bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- evagreen2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
Arnavutça: Urime ditelindjen!
Arapça : Eid milaad saeed!
Avusturya : Ois guade winsch i dia zum Gbuadsdog!
Azerice : Ad gununuz mubarek!
Bulgarca : Chestit Rojden Den!
Fransizça : Joyeux Anniversaire!
Farsça : Tavalodet Mobarak!
ingilizce : Happy Birthday!
Hollandaca : Gelukkige verjaardag!
Danimarkaca : Tillykke med fodselsdagen!
Gürcüce : Gilotcav dabadebis dges!
Almanca : Alles Gute zum Geburtstag!
Yunanca : Eytyxismena Genethlia!
Endonezya : Selamat Ulang Tahun!
italyanca : Buon Compleanno!
Japonca : Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!
Kazakça : Tughan kuninmen!
Korece : Saeng il chuk ha ham ni da!
Kürtçe : Rojbun a te piroz be!
Kırgızca : Tulgan kunum menen!
Latince : Fortuna dies natalis!
Makedonyaca : Sreken roden den!
Malezyaca : Selamat Hari Jadi!
Norveççe : Gratulerer med dagen!
Portekizce : Feliz Aniversario!
Rumence : La Multi Ani!
Rusça : S dniom razhdjenia!
ispanyolca : Feliz Cumplea–os!
Türkçe : Doğum günün kutlu olsun!
Ukraynaca : Mnohiya lita! veya Z dnem narodjennia!
Yeterli olmuştur umarım dediğim witcher yazar.
Arapça : Eid milaad saeed!
Avusturya : Ois guade winsch i dia zum Gbuadsdog!
Azerice : Ad gununuz mubarek!
Bulgarca : Chestit Rojden Den!
Fransizça : Joyeux Anniversaire!
Farsça : Tavalodet Mobarak!
ingilizce : Happy Birthday!
Hollandaca : Gelukkige verjaardag!
Danimarkaca : Tillykke med fodselsdagen!
Gürcüce : Gilotcav dabadebis dges!
Almanca : Alles Gute zum Geburtstag!
Yunanca : Eytyxismena Genethlia!
Endonezya : Selamat Ulang Tahun!
italyanca : Buon Compleanno!
Japonca : Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!
Kazakça : Tughan kuninmen!
Korece : Saeng il chuk ha ham ni da!
Kürtçe : Rojbun a te piroz be!
Kırgızca : Tulgan kunum menen!
Latince : Fortuna dies natalis!
Makedonyaca : Sreken roden den!
Malezyaca : Selamat Hari Jadi!
Norveççe : Gratulerer med dagen!
Portekizce : Feliz Aniversario!
Rumence : La Multi Ani!
Rusça : S dniom razhdjenia!
ispanyolca : Feliz Cumplea–os!
Türkçe : Doğum günün kutlu olsun!
Ukraynaca : Mnohiya lita! veya Z dnem narodjennia!
Yeterli olmuştur umarım dediğim witcher yazar.
Şizofren galiba yazar..
Ben o entryyi görmedim kanka o zaman sıkıntı yok da alt alta iki entry garip görünüyordu..
Şizofreni olmayan yazar.
Şizofreni olmayan yazar.
Kendisinin nickini anamdam babamdan çok görüyorum yatsin artık ,Gerçi sözlük olarak biz yine konusuruz seni yatmasan da olur silacigim.
Gecesi iyi geçsin yazarı..
Bananeyse.. Swh.
Bananeyse.. Swh.
(bkz: uyu artık amk)
aşırı şüphecidir.
Antipatik.
beş senede birini tanımamışsan kusura bakma ama ya aklın yoktu ,yada gözün kördü kızım ne diyeyim .
ağlayacak bir omuz için bilet alıyorum su an.. Adım hilmi değil taylan. Esmer ve yavşağim.
"Boşver canım zaten degmezdi" saldırısıyla gardını dusurcem önce.
Sonra "hadi yazık ettin kendine gel bi film izleyelim kafan dağılır..."
Edit: otobüsle gitmiyim yozgat aktarmasinda götumu keserler, erkek de olsam şort giyen adamim çünkü. Uçak bileti aldım.
"Boşver canım zaten degmezdi" saldırısıyla gardını dusurcem önce.
Sonra "hadi yazık ettin kendine gel bi film izleyelim kafan dağılır..."
Edit: otobüsle gitmiyim yozgat aktarmasinda götumu keserler, erkek de olsam şort giyen adamim çünkü. Uçak bileti aldım.
Anladığım kadarıyla piç erkek kurbanı olan yazar. Hatun kişiler maalesef kendini üzenin arkasından ağlıyorlar. Neyse üzülmesin geçer, allah daha iyilerini karşısına çıkarsın.
şizofrenmiş diyorlar yazarı. geçmiş olsun.
kanka otur bir güzel ağla, sonra buraya yine yazarsın.
sen burdakilere bakma,
ne yapsın koskoca 5 yıl. azıcık müsamaha gösterin siz de be.
bir de 2 haftaya kadar normale dönüyor her şey, azıcık sabır gerektiğini unutma.
hadi bakayım.
bir yazar.
sen burdakilere bakma,
ne yapsın koskoca 5 yıl. azıcık müsamaha gösterin siz de be.
bir de 2 haftaya kadar normale dönüyor her şey, azıcık sabır gerektiğini unutma.
hadi bakayım.
bir yazar.
(#28291490) abisi olmasından ziyade tehlikeli bir abisi olan yazar.
bi tanışacaktım vazgeçtim.
aman dikkatli olun sarkmayın ha keyfiniz bilir.
bi tanışacaktım vazgeçtim.
aman dikkatli olun sarkmayın ha keyfiniz bilir.
5 gündür nickalti girlmeyen yazar. Çabuk bitti.
Balondu söndü.
nickine bayıldığım yazar.
187 boya uzun diyen arkadaşları göstermiştir.
Çok düşünceli bir yazar, öyle böyle değil.*
cadı geri dönmüş .
Sırf abisini tokatlamak için takılmak istediğim "girls gone wild"..
sözlükte şimdiye kadar sohbetini en çok sevdiğim yazardır. çok hoş bir insandır. harun, kezban gibi lakaplar takan halt yemiş. onları takmaması gerekir. şu sıralar biraz sıkıntılı dönem geçirmektedir. uğraşılmaması gerekilmektedir.
Hugo nun baş düşmanidir.
Yok yok iyi bir yazardir, öyle kafasını önünde , efendice entry'sini yazıp çıkan , kimse ile pek polemiğe girmeyen biri.
bence sataşmaya mahal yoktur yazar arkadaşa, varmayın üstüne *
ama nick olayından kaybettiği veya kazandığida aşikar.
kız olduğu belli olacak sekilde tabi ki kullanıcı adı alınabilir sosyal medya platformlarında ama uludağ Sözlükte Harakiri gibi bişey bu.
Burası ayrı bir alem ayrı bir dünya.
bence sorun burdan kaynaklı.
iyi yazmaları olsun.
bence sataşmaya mahal yoktur yazar arkadaşa, varmayın üstüne *
ama nick olayından kaybettiği veya kazandığida aşikar.
kız olduğu belli olacak sekilde tabi ki kullanıcı adı alınabilir sosyal medya platformlarında ama uludağ Sözlükte Harakiri gibi bişey bu.
Burası ayrı bir alem ayrı bir dünya.
bence sorun burdan kaynaklı.
iyi yazmaları olsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar