bugün
- sözlüğün aptal kaynaması12
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- erkeklerin boy tahmini yapması3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- zalican4
- velvet43
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı6
- göz makyajı2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- romatizma2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- sözlüte karı var mı3
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- hamas3
- devşirmelik makamı14
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- izmir2
- fas6
- makarnaya sarımsak girer mi4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- hollanda3
- king is back5
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- benim gibisi bir iki senede bir gelir5
- yalamcı yarim dizisi2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- aselsan3
- gözde celep3
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
$ukela şeysinin çıkış noktası.
fındık ve çikolata kreması. Gayet lezzetlidir. pratiktir, gece açlığını bastırmak için birebir. Sütle leziz gider.
şokella diye okunur. öyle değilse bile tüm çocuklar tarafından öyle bilinir.
sürülebilir çikolataların en şahanesi.
yalnız... ufak bir sorun var ki, erimiş çikolata tadı pek bir yoğun olduğundan insan nasıl yiyeceğini şaşırıyor. hele ki bu ürünleri buzdolabında değilde üstünde sağında solunda saklayan insanlardansanız, yani kaşığı daldırdığınız anda biraz daha erimiş olduğunu görmekten hoşlanıyorsanız tam felaket. yani ekmeğe sürüldüğünde o erimiş şahane lezzet olmaz, ekmek dağılır, kalın kalır..sürülmese de sonsuza dek yenilip baygınlık geçirilebilir, bu konuda hacıbaba çekirdek gibidir.
üstelik sonunda hissedilen vicdan dürtmesi de ekstraya girer, maliyeti artırır.
o zaman, geriye tek bir çözüm kalıyor.. tost!
uno tost ekmeğinin arasında sürülen chokella, tost makinesinin güvenli kollarında bırakılır, hem ekmeğin doyuruculuğu hem de ürünün hafif ermiş tadı aynı anda elde edilir.. üstelik çıtır ekmek olur, dağılmaz. sağından solundan şelalemsi çikolatalar akar.. iştah açar, şahane bir kahvaltı menüsüdür. kahve değil çayla öneriyoruz tabi..
bazı sesleri duyar gibiyim, özellik pms sınırları içinde, daha da tatlı olmasını istiyorum ne yapmalıyım sıkça sorulan sorular arasında. bu durumda kefil olduğumuzu söylemesekte, üzerine bir çay kaşığı vişne reçeli konulabilir. o da vişne reçelinin güzel hatırına..
hepsinden daha da önemlisi chokella değil, bildiğin şokelladır.
deneyiz, bu özel tada siz de bayılacaksınız
(bkz: dikkat bu entryde sanal reklam uygulaması vardır!)
edit; tatlı krizi diyorum ama aslında götü büyütmekten bahsediyorum demiş olan umut sarıkayayı saygıyla anıyoruz..
yalnız... ufak bir sorun var ki, erimiş çikolata tadı pek bir yoğun olduğundan insan nasıl yiyeceğini şaşırıyor. hele ki bu ürünleri buzdolabında değilde üstünde sağında solunda saklayan insanlardansanız, yani kaşığı daldırdığınız anda biraz daha erimiş olduğunu görmekten hoşlanıyorsanız tam felaket. yani ekmeğe sürüldüğünde o erimiş şahane lezzet olmaz, ekmek dağılır, kalın kalır..sürülmese de sonsuza dek yenilip baygınlık geçirilebilir, bu konuda hacıbaba çekirdek gibidir.
üstelik sonunda hissedilen vicdan dürtmesi de ekstraya girer, maliyeti artırır.
o zaman, geriye tek bir çözüm kalıyor.. tost!
uno tost ekmeğinin arasında sürülen chokella, tost makinesinin güvenli kollarında bırakılır, hem ekmeğin doyuruculuğu hem de ürünün hafif ermiş tadı aynı anda elde edilir.. üstelik çıtır ekmek olur, dağılmaz. sağından solundan şelalemsi çikolatalar akar.. iştah açar, şahane bir kahvaltı menüsüdür. kahve değil çayla öneriyoruz tabi..
bazı sesleri duyar gibiyim, özellik pms sınırları içinde, daha da tatlı olmasını istiyorum ne yapmalıyım sıkça sorulan sorular arasında. bu durumda kefil olduğumuzu söylemesekte, üzerine bir çay kaşığı vişne reçeli konulabilir. o da vişne reçelinin güzel hatırına..
hepsinden daha da önemlisi chokella değil, bildiğin şokelladır.
deneyiz, bu özel tada siz de bayılacaksınız
(bkz: dikkat bu entryde sanal reklam uygulaması vardır!)
edit; tatlı krizi diyorum ama aslında götü büyütmekten bahsediyorum demiş olan umut sarıkayayı saygıyla anıyoruz..
bildiğin $ukela.
reklamındaki kızın şokella yerine emre'nin anasına sövceğini düşündüğüm marka.
(bkz: emre senin annende çok)
(bkz: daha 18ine gelmeden rtükten bip yemiş körpe yavru)
(bkz: emre senin annende çok)
(bkz: daha 18ine gelmeden rtükten bip yemiş körpe yavru)
(bkz: eğlenceli yiyecekler)
nutella olmadığında b seçeneğidir.
nutella ya alternatif buldum diye sevinmiştim ama benden önce keşfeden arkadaşlar varmış. aklın yolu birmiş demek ki. nutella olmadığında, zor durumlarda kullanılmak için bir numara çikolatadır kendisi.
içerdiği fındık oranı alpella'dan yüksek; nutella'dan az olan, aroma yoğunluğu ve akışkanlık ile dikkat çeken kahvaltı yiyeceğidir. pek sağlıklı bir gıda olduğu söylenemez. ülkemiz insanının genel kahvaltı alışkanlıklarına göre: tereyağı ve bal ikilisinin bulunduğu ortamda tercih edilmez.
eskiden daha güzeldi şimdi aldığımda 1-2 gün beklediği zaman üzerine yağ çıkıyor ve insanın midesi bulanıyor, çikolatadan soğuyor.
Nutella ve sarelle gibi viral reklamlarla çok satan ürünlere karşı, hem fakir dostu olması hem de adam gibi findik tadı vermesi sebebiyle dimdik ayakta duran çikolatalı findik ezmesi.
Sütün içine karıştır iç, ekmeğe sür , kasık kasık ye... 10 nomero ya.
Sütün içine karıştır iç, ekmeğe sür , kasık kasık ye... 10 nomero ya.
maliyeti düşürmek için kullanılan palmiye yağı oranı en fazla olduğundan, kakaolu fındık kremaları arasında en sağlıksızı, en kalitesizidir. Yazın market raflarında erimiş olanını eve getirip buzdolabında soğuttuğunuzda üzerinde biriken kalıp kalıp yağ bunu yememeniz gerektiği sinyali verir. Üstüne üstlük Nestle firmasının "daha ucuz üretim, daha çok palmiye yağı" şüarıyla yağmur ormanlarının ve ordaki canlı yaşamının amına koyduğu gerçeği bu ürünü tercih etmemek için başka bir sebeptir.
Şurdan da takip edebilirsiniz; http://www.greenpeace.org...nl/orangutanlar-nestle-d/
Şurdan da takip edebilirsiniz; http://www.greenpeace.org...nl/orangutanlar-nestle-d/
maliye düşürmek için kullanılan palmiye yağı oranı en fazla olduğundan, kakaolu fındık kremaları arasında en sağlıksızı, en kalitesizidir. Yazın market raflarında erimiş olanını eve getirip buzdolabında soğuttuğunuzda üzerinde biriken kalıp kalıp yağ bunu yememeniz gerektiği sinyali verir. Üstüne üstlük Nestle firmasının "daha ucuz üretim, daha çok palmiye yağı" şüarıyla yağmur ormanlarının ve ordaki canlı yaşamının amına koyduğu gerçeği bu ürünü tercih etmemek için başka bir sebeptir.
Şurdan da takip edebilirsiniz; http://www.greenpeace.org...nl/orangutanlar-nestle-d/
Şurdan da takip edebilirsiniz; http://www.greenpeace.org...nl/orangutanlar-nestle-d/
Bir zamanların en popüleri iken, nutella icat olunca, papucu dama atılan krem çikolatası.
Nestle markası.
Nestle markası.
ben çocukken bu şokella denen sey o kadar sert olurdu ki bıçakla kavanozdan çıkaramayınca içindekine ulaşabilmek için kavanozu yere atıp kırdığım bile olurdu. kahverengi şekerli margarin tadındaydı. ona rağmen severdim.
Maliyeti sanırım fındıktan kısıp süte yüklenmişler dediğim kakaolu fındık kreması. Ben fındık ezmesiyle yiyip fındık açığını kapatıyorum. Kendi haliyle de tat olarak güzel.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar