi hemen tremolosunu sabitletir. onu almak yerine 2. el bir elektro yada 2007 de çıkıcak olan sabit köprülü modelini almak çok daha yerinde olucaktır. (bkz: floyd rose)
almayı planladığım gitar.sırf ona dokunmak için normalden pahalı stüdyoya gittiğim gitar.
ikinci el piyasası 350-400 ytl olan, sizi başlangıçtan profesyonelliğe kadar götürebilecek bir gitardır; tavsiye edilir.
ayrıca floyd rose' dan bir haber arkadaşımın akordu kulakçıklardan yapmaya çalışması sonucu ince mi teli mındar olmuştur.*
ayrıca floyd rose' dan bir haber arkadaşımın akordu kulakçıklardan yapmaya çalışması sonucu ince mi teli mındar olmuştur.*
sabit köprülü olanı için (bkz: cort x5)
hiç denemediğim fakat çoğu cort gibi işe yaramaz olduğunu düşündüğüm gitar.
ibanez gio'dan kat kat iyi ve ucuz gitardır..
gitara yeni başlayanlar için ideal sayılabilir. fiyat performans oranı acısından gayet iyi. floyd rose u da ehh işte.. 300-400 ytlniz varsa bu işte yeniyseniz alın.
fiyatına göre gayet iyi olan gitar. Doğum günü hediyemdi.*
ucuz ve kullanışlı olan gitar. profesyonel değilseniz işinizi ziyadesiyle görür. profesyonelin işini de görür de o adam x6'yı çalmaktan zevk almaz yani o bakımdan*.
orta sınıfın en aşağısındadır. biraz daha para ekleyip ibanez rg serisi alınabilir. bilemedi grg serisi alınabilir.
cort firmasının en çok satan gitarıdır.
ibanez grg ile çok karşılaştırılır. ibanez grg 170 ve 270'den çok daha iyidir.
ibanez grg ile çok karşılaştırılır. ibanez grg 170 ve 270'den çok daha iyidir.
cort x serisi'nde bulunan çift kilit sistemi olan elektro gitardır.
http://images.gittigidiyo...IF-HEDIYE__18090714_0.jpg
http://images.gittigidiyo...IF-HEDIYE__18090714_0.jpg
kilit sistemi sayesinde akortu filan kaçmayan başlangıç gitarı. güzeldir hoştur. bir süre sonra tatmin etmez ama tonu, manyetik modifiyesi yapılır. biraz daha kullandıktan sonra da satılır.
muadili ibanez grg serisinden üstünlüğü sadece coil tap sayesinde köprü manyetiğin humbucker dan single coil manyetiğe dönmesidir. böylelikle daha yumuşak drivelarda ve clean tonlarda başarılı sonuçlar alınabilir. ancak sözkonusu iki model floyd-rose yapısında kapışamaz çünkü "bir tarafta var ibanez..." *.
amele gitarı, gitarımsı telli şey.
ilk başlıyanlar için iyi bir gitar ama ileri seviye için çok amatör.
kullanmakta olduğum gitar memnunum ancak trombole sistemi biraz tuhaf gerek varmıydı bilmiyorum akordu bozulmuyo ama hafif kaçmalar için bir sürü uğraş gerektiriyor bence başlangıç ve orta düzey gitaristler için çok uygun bir gitar ikinci eli 400 - 450 tl ye bulunabilir.
hakkında fena yorumlar yapılmayan gitar. yeni baslayan biri olarak ilk gitarım olacaktır kendileri yakında.
illa ufak bütçeli birşey alacaksanız bullet strat squier varken böle çöplere para vermeyin gençler.
yılların bitmeyen geyiğine konu olan gitar:
"kanka skim bu floyd rose denen şeyi yaa çok akord kaçırıyo olm bu."
senin ben ebeni zikiyim. 500 liralık gitardan ibanez jem performansı bekliyor herif. sanki bana adeta bir steve vai, adeta satriani pezevenk. o kolu kaç kere kullanıyorsun da tatava yapıyorsun.
ha bok gibi gitar o ayrı. cort ne amk. gelin benim gibson'lardan vereyim bi' tane.
ya bi de, trombole ne lan. tremolo olmasın?
"kanka skim bu floyd rose denen şeyi yaa çok akord kaçırıyo olm bu."
senin ben ebeni zikiyim. 500 liralık gitardan ibanez jem performansı bekliyor herif. sanki bana adeta bir steve vai, adeta satriani pezevenk. o kolu kaç kere kullanıyorsun da tatava yapıyorsun.
ha bok gibi gitar o ayrı. cort ne amk. gelin benim gibson'lardan vereyim bi' tane.
ya bi de, trombole ne lan. tremolo olmasın?
yerine ibanez grg170dx alınması gereken gitar.
2011 yılından beri sahibi olduğum ancak iyi bir anfi ile deneme fırsatı bulamadığım için kalitesinden tam emin olamadığım gitarım.
hiçbir sike yaramayan elektro gitar. almayın, alan fakir ve maldır. madem gitar istiyorsunuz birkaç yıl sabredip jackson falan alın, bunu alan fakir ve gurursuzdur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar