bugün

Beni başkasıyla karıştıran yazar. Vallahi o değilim.
bir viski markası. red labelini biliyoruz ama black nasip olmadı iyidir herhalde.
hoş gelmiş inşallah körpedir.
doğum günü kutlu olması gereken yazar inşallah olur.
hoş gelmiş inşallah kilo batra gibidir.
Günün ilk açık eksileyeni teşekkür ederim.
Perşembe ve cuma ile..
iyi bı yazardır. severim kendisini
Özel mesajda bana yürümemesi biraz üzdü.
Dünyanın en çok satan harmanları arasında yer alır. Black Label ilk olarak 1865 yılında “Walker’s Old Highland” adı ile piyasaya sürülmüş.
© copyright 2005 - 2026