bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- anın görüntüsü15
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
citroen in uzun yıllardır başarı ile sürdürdüğü küçük otomobil kategorisinin yeni üyesi, testlerde oldukça iyi notlar alan bir küçük dev. bilhassa vtr modeli süper bir araç olup 110 beygirlik gücü ile 4 tekerlikli mezarlıktır.
Vts modellerinin disli oranlari acayip kisa olan aractir. elinizi vitesten alamazsiniz fakat ivmelenmesi oldukca iyidir.
canım arabam. valla çok az yakıyor. tatile 4 kişi gittik toplam 2000 km yol yaptık ve sadece kişi başı 110 tl cebimizden çıktı. elinize temizi geçerse kaçırmayın.
ayrıca ön tarafına da iki kişi birbirinin yüzüne bakarak gayet iyi sığıyor. Hatta götünü cama dönen için belirli bir hareket mesafesi bile var.
ayrıca ön tarafına da iki kişi birbirinin yüzüne bakarak gayet iyi sığıyor. Hatta götünü cama dönen için belirli bir hareket mesafesi bile var.
Bu aralar ilanlarını sık sık takip ettiğim araba modeli.
Daha önce kullanmış veya kullanan arkadaşlar var ise eğer araç hakkında düşüncelerini paylaşmalarını dilerim efendim.
Daha önce kullanmış veya kullanan arkadaşlar var ise eğer araç hakkında düşüncelerini paylaşmalarını dilerim efendim.
2005 model 1.4 SX modelini 40000 km civarında bularak havada kaptığım. Araçtan çok memnunum, artısı ve eksisiyle değinmek istediğim bazı konular var.
özelllikle konfor açısından model ve yılına göre çok iyi, fakat ses yalıtımı hakkında bunu söyleyemem. kalkış ve hızlanması iyi olması, virajlarda yol tutuşu çok iyi. fakat otobanda uzun araçların yanından 130 üzeri bir hızla geçerseniz sizi direkt yan şerite gönderiyor, hafif araç.
kliması çok iyi olmasına rağmen hava ve polen filtreleri çabuk kirleniyor. 15000 km aralıklarla yapılan bakımlara yetişmiyor, arada değiştirmek lazım.
deli gibi gazı köklemezseniz ortalama 5.9lt/100 km yakıyor (evet benzinli). ama hava filtresii önemli, temizletmeden önce 7.2 lt ortalamaları görmüştüm.
stepnesi yarrak gibi yerde bu aracın. düğüne veya özel buluşmaya giderseniz hiç stepneyle uğraşmayın, stepneyi sökücem diye dilenciye dönüyosunuz. sadece bagajdan vidayı açmak yetmiyor, yere yatıp altta da vidalı mekanizma yapmışlar cibiliyetini siktiklerim. sike sike yere yatıyorsunuz.
araç 10 yıllık, şu an 65000 kmde, bütün gün güneş altında beklemesine rağmen güneş yanığı olmadı (siyah renk) yani sikin anasını, istediğiniz yerde bırakın ama motor yağı sıcaktan su gibi oluyor, dikkat edin. ilk defa bu araçta yağın sıcakta bu derece inceldiğini gördüm. sebebini bilemiyorum.
bilindiği üzere araç 2 kapılı, yani 4 kişi binmeyin. şişman pislik arkadaşlarınızı asla araca almayın, sığılmıyor.
özelllikle konfor açısından model ve yılına göre çok iyi, fakat ses yalıtımı hakkında bunu söyleyemem. kalkış ve hızlanması iyi olması, virajlarda yol tutuşu çok iyi. fakat otobanda uzun araçların yanından 130 üzeri bir hızla geçerseniz sizi direkt yan şerite gönderiyor, hafif araç.
kliması çok iyi olmasına rağmen hava ve polen filtreleri çabuk kirleniyor. 15000 km aralıklarla yapılan bakımlara yetişmiyor, arada değiştirmek lazım.
deli gibi gazı köklemezseniz ortalama 5.9lt/100 km yakıyor (evet benzinli). ama hava filtresii önemli, temizletmeden önce 7.2 lt ortalamaları görmüştüm.
stepnesi yarrak gibi yerde bu aracın. düğüne veya özel buluşmaya giderseniz hiç stepneyle uğraşmayın, stepneyi sökücem diye dilenciye dönüyosunuz. sadece bagajdan vidayı açmak yetmiyor, yere yatıp altta da vidalı mekanizma yapmışlar cibiliyetini siktiklerim. sike sike yere yatıyorsunuz.
araç 10 yıllık, şu an 65000 kmde, bütün gün güneş altında beklemesine rağmen güneş yanığı olmadı (siyah renk) yani sikin anasını, istediğiniz yerde bırakın ama motor yağı sıcaktan su gibi oluyor, dikkat edin. ilk defa bu araçta yağın sıcakta bu derece inceldiğini gördüm. sebebini bilemiyorum.
bilindiği üzere araç 2 kapılı, yani 4 kişi binmeyin. şişman pislik arkadaşlarınızı asla araca almayın, sığılmıyor.
Citroen'in ürettiği 2 kapılı araçtır.
Temiz hdi motorlusunu bulursam gözüm kapalı alacağım.
Temiz hdi motorlusunu bulursam gözüm kapalı alacağım.
Türk kullanıcı profiline uygun olmayan, tek kapılı, Küçük otomobil.
Sürücü ve ön yolcu tarafı ideal genişlikte, arka kısım dar, bagaj ise neredeyse yok.
Ancak cezbetti beni.
Bu birazcık modifiyeyle deli bir şeye dönüşür.
Ha bu haliyle para eder mi?
100 binin biraz üstü. Piyasası 130-150 zaten. 110-120'ye fena değil.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
Sürücü ve ön yolcu tarafı ideal genişlikte, arka kısım dar, bagaj ise neredeyse yok.
Ancak cezbetti beni.
Bu birazcık modifiyeyle deli bir şeye dönüşür.
Ha bu haliyle para eder mi?
100 binin biraz üstü. Piyasası 130-150 zaten. 110-120'ye fena değil.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar