1. 1.
    Nick değiştirmiş olan hali hazırdaki eski uludağ sözlük yazarlarından biridir. Kendine has olan nicki bu kez bulmuş olup, yeni nickiyle iyi yazmalar dilenen kankam yazardır.
    6 -2 ... ustegmenin postasi
  2. 2.
    ortamın boş beleş eski cin conlu teneke yazarlarından biri. evet..

    cimbomlu yazar
    2 -6 ... ersoy ulubey
  3. 3.
    Kuşgilller familyası tarafından eksi yağmuruna tutulan yazar. Karmam feda olsun Cimbom'a.
    3 -1 ... cimbomlu yazar
  4. 4.
    aklını fenerbahçeyle bozmuş ezik bi yazar. lan olm fener 6 tane bastımı bastı hala onun ezikliğini yaşarsınız 100 yaşına gelsende o 6 gol sizin bünyenizi bozmaya yeter artar bile. lan sen paul sahilleri üstegmenin postasi saldirayterk bikaç tane daha ezik var ortamda cincondan başka yazdıgınız giri yok olm. mesela....

    sana yakın geçmişten bi video atim izler izler kendinden geçersin. evet...

    keyifli izlemeler: https://www.youtube.com/watch?v=Z0KEZ0KdQ3I+
    3 -7 ... ersoy ulubey
  5. 5.
    Feneri itin götüne sokan, cimbomlu yazar.
    Koştursun efenim.

    Edit: itin götü de ne pis kokar be offssppf
    6 -3 ... iyyneci
  6. 6.
    Biraz daha şişirilmiş balon adlı başlıkları hortlatırsa çaylak yemesi muhtemel olan yazardır.
    4 ... birbilinmeyenlidenklem
  7. 7.
    Anladık tmm her şey şişirilmiş balon amk.
    2 -1 ... komutan amina logar
  8. 8.
    2 tane şişirilmiş balonu patlatmanın verdiği zevkle bol bol entry giren yazardır.
    2 -1 ... cimbomlu yazar
  9. 9.
    açtigı şişirilmiş balon başlıklarıyla acilen bi şekilde şişirilmesi gereken yazarımsı. evet..
    -3 ... ersoy ulubey
  10. 10.
    acaba niye bu kadar eksilendim? diye kendisine sorması gereken vatandaş.

    (#40219787)
    4 -2 ... bir idealistin ta kendisi