bugün
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- portekiz5
- kolombiya4
- opel frontera2
- genç olmanın en güzel yanı6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- özbekistan4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- ilgi manyağı4
- x in memeleri3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- panama3
- hırvatistan3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- içtim şarabı13
- petrol2
- kadir inanır22
- anın görüntüsü22
- 33 yaşında olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- kemalist dünya24
hiçbir değeri olmayan manifesto.
aslında şu dönüp duran 'regl' muhabbetiyle uzaktan bile alakadar hiçbir konuya entry girmemeye özen gösteriyordum lakin bir istisna olsun bu.
sözlüğün herhangi bir online oyundan, facebook-twitter gibi mecralardan, haber sitelerinin veya youtube'un yorum bölümlerinden hiçbir farkı yok.
tamamen vakit öldürme aracı.
kendi adıma ölen vaktin işe yaramasını en azından azıcık bir şeyler kazandırmasını isterim.
kazandırırsa ne ala. kazandırmazsa da en kötü şartta çeker giderim.
fakat birçok yazarın belirttiği üzere cinsel içerikli, kemalist-şakirt, ateist-müslüman kapışmalı ve nick altı başlıklardan geçilmiyor.
ara sıra şikayet etsem de abartma hakkım yok. neticede burası bilgi yuvası değil. vakit öldürme platformu. şikayetim geyiğin ötesine geçmez.
illa benim istediğim bir yer olacak diye kıçımı yırtmam.
kimisi amından akan suyu konuşmaktan hoşlanır, kimi kozmik fon radyasyonundan.
yazar geçersin, güler geçersin, kızar geçersin, küfreder geçersin, acır geçersin ... ama geçersin.
kim kimi silmiş, kim kimi sikmiş, kim kime ne yazmış, kim kime ne yapmış ... zerre umurumda değil.
sözlüğe üye birinin silik yemesi ne sevindirir ne üzer, çünkü her an bırakıp gidebileceğim, her an şutlanabileceğim bir yer burası.
şimdi kalkıp manifesto yazmak çocukca açıkcası.
adam sözlüğünü açmış, kuralını koymuş.
ister bunları kabul eder içeride olursun ister etmez dışarıda durursun.
alt tarafı bir format dahilinde herhangi bir başlık altına istediğiniz şeyi yazan kişilersiniz.
alt tarafı edebi mastürbasyon yapan yazarlarsınız/yazarlarız.
sanki yaşamın sırrını vermiş bir entry sinde de oturmuş derdine düşüyor şimdiden.
12 bin başlık açmış da emek vermiş. 25 bin entry girmiş de emek vermiş. 1. nesilmiş de emek varmış.
sen tüm zamanını sözlükte geçirecek kadar soyutlamışsan kendini hayattan bize ne.
burada yazar olmakla, nick altına 300-500 entry almakla bir halt olmuyorsunuz.
silinen entryleriniz de kimsenin umurunda değil, yazarından başka.
kimse sizi takip etmiyor lan, az akıllı olun.
nick altı seviştikleriniz bile iş olsun diye yazıyor onları.
demokratik bir sözlük hedefleniyormuş.
sen git önce yaşadığın ülkeyi bir demokratikleştir.
önce bir gittiğin okullara getir demokrasiyi.
önce bir aile içi demokrasi olsun.
sanane adamın birinin açtığı sözlükten.
iş yerinde patronuna, evinde babasına, okulda hocasına, sokakta polisine, askerde komutanına, yuvasında kocasına, gezerken arkadaşına sesini çıkaramayanlar gelir sözlükte manifesto yazar.
bak bak bak.
kimsiniz lan siz.
ne sanıyorsunuz kendinizi.
yaz geç git.
zaten yazabilsen kitabını yazarsın, uludağa entry yerine.
bir avuç manyak doluşmuşuz buraya kendimiz çalıp kendimiz oynuyoruz lan.
neyini ciddiye aldınız bu kadar anlamadım ki.
lan bir de manifesto yazmazlar mı sonuna.
yarın benim de başıma gelebilirmiş.
kendimi sildirecek kadar embesilsem varsın yazdıklarım da silinsin zaten.
buraya yazdıklarımla var olacaksam, yok olsun o varlık zaten.
son olarak;
yemişim manifestosunu.
aslında şu dönüp duran 'regl' muhabbetiyle uzaktan bile alakadar hiçbir konuya entry girmemeye özen gösteriyordum lakin bir istisna olsun bu.
sözlüğün herhangi bir online oyundan, facebook-twitter gibi mecralardan, haber sitelerinin veya youtube'un yorum bölümlerinden hiçbir farkı yok.
tamamen vakit öldürme aracı.
kendi adıma ölen vaktin işe yaramasını en azından azıcık bir şeyler kazandırmasını isterim.
kazandırırsa ne ala. kazandırmazsa da en kötü şartta çeker giderim.
fakat birçok yazarın belirttiği üzere cinsel içerikli, kemalist-şakirt, ateist-müslüman kapışmalı ve nick altı başlıklardan geçilmiyor.
ara sıra şikayet etsem de abartma hakkım yok. neticede burası bilgi yuvası değil. vakit öldürme platformu. şikayetim geyiğin ötesine geçmez.
illa benim istediğim bir yer olacak diye kıçımı yırtmam.
kimisi amından akan suyu konuşmaktan hoşlanır, kimi kozmik fon radyasyonundan.
yazar geçersin, güler geçersin, kızar geçersin, küfreder geçersin, acır geçersin ... ama geçersin.
kim kimi silmiş, kim kimi sikmiş, kim kime ne yazmış, kim kime ne yapmış ... zerre umurumda değil.
sözlüğe üye birinin silik yemesi ne sevindirir ne üzer, çünkü her an bırakıp gidebileceğim, her an şutlanabileceğim bir yer burası.
şimdi kalkıp manifesto yazmak çocukca açıkcası.
adam sözlüğünü açmış, kuralını koymuş.
ister bunları kabul eder içeride olursun ister etmez dışarıda durursun.
alt tarafı bir format dahilinde herhangi bir başlık altına istediğiniz şeyi yazan kişilersiniz.
alt tarafı edebi mastürbasyon yapan yazarlarsınız/yazarlarız.
sanki yaşamın sırrını vermiş bir entry sinde de oturmuş derdine düşüyor şimdiden.
12 bin başlık açmış da emek vermiş. 25 bin entry girmiş de emek vermiş. 1. nesilmiş de emek varmış.
sen tüm zamanını sözlükte geçirecek kadar soyutlamışsan kendini hayattan bize ne.
burada yazar olmakla, nick altına 300-500 entry almakla bir halt olmuyorsunuz.
silinen entryleriniz de kimsenin umurunda değil, yazarından başka.
kimse sizi takip etmiyor lan, az akıllı olun.
nick altı seviştikleriniz bile iş olsun diye yazıyor onları.
demokratik bir sözlük hedefleniyormuş.
sen git önce yaşadığın ülkeyi bir demokratikleştir.
önce bir gittiğin okullara getir demokrasiyi.
önce bir aile içi demokrasi olsun.
sanane adamın birinin açtığı sözlükten.
iş yerinde patronuna, evinde babasına, okulda hocasına, sokakta polisine, askerde komutanına, yuvasında kocasına, gezerken arkadaşına sesini çıkaramayanlar gelir sözlükte manifesto yazar.
bak bak bak.
kimsiniz lan siz.
ne sanıyorsunuz kendinizi.
yaz geç git.
zaten yazabilsen kitabını yazarsın, uludağa entry yerine.
bir avuç manyak doluşmuşuz buraya kendimiz çalıp kendimiz oynuyoruz lan.
neyini ciddiye aldınız bu kadar anlamadım ki.
lan bir de manifesto yazmazlar mı sonuna.
yarın benim de başıma gelebilirmiş.
kendimi sildirecek kadar embesilsem varsın yazdıklarım da silinsin zaten.
buraya yazdıklarımla var olacaksam, yok olsun o varlık zaten.
son olarak;
yemişim manifestosunu.
Gündemdeki Haberler