bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız9
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- kulak arkasını keselemek2
- beyaz otomobil satın almak3
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- seksten sonra bira içmek5
- ona bir şey söyle16
- olduğundan genç göstermek9
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
citroen in uzun yıllardır başarı ile sürdürdüğü küçük otomobil kategorisinin yeni üyesi, testlerde oldukça iyi notlar alan bir küçük dev. bilhassa vtr modeli süper bir araç olup 110 beygirlik gücü ile 4 tekerlikli mezarlıktır.
Vts modellerinin disli oranlari acayip kisa olan aractir. elinizi vitesten alamazsiniz fakat ivmelenmesi oldukca iyidir.
canım arabam. valla çok az yakıyor. tatile 4 kişi gittik toplam 2000 km yol yaptık ve sadece kişi başı 110 tl cebimizden çıktı. elinize temizi geçerse kaçırmayın.
ayrıca ön tarafına da iki kişi birbirinin yüzüne bakarak gayet iyi sığıyor. Hatta götünü cama dönen için belirli bir hareket mesafesi bile var.
ayrıca ön tarafına da iki kişi birbirinin yüzüne bakarak gayet iyi sığıyor. Hatta götünü cama dönen için belirli bir hareket mesafesi bile var.
Bu aralar ilanlarını sık sık takip ettiğim araba modeli.
Daha önce kullanmış veya kullanan arkadaşlar var ise eğer araç hakkında düşüncelerini paylaşmalarını dilerim efendim.
Daha önce kullanmış veya kullanan arkadaşlar var ise eğer araç hakkında düşüncelerini paylaşmalarını dilerim efendim.
2005 model 1.4 SX modelini 40000 km civarında bularak havada kaptığım. Araçtan çok memnunum, artısı ve eksisiyle değinmek istediğim bazı konular var.
özelllikle konfor açısından model ve yılına göre çok iyi, fakat ses yalıtımı hakkında bunu söyleyemem. kalkış ve hızlanması iyi olması, virajlarda yol tutuşu çok iyi. fakat otobanda uzun araçların yanından 130 üzeri bir hızla geçerseniz sizi direkt yan şerite gönderiyor, hafif araç.
kliması çok iyi olmasına rağmen hava ve polen filtreleri çabuk kirleniyor. 15000 km aralıklarla yapılan bakımlara yetişmiyor, arada değiştirmek lazım.
deli gibi gazı köklemezseniz ortalama 5.9lt/100 km yakıyor (evet benzinli). ama hava filtresii önemli, temizletmeden önce 7.2 lt ortalamaları görmüştüm.
stepnesi yarrak gibi yerde bu aracın. düğüne veya özel buluşmaya giderseniz hiç stepneyle uğraşmayın, stepneyi sökücem diye dilenciye dönüyosunuz. sadece bagajdan vidayı açmak yetmiyor, yere yatıp altta da vidalı mekanizma yapmışlar cibiliyetini siktiklerim. sike sike yere yatıyorsunuz.
araç 10 yıllık, şu an 65000 kmde, bütün gün güneş altında beklemesine rağmen güneş yanığı olmadı (siyah renk) yani sikin anasını, istediğiniz yerde bırakın ama motor yağı sıcaktan su gibi oluyor, dikkat edin. ilk defa bu araçta yağın sıcakta bu derece inceldiğini gördüm. sebebini bilemiyorum.
bilindiği üzere araç 2 kapılı, yani 4 kişi binmeyin. şişman pislik arkadaşlarınızı asla araca almayın, sığılmıyor.
özelllikle konfor açısından model ve yılına göre çok iyi, fakat ses yalıtımı hakkında bunu söyleyemem. kalkış ve hızlanması iyi olması, virajlarda yol tutuşu çok iyi. fakat otobanda uzun araçların yanından 130 üzeri bir hızla geçerseniz sizi direkt yan şerite gönderiyor, hafif araç.
kliması çok iyi olmasına rağmen hava ve polen filtreleri çabuk kirleniyor. 15000 km aralıklarla yapılan bakımlara yetişmiyor, arada değiştirmek lazım.
deli gibi gazı köklemezseniz ortalama 5.9lt/100 km yakıyor (evet benzinli). ama hava filtresii önemli, temizletmeden önce 7.2 lt ortalamaları görmüştüm.
stepnesi yarrak gibi yerde bu aracın. düğüne veya özel buluşmaya giderseniz hiç stepneyle uğraşmayın, stepneyi sökücem diye dilenciye dönüyosunuz. sadece bagajdan vidayı açmak yetmiyor, yere yatıp altta da vidalı mekanizma yapmışlar cibiliyetini siktiklerim. sike sike yere yatıyorsunuz.
araç 10 yıllık, şu an 65000 kmde, bütün gün güneş altında beklemesine rağmen güneş yanığı olmadı (siyah renk) yani sikin anasını, istediğiniz yerde bırakın ama motor yağı sıcaktan su gibi oluyor, dikkat edin. ilk defa bu araçta yağın sıcakta bu derece inceldiğini gördüm. sebebini bilemiyorum.
bilindiği üzere araç 2 kapılı, yani 4 kişi binmeyin. şişman pislik arkadaşlarınızı asla araca almayın, sığılmıyor.
Citroen'in ürettiği 2 kapılı araçtır.
Temiz hdi motorlusunu bulursam gözüm kapalı alacağım.
Temiz hdi motorlusunu bulursam gözüm kapalı alacağım.
Türk kullanıcı profiline uygun olmayan, tek kapılı, Küçük otomobil.
Sürücü ve ön yolcu tarafı ideal genişlikte, arka kısım dar, bagaj ise neredeyse yok.
Ancak cezbetti beni.
Bu birazcık modifiyeyle deli bir şeye dönüşür.
Ha bu haliyle para eder mi?
100 binin biraz üstü. Piyasası 130-150 zaten. 110-120'ye fena değil.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
Sürücü ve ön yolcu tarafı ideal genişlikte, arka kısım dar, bagaj ise neredeyse yok.
Ancak cezbetti beni.
Bu birazcık modifiyeyle deli bir şeye dönüşür.
Ha bu haliyle para eder mi?
100 binin biraz üstü. Piyasası 130-150 zaten. 110-120'ye fena değil.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar