bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- kemalist dünya7
- nemden nefes alamamak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- allah5
- galatasaray lobisi5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nilsu berfin aktaş2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- arda güler2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
Fakir arabası, tomofil dediğin en az 3 lt motoru olacak.
i$iklarda yanima yanasip, 170kmye kadar tozumu yutan zengin arabasi..
2 ton kasa agirligi sebebi ile 180beygir olmasinin hicbir artisi yok. Reno megane 1.4t daha hizli bu aractan.
Sadece bmw almak icin bmw alan, performans nedir bilmeyen kisilerin tercihidir.
2 ton kasa agirligi sebebi ile 180beygir olmasinin hicbir artisi yok. Reno megane 1.4t daha hizli bu aractan.
Sadece bmw almak icin bmw alan, performans nedir bilmeyen kisilerin tercihidir.
arka koltuğu uzun yolda adamın ağzına ediyor afedersiniz. fiat linea'nın arka koltuğu daha rahat. onun harici efsane araba.
çocukluk arkadaşım bir tane almış. 2010 model. her zamanki buluşmalarımızdan birinde geçtim direksiyona, birkaç saat kullandım. evet. motor, şanzıman ve asfaltla bütünleşik tüm ekipmanlar efsane. düşünsene altında ok gibi, 180 küsür beygiri coşum coşum coşturan bir makine var; her istediğinize tık diye cevap veriyor ve üstelik fiat fiorino gibi de mazot yakıyor.
yalnız iç mekan dar, çok dar. benim jettoşa aşinalığımdan mıdır nedir, sanki bunaldım içinde. maaile seyahatler için pek randımanlı değil.
yalnız iç mekan dar, çok dar. benim jettoşa aşinalığımdan mıdır nedir, sanki bunaldım içinde. maaile seyahatler için pek randımanlı değil.
Araç 1500kg civarı, 2 ton nedir pick-up mı bi?
Öyle bir arabadir ki rakipleri performans yakıt dengesine yıllarca yaklasamadılar.
Öyle bir arabadir ki rakipleri performans yakıt dengesine yıllarca yaklasamadılar.
yıllardır ilgimi çekmeyen ancak araç fiyatlarının coşmasından sonra ilgimi çekmeye başlamış araç. nasıl mı? arabamı satmış araç bakarken. 0 km dizel otomatik symbolün 100 bin olduğunu görünce adete kafamda bir şimşek çaktı. 100 bin lira ve symbol. ulan dedim hayata bir kere geliyoruz. yıllarca edindiğimiz birikimi bir symbole yada eşdeğer bir araca mı verelim. bari hayatımızda birazcık kaliteli bir arabaya binelim diyip F30 kasalara param yetmediğinden E90 kasalarına bakıp durduğum araçtır. ama çok korkuyorum araç elimde patlar diye. 200 bin kmden aşağı, pert kayıtsızını normal bir fiyata bulmak neredeyse imkansız. sonra bir an lan gideyim iki üç yaşında b sınıfı araç alayım bmw benim boyumu aşar diyorum. sonra kendimi tekrar 320dlere bakarken buluyorum. beni böyle gelgitlere sokan araçtır.
araştıran ve bilgi edinmek isteyip almayı düşünen arakadaşlara yardımcı olayım.
2012 e90 kasa 184 hp'liğine sahibim. yaklaşık 1 yıldır kullanmaktayım. artıları ve eksilerini belirteyim;
+öncelikle aracın yakıt tüketimine oldukca haizim. uzun yolda 60-150 arası kmlerde 4.5-5.5 arası, istanbul trafiğinde yer yer dolu ve bazen boş yollarda ortalamam 7.1-8.2 civarı bir tüketimim oldu.
+aracın nm yani tork'u oldukça güzel ve sürüş zevki üst seviyede. eğer o malum düğme olan dtc(esp)yi kapatırsanız araç oldukça agresifleşip dengisizleşebiliyor ve önden çekere göre kontrolü zor ve güç isteyen bir karaktere bürünüyor. buna uyduğunuz sürece sorun yok.
+aracın duruşu düz hat yolunda istikrarı güzel yola yapışıyor diyemem fakat yola güzel oturuyor.
+normal aksesuar parçalarını her yerde bulabilirsiniz. eski aracım audi ile aynı fakat motor parçaları biraz daha pahalı vag grubu(seat,wv,skoda) araçlara göre.
+farların aydınlatması aracın genişliği ideal. kardeşimin aracı olan c180'den arkası daha geniş fakat bir mercedes kadar konforlu değil.
+sürüşü tekrar edeceğim, çok zevkli keyifli ve pürüzsüz hızlanan bir araç. ağır abiler hariç kolay kolay yol isteyen olmuyor.
+aracın park ve park etme pozisyonuna uygunluğu ve görüş açıları güzel. aynaları orta genişlikte. geri görüşü güzel.
+aracın bagajı 460 litre. yani 3 bavul rahatlıkla koyarsınız. maksimum da 2 puset alır tahminimce. bir passat veya suberb değil veya octavia.
+ses sistemi hi-fi veya harman kardon ise tadından yenmez. çok güzel ses sistemi vardır eğer bu 2'sinden biri varsa.
+oturuş pozisyonu mükemmel!
gelelim madalyonun öbür yüzüne;
-araç nazik, bu yüzden içerideki kapı kolları çabuk soyuluyor. yenisini yaptırabilirsiniz fakat bu soyulmalar kronik malesef.
-eğer servetronik özelliği yoksa direksiyonu gerçekten ağır. erkeklere normal gelebilir fakat kadınların alışıp kullanması zaman alacaktır ve kolları ağrıyabilir. gerçekten ağır. alışınca normal gelse dahi bu böyle.
-aracın üzerinde default olarak gelen ses sistemi berbat. yani sesi orta kademeye getirdikten sonra cızırdamaya başlıyor. normali keyif verici değil, sese önem vermeyen biri için normal kalitede.
-aracın içi tam bir audi kalitesinde veya mercedes kalitesinde değil. premium havası var fakat saf premium degil. fakat bej olunca cok seksi gorunuyor.
-aracın içinde ses yok fakat dışarıdan ses gürültülü geliyor. ilk 1 dakika. sonra ısındıktan sonra normale dönüyor fakat bir benzinli değil.
-garip bir çekiciliği ve bununla beraber tahrik eden bir tehlikesi var. diğer araçlar özellikle sizinle gazlamak istiyor. örn; scirocco, leon fr, polo gti ve honda rs ve hb serileri, ve rakip firma a4'cüler özellikle denk geliyor ya da algıda seçicilk yapıyorum. bilemedim.
-vergisi yüksek yıllık 2100 tl. zorlansamda ve bana koysada buna değer. ama yüksek.
-bende olmadı fakat 177 hp'lik serilerinde zincir uzaması yaşanabiliyor. tamiride mümkün. çok büyük bir problem değil. fakat 200.000'de olmasına rağmen ben yaşamadım. (184 hp)
-karda ve buzda dtc'yi kapatmayın araç zorlanıyor ve kayabiliyor. o yüzden kışın kullanması zor.
merak ettikleriniz olursa yardımcı olurum. ve kesinlilkle tavsiye ederim.
2012 e90 kasa 184 hp'liğine sahibim. yaklaşık 1 yıldır kullanmaktayım. artıları ve eksilerini belirteyim;
+öncelikle aracın yakıt tüketimine oldukca haizim. uzun yolda 60-150 arası kmlerde 4.5-5.5 arası, istanbul trafiğinde yer yer dolu ve bazen boş yollarda ortalamam 7.1-8.2 civarı bir tüketimim oldu.
+aracın nm yani tork'u oldukça güzel ve sürüş zevki üst seviyede. eğer o malum düğme olan dtc(esp)yi kapatırsanız araç oldukça agresifleşip dengisizleşebiliyor ve önden çekere göre kontrolü zor ve güç isteyen bir karaktere bürünüyor. buna uyduğunuz sürece sorun yok.
+aracın duruşu düz hat yolunda istikrarı güzel yola yapışıyor diyemem fakat yola güzel oturuyor.
+normal aksesuar parçalarını her yerde bulabilirsiniz. eski aracım audi ile aynı fakat motor parçaları biraz daha pahalı vag grubu(seat,wv,skoda) araçlara göre.
+farların aydınlatması aracın genişliği ideal. kardeşimin aracı olan c180'den arkası daha geniş fakat bir mercedes kadar konforlu değil.
+sürüşü tekrar edeceğim, çok zevkli keyifli ve pürüzsüz hızlanan bir araç. ağır abiler hariç kolay kolay yol isteyen olmuyor.
+aracın park ve park etme pozisyonuna uygunluğu ve görüş açıları güzel. aynaları orta genişlikte. geri görüşü güzel.
+aracın bagajı 460 litre. yani 3 bavul rahatlıkla koyarsınız. maksimum da 2 puset alır tahminimce. bir passat veya suberb değil veya octavia.
+ses sistemi hi-fi veya harman kardon ise tadından yenmez. çok güzel ses sistemi vardır eğer bu 2'sinden biri varsa.
+oturuş pozisyonu mükemmel!
gelelim madalyonun öbür yüzüne;
-araç nazik, bu yüzden içerideki kapı kolları çabuk soyuluyor. yenisini yaptırabilirsiniz fakat bu soyulmalar kronik malesef.
-eğer servetronik özelliği yoksa direksiyonu gerçekten ağır. erkeklere normal gelebilir fakat kadınların alışıp kullanması zaman alacaktır ve kolları ağrıyabilir. gerçekten ağır. alışınca normal gelse dahi bu böyle.
-aracın üzerinde default olarak gelen ses sistemi berbat. yani sesi orta kademeye getirdikten sonra cızırdamaya başlıyor. normali keyif verici değil, sese önem vermeyen biri için normal kalitede.
-aracın içi tam bir audi kalitesinde veya mercedes kalitesinde değil. premium havası var fakat saf premium degil. fakat bej olunca cok seksi gorunuyor.
-aracın içinde ses yok fakat dışarıdan ses gürültülü geliyor. ilk 1 dakika. sonra ısındıktan sonra normale dönüyor fakat bir benzinli değil.
-garip bir çekiciliği ve bununla beraber tahrik eden bir tehlikesi var. diğer araçlar özellikle sizinle gazlamak istiyor. örn; scirocco, leon fr, polo gti ve honda rs ve hb serileri, ve rakip firma a4'cüler özellikle denk geliyor ya da algıda seçicilk yapıyorum. bilemedim.
-vergisi yüksek yıllık 2100 tl. zorlansamda ve bana koysada buna değer. ama yüksek.
-bende olmadı fakat 177 hp'lik serilerinde zincir uzaması yaşanabiliyor. tamiride mümkün. çok büyük bir problem değil. fakat 200.000'de olmasına rağmen ben yaşamadım. (184 hp)
-karda ve buzda dtc'yi kapatmayın araç zorlanıyor ve kayabiliyor. o yüzden kışın kullanması zor.
merak ettikleriniz olursa yardımcı olurum. ve kesinlilkle tavsiye ederim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar