bugün

görsel

kantarcı durağı
görsel
ebru gündeş'in fırtınalar şarkısının klibinin geçtiği mekanların bulunduğu, istanbul'un popüler semtlerinden biri.
şu an yüzmeye gittiğim bir yer. bugün orada yüzmeye 3. gidişim olacak allah'ın izniyle.
Kadıköy’ den, iskelelerden sola gidilince ulaşılabilecek dolmuşlardan gidilebilecek mevkidir.
anasının .mı gibi kalabalık bugün. gelmeyin olum ordan buradan burası bizim muhit ya...
--spoiler--
anasının .mı gibi kalabalık bugün. gelmeyin olum ordan buradan burası bizim muhit ya...
--spoiler--
2 gündür geliyorum gayet güzeldi. hem güvenilir ortam. 2 gündür aynı kişiler vardı. 007 abi belki seninle de karşılaşırız olmaz mı. caddebostan kimsenin tapulu malı değil elbette. şu an vapurdayım. bir 40 dakika yüzüp çıkarım.
Herkesin, başkasına rahatsızlık vermeden, uzun yürüyüşler yapıp denize karşı oturup sigara tüttürerek keyifle vakit geçirme hakkının bulunduğu, uzun bir sahil şeridine sahip olan nezih bölge.
(#47137907) o ukalayı dinleme bence. caddebostan ve kadıköy kimsenin tapulu malı olmadığı için istediğin gibi gidip gezebilirsin. tam kapak bir cevap vermişsin.
gitmek için orada ikamet eden birinden izin alınmasına gerek olamayan semt.
gelmeyin lan işte gidin büyükçekmece de falan takılın kendi habitatınızda.
--spoiler--
anasının .mı gibi kalabalık bugün. gelmeyin olum ordan buradan burası bizim muhit ya...
--spoiler--

ne yani orada oturuyorsun diye gelip gelmeyeceğimizi sana mı soracağız?
--spoiler--
gelmeyin lan işte gidin büyükçekmece de falan takılın kendi habitatınızda.
--spoiler--
yüzdüm ve şimdi dönüyorum bile. çatla da patla.
şu an gitmek üzere yüzmek için yolda olduğum bir semt. tarafımdan özlenmiştir. 3 gündür gitmedim.
Burada denize mi giriyorsun, nasıl suyu güzel mi aykolikcim?
Kirli diyorlar da.
Duş varmi, kabin var mı?
Ayrıca kadın var mı kadın yoktur orada sanmam.
--spoiler--
burada denize mi giriyorsun, nasıl suyu güzel mi aykolikcim?
kirli diyorlar da.
--spoiler--
bilmem bence en azından çatladıkapı'dan temiz ama eskiden orası da temizdi. duşakabin ücretini bilmiyorum.
Duş kabin var mı ücreti mı?
isteyen herkesin başkalarını rahatsız etmeden gidip gezme, sahilinde vakit geçirme ve denize girme hakkının bulunduğu, kimsenin tapulu malı olmayan bölge.
bugün de yüzmek için gittiğim güzel bir semt. oradaki kişileri az çok tanıdım artık en azından birkaç tanesini.
Caddebostan sahilindeyken.
görsel
çocuk adama bak amk.
Bugün denize gitmeyi düşündüğüm semt. Deniz sezonunu artık açayım.
Ramazan gelmeden gitmeyi düşündüğüm semt. Caddebostan yolcusu kalmasın lütfen. *
--spoiler--
hava açık aykolik daha yeni döndüm sayılır oralardan bugün yarın geldin geldin, sonra hep yağışlı olacak hava.
--spoiler--
Ben de o yüzden geleyim dedim. *
Bugün de gittiğim güzel bir semt. Denize ayağımı da soktum. *
© copyright 2005 - 2026