bugün

Arnavutça:    Urime ditelindjen!

Arapça :    Eid milaad saeed!

Avusturya :    Ois guade winsch i dia zum Gbuadsdog!

Azerice :    Ad gununuz mubarek!

Bulgarca :    Chestit Rojden Den!   

Fransizça :    Joyeux Anniversaire!       

Farsça :    Tavalodet Mobarak!

ingilizce :         Happy Birthday!       

Hollandaca :     Gelukkige verjaardag!      

Danimarkaca :      Tillykke med fodselsdagen!     

Gürcüce :    Gilotcav dabadebis dges!

Almanca :    Alles Gute zum Geburtstag!

Yunanca :    Eytyxismena Genethlia! 

Endonezya :    Selamat Ulang Tahun!

italyanca :    Buon Compleanno!

Japonca :    Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!

Kazakça :    Tughan kuninmen!

Korece :    Saeng il chuk ha ham ni da!

Kürtçe :    Rojbun a te piroz be!

Kırgızca :    Tulgan kunum menen!

Latince :    Fortuna dies natalis!

Makedonyaca :    Sreken roden den!

Malezyaca :    Selamat Hari Jadi!

Norveççe :    Gratulerer med dagen!

Portekizce :    Feliz Aniversario!

Rumence :    La Multi Ani!

Rusça :    S dniom razhdjenia! 

ispanyolca :    Feliz Cumplea–os!

Türkçe :    Doğum günün kutlu olsun!

Ukraynaca :    Mnohiya lita! veya Z dnem narodjennia!

Yeterli olmuştur umarım dediğim witcher yazar.
Şizofren galiba yazar..
Ben o entryyi görmedim kanka o zaman sıkıntı yok da alt alta iki entry garip görünüyordu..

Şizofreni olmayan yazar.
Kendisinin nickini anamdam babamdan çok görüyorum yatsin artık ,Gerçi sözlük olarak biz yine konusuruz seni yatmasan da olur silacigim.
Gecesi iyi geçsin yazarı..

Bananeyse.. Swh.
(bkz: uyu artık amk)
aşırı şüphecidir.
Antipatik.
(bkz: sevgilisinden yeni ayrılmış kızı teselli eden piç)
beş senede birini tanımamışsan kusura bakma ama ya aklın yoktu ,yada gözün kördü kızım ne diyeyim .
ağlayacak bir omuz için bilet alıyorum su an.. Adım hilmi değil taylan. Esmer ve yavşağim.
"Boşver canım zaten degmezdi" saldırısıyla gardını dusurcem önce.
Sonra "hadi yazık ettin kendine gel bi film izleyelim kafan dağılır..."

Edit: otobüsle gitmiyim yozgat aktarmasinda götumu keserler, erkek de olsam şort giyen adamim çünkü. Uçak bileti aldım.
Anladığım kadarıyla piç erkek kurbanı olan yazar. Hatun kişiler maalesef kendini üzenin arkasından ağlıyorlar. Neyse üzülmesin geçer, allah daha iyilerini karşısına çıkarsın.
şizofrenmiş diyorlar yazarı. geçmiş olsun.
kanka otur bir güzel ağla, sonra buraya yine yazarsın.
sen burdakilere bakma,
ne yapsın koskoca 5 yıl. azıcık müsamaha gösterin siz de be.

bir de 2 haftaya kadar normale dönüyor her şey, azıcık sabır gerektiğini unutma.

hadi bakayım.

bir yazar.
(#28291490) abisi olmasından ziyade tehlikeli bir abisi olan yazar.
bi tanışacaktım vazgeçtim.
aman dikkatli olun sarkmayın ha keyfiniz bilir.
5 gündür nickalti girlmeyen yazar. Çabuk bitti.
Balondu söndü.
nickine bayıldığım yazar.
187 boya uzun diyen arkadaşları göstermiştir.
Çok düşünceli bir yazar, öyle böyle değil.*
cadı geri dönmüş .
Sırf abisini tokatlamak için takılmak istediğim "girls gone wild"..
sözlükte şimdiye kadar sohbetini en çok sevdiğim yazardır. çok hoş bir insandır. harun, kezban gibi lakaplar takan halt yemiş. onları takmaması gerekir. şu sıralar biraz sıkıntılı dönem geçirmektedir. uğraşılmaması gerekilmektedir.
Hugo nun baş düşmanidir.
Yok yok iyi bir yazardir, öyle kafasını önünde , efendice entry'sini yazıp çıkan , kimse ile pek polemiğe girmeyen biri.

bence sataşmaya mahal yoktur yazar arkadaşa, varmayın üstüne *

ama nick olayından kaybettiği veya kazandığida aşikar.
kız olduğu belli olacak sekilde tabi ki kullanıcı adı alınabilir sosyal medya platformlarında ama uludağ Sözlükte Harakiri gibi bişey bu.
Burası ayrı bir alem ayrı bir dünya.
bence sorun burdan kaynaklı.

iyi yazmaları olsun.
© copyright 2005 - 2026