bugün
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalist dünya17
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah8
- velvet15
- galatasaray lobisi9
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cik cik vs bik bik3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- ona bir şey söyle9
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- devletin her şeye karışması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- lahmacunu elle yiyen kız20
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- atilla olgaç2
- kemalistler9
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- gönüllü moderatörlük2
- demet evgar10
- pforzheim şu an 34 derece2
(bkz: bende bi problem var)
gözümü açtığım her nefret dolu günde kendi kendime kurduğum cümle. sol elimin parmak uçlarından hafifçe başını göstermeye başlamış tırnaklarımla kazırcasına kafamı kaşıdıktan sonra geçiyor ilginç bir şekilde. "ilginç", çünkü ne bana bir çözüm buluyor, ne de olduğum kişiyi değiştiriyor.
Ben de öyle dusunuyorum
Sende bi problem var.
Sende bi problem var.
Diyenin psikiyatri servisinin çözebileceği probleme sahip olduğu gerçeğidir.
güzel bir deniz tekin şarkısıdır.
sözleri şöyledir;
hayat kolay değil evet
bana bilmediğim bişey söyle
telaş, yarış, savaş, barış
niye,
ben kardelenler arasında sırıtan kimliksiz ot
sen ayçiçeklerinin yüzünü döndüğü güneş
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
hayat uzun bi yolculuk
götür bilmediğim bi yerlere
talan, yıkım, bilmem, yarın
niye,
ben yol boyunca uzanan gri sıkıcı bariyer
sen vadinin ardında ilk defa görülen deniz
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni siktir et
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
(ses:#5638)
sözleri şöyledir;
hayat kolay değil evet
bana bilmediğim bişey söyle
telaş, yarış, savaş, barış
niye,
ben kardelenler arasında sırıtan kimliksiz ot
sen ayçiçeklerinin yüzünü döndüğü güneş
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
hayat uzun bi yolculuk
götür bilmediğim bi yerlere
talan, yıkım, bilmem, yarın
niye,
ben yol boyunca uzanan gri sıkıcı bariyer
sen vadinin ardında ilk defa görülen deniz
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni siktir et
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
(ses:#5638)
bir kaç senedir dinleyip takip ediyorum bu eserin sahibini. Kendime karşı dillendirmediğim bir kaç şey katmıştır bana, aynı zamanda zevk vermiş mutlu etmiştir.
Böyle bir eda ile böylesine güzel sakin ve mutlu bir şekilde söylüyorum (bkz: bende bir problem var)
https://www.youtube.com/watch?v=flTK4Y4nf74
Böyle bir eda ile böylesine güzel sakin ve mutlu bir şekilde söylüyorum (bkz: bende bir problem var)
https://www.youtube.com/watch?v=flTK4Y4nf74
Hayatıma dahil olan bir insanın hayatıma dahil ettiği bir kaç şarkıdan biri de bu sevdiğim bir şarkıdır.
Beni bırak
Takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
Beni terket
Valla sorun olmaz
Hoşlarınım yalnızlıktan
Bende bi problem var..
Beni bırak
Takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
Beni terket
Valla sorun olmaz
Hoşlarınım yalnızlıktan
Bende bi problem var..
Deniz tekin söylüyor. Yazın adana da ki festivalde bir tane Ahmet Kaya şarkısı söylemedi. Soğudum o yüzden.
böyle bir coğrafyada yaşamak zorunda olup problemsiz olduğunu düşünmek problemin tam olarak kendisidir zira.
bir deniz tekin şarkısı.
--spoiler--
beni bırak,
takıntılarım var;
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular.
beni terk et,
valla sorun olmaz;
hoşlanırım yalnızlıktan
bende bi problem var.
--spoiler--
https://open.spotify.com/...si=4myjnyu1qieeaiz9wvdykg
bende bir problem var.
--spoiler--
beni bırak,
takıntılarım var;
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular.
beni terk et,
valla sorun olmaz;
hoşlanırım yalnızlıktan
bende bi problem var.
--spoiler--
https://open.spotify.com/...si=4myjnyu1qieeaiz9wvdykg
bende bir problem var.
Taylor Swift – Anti-Hero
It's me, hi
Merhaba, ben
I'm the problem, it's me
Problemin kendisiyim, benim
At teatime, everybody agrees
Çay saatlerindeki, herkes aynı fikirde
I'll stare directly at the sun, but never in the mirror
Doğrudan gözümü güneşe dikeceğim, ama asla bi aynaya değil
It must be exhausting always rooting for the anti-hero
Olumsuz özellikleri olan bi baş kahraman için köklerini içime salmak zor olmalı.
It's me, hi
Merhaba, ben
I'm the problem, it's me
Problemin kendisiyim, benim
At teatime, everybody agrees
Çay saatlerindeki, herkes aynı fikirde
I'll stare directly at the sun, but never in the mirror
Doğrudan gözümü güneşe dikeceğim, ama asla bi aynaya değil
It must be exhausting always rooting for the anti-hero
Olumsuz özellikleri olan bi baş kahraman için köklerini içime salmak zor olmalı.
gözümü açtığım her nefret dolu günde kendi kendime kurduğum cümle. sol elimin parmak uçlarından hafifçe başını göstermeye başlamış tırnaklarımla kazırcasına kafamı kaşıdıktan sonra geçiyor ilginç bir şekilde. "ilginç", çünkü ne bana bir çözüm buluyor, ne de olduğum kişiyi değiştiriyor.
Aynı ben
Aynı ben
Çok güzel şarkı.
Gey misin ya.
Zorba herif :/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar