bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- 1 kilometrelik gökdelen2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- owner of a lonely heart2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- true'nun çaylak olması16
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- daha relax3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- büstiyer2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
hoşgelmiş çingene renkli yazardır.
sozluk.org'da yazarmış, buraya gelmesi de sevindirdi. hoşgelmiş aramıza.
eski bir sozluk.org yazarı. Anladığım kadarıyla o da faşizan sözlük yönetimine çekmiş resti gelmiş. Hoşgelmiş. Yeni bir renk daha kazandı sözlüğümüz.
(#17016303)
seviniyorum bazen böyle adamlar da var sözlükte diye.
seviniyorum bazen böyle adamlar da var sözlükte diye.
tipik selefi vehhabi kalıplayla konuşan yazar...
--spoiler--
selefi vehhabi olmak için de önce bunun doğruluğuna inanmak gerekir ki benim açımdan ehl-i sünnet ne ise vehhabilik de odur. hiçbir mezhep hak değildir, hiçbir tarikat tümden haklı değildir bana göre.kendi adıma hiçbir hadis ve sünneti kabul etmiyorum. geçerli tek kaynak kuran'dır,
--spoiler--
bunlara yedirmişler bunları. çoğu kendisinin ne olduğunu bile bilmiyor. "yok ya ben öyle değilim" diyor. ben inanıyorum, samimiyetle, dediğinin ne anlama geldiğini bilmediğine...
ben bunlara cevap vemiştim daha önce: (bkz: uludağ sözlük tasavvuf kapışması)
yine diyeyim: hadis yoksa namaz da, oruç da yoktur. islam diye bir şey yoktur. kuran okumanın da faydası yoktur.
--spoiler--
selefi vehhabi olmak için de önce bunun doğruluğuna inanmak gerekir ki benim açımdan ehl-i sünnet ne ise vehhabilik de odur. hiçbir mezhep hak değildir, hiçbir tarikat tümden haklı değildir bana göre.kendi adıma hiçbir hadis ve sünneti kabul etmiyorum. geçerli tek kaynak kuran'dır,
--spoiler--
bunlara yedirmişler bunları. çoğu kendisinin ne olduğunu bile bilmiyor. "yok ya ben öyle değilim" diyor. ben inanıyorum, samimiyetle, dediğinin ne anlama geldiğini bilmediğine...
ben bunlara cevap vemiştim daha önce: (bkz: uludağ sözlük tasavvuf kapışması)
yine diyeyim: hadis yoksa namaz da, oruç da yoktur. islam diye bir şey yoktur. kuran okumanın da faydası yoktur.
(bkz: #17263631) okumadım. hiç kusura bakmasın, ben öyle "tek kaynak kuran" deyip de, bir de bana bu kaynağı aktarmak için yüz satır metin döşenenleri okumam...
tek kaynak kuransa, sana ne oluyor yahu, çekilsene aradan; beni kuran'la başbaşa bıraksana...
tek kaynak kuransa, sana ne oluyor yahu, çekilsene aradan; beni kuran'la başbaşa bıraksana...
(#17373594) tespitin amına koyarak acı gerçekleri gün yüzüne çıkartan. taktir ettim.
(#17373594)güzel yazmıştır. haklıdır.
hoşgeldiniz, sizde rumuzuma.
Yazdıkları ile gosili nickli yazarın islamiyeti dürzilikle yada ortacağ papalık hristiyanlığı ile birtutmaya çalıştığını anladığımız yazar. "Sizin en hayırlınız kuranı öğrenen ve öğretendir" emri varken kuranı okumak ve anlamak için evliya desteği aramak -ki ne sünnette nede ayetlerde evliyalık diye bir makamdan bahsedilmez- tipik dini yönetmeye meraklı din adamlarıyla dolu sayısız manevradan biridir. Ortacağda papalık sıradan insanlara incili okumayı hatta kapağını bile açmayı yasaklamıştı. öyleki mesela almanca incil tercümesine karşı çıkıyordu. Nedeni sonra ortaya çıktı. Din adamlarının dedikleri ile incil tutmuyordu. Gerçi daha sonra incille isa peygamber arasında da çelişkiler olduğu ortaya çıktı. özetle herkes kuranı okuyup anlayabilir. Evet bazı ayetler içerdikleri kelimelerin birden fazla anlamı olduğundan desteğe ihtiyaç duyarlar ama bu evliya değilsen yorumlayamassın anlamına gelmez. En azından islamiyette gelmez.
Ben adama müslüman değilim diyorum, o bana müslüman yalan söylemez diyor.
Çaylak kalsın bi süre de aklı başına gelsin kekonun.
Zaten nefret ediyorum komunistimam üzerinden prim yapan bebelerden.
Dokuzuncu nesil çaylak yazar.
Niye acaba? *
Çaylak kalsın bi süre de aklı başına gelsin kekonun.
Zaten nefret ediyorum komunistimam üzerinden prim yapan bebelerden.
Dokuzuncu nesil çaylak yazar.
Niye acaba? *
kesinlikle takip edilip okunması gereken yazardır. benim nezdimde. Çünkü düşünüyor, elinden geldiğince islam'ı anladığı kadar anlatmaya çalışıyor. Öğrenmek istiyor, araştırıyor. Bildiğini söylemesinde hiçbir sakınca yoktur, çünkü araştırıp öğrenmeye çalışıyor.
büyüyünce tahtımı devredeceğim kendisine. dikkat etsin ama. evet.
araştırmayı seven, bilgili ve bilgisini paylaşan bir yazardır.
Biraz kavrayışı kıt olsa bile asıl sorunu edep.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar