Garip isimdir. Nerde benim abdurrahmansu'yum?
hüseyincan bile bana garip gelirken abartılmış olacağını düşündüğüm üniseks değil monoseks bir isimsi. aslında garip bir millet olduğumuzdan kızına koyan olursa da şaşırmam. allah kimsenin başına vermesin.
sanki daha önce erkekmiş ve adı berkmiş sonradan travesti olunca takma ismi berkesu olmuş gibi bi izlenim verdi.
gülcan deyince oluyorda neden berkesu olmasın dedirtir.
© copyright 2005 - 2026