bugün

Helal olsun aykolik...
Şu an gitmek üzere otobüste olduğum bir semt. En son 17 gün oldu gitmeyeli. :-)
Edit: hava bozukluğu nedeniyle vazgeçtim. Yarın giderim artık. *
görsel
buralarda büyüdüm.
© copyright 2005 - 2026