bugün

ürkütücüdür.

http://www.beltatex.com/img/ces.jpg
17 ağustos depreminde 45 bin adet siparişi verilen..
kaçta kaçı kullanıldı bilmiyoruz, ama ölen sayısının kayıtlarda gözüken 18 bin olmadığı kesin.
pratik birşeydir. gerekirse kamplara falan giderken götürmek gerek. hatta realist olmak gerekirse pikniklere falan da götürülsün şahsımca.
ceset torbası alışverişi için nereye gidilir onu merak ettiğim torbadır. hadi gidildi de nasıl denilecek ve insan nasıl söyleyecek.
-2 margarin, 3 kilo patates bir de ceset torbası?

bu ne kardeşim gerçekten. şüpheli bir alışveriş olmuyor mu bu?
bir aralar araclarda trafik seti, zincir gibi edevatlar ile beraber, bulundurulmasi gerektigi gundeme gelmis torbadir.
izlediğim otopsilerde cesedin durumuna göre kanlı,kokulu ya da daha normale yakın görünümlü olabilen;herşeye rağmen yapılan işlemden daha az iğrenç görünen içine cesetlerin konduğu torba.
© copyright 2005 - 2026