bugün

chandrasupra

tipik selefi vehhabi kalıplayla konuşan yazar...

--spoiler--
selefi vehhabi olmak için de önce bunun doğruluğuna inanmak gerekir ki benim açımdan ehl-i sünnet ne ise vehhabilik de odur. hiçbir mezhep hak değildir, hiçbir tarikat tümden haklı değildir bana göre.kendi adıma hiçbir hadis ve sünneti kabul etmiyorum. geçerli tek kaynak kuran'dır,
--spoiler--

bunlara yedirmişler bunları. çoğu kendisinin ne olduğunu bile bilmiyor. "yok ya ben öyle değilim" diyor. ben inanıyorum, samimiyetle, dediğinin ne anlama geldiğini bilmediğine...

ben bunlara cevap vemiştim daha önce: (bkz: uludağ sözlük tasavvuf kapışması)

yine diyeyim: hadis yoksa namaz da, oruç da yoktur. islam diye bir şey yoktur. kuran okumanın da faydası yoktur.
© copyright 2005 - 2026