bugün
- kadınlar neden aldatır16
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı7
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- biz arap değiliz biz türk üz6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kıskançlık5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- kimyon3
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- the god himself3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- yazın yapılabilecek işler2
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- nady bondar2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- erectovanga2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- gözde celep2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- işsizlere tavsiyeler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- devlet bahçeli6
- şansın yaver gitmesi2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
tanrının kendini tanıtma şekli.
edik: vallaha masumum. başlık başa kalmış. açan kişi yaraka adlı bir kul'du.
edik: vallaha masumum. başlık başa kalmış. açan kişi yaraka adlı bir kul'du.
bir ateist söylüyorsa tezatın allahıdır.
a-te-ist
a-te-ist
1.deli-ben peyamberim
2.deli- bende 2. hede hödö
3.deli-ben öyle bir peygamber göndermedim
2.deli-ehe sıkıldım ben hadi pipilerimizi gösterelim
2.deli- bende 2. hede hödö
3.deli-ben öyle bir peygamber göndermedim
2.deli-ehe sıkıldım ben hadi pipilerimizi gösterelim
- ben tanriyim !
- gel gidelim o zaman.
- nereye?
- önce orta doğu , sonra afrika.
- ya aksam eve misafir gelecek , yarin da sinavim var.
- yemedi demi??
- tamam degilim.
- gel gidelim o zaman.
- nereye?
- önce orta doğu , sonra afrika.
- ya aksam eve misafir gelecek , yarin da sinavim var.
- yemedi demi??
- tamam degilim.
tanrinin insanlari yaratirken kendinden bir parca vererek yarattigi dusunulurse aslinda herkes bir tanridir. zaten "size sah damarinizdan daha yakiniz." ifadesiyle de bunu belirtmistir. tanri icimizde, aslinda tanri benim, tanri biziz.*
'öldükten sonra dirilebilmen buna bir işaret olabilir' cevabı ile dine diyanete dönülme vakti geldiğinin emaresidir.
(bkz: yavrum ben senin babanim)
"ateistler var olmadıklarını düşündükleri şeyleri nasıl reddediyorlar ki, ehe ehe" şeklindeki saçma sapan argümanın dillendirilmesine olanak sağlamış tıslama.
bunun için çok uzun yazmaya gerek yok. zira, onyıllardır şu yukardaki cümlenin yediği ayarı başka da hiçbir şey yemedi, ama insanlar hala dünyanın en yeni ve etkili lafıymışcasına kullanıp duruyorlar.
sırf bu lafla taşak geçmek isteyen bir grup ateist şöyle demişler zamanında. ben tanrı'ya inanmıyorum. ben uçan spagetti canavarına inanıyorum. ben böyle bir kavramın var olduğunu söylediğime göre, böyle bir kavram var olduğuna göre, vardır. evet, evet ben uçan spagetti canavarına inanıyorum. madem ki, bir kavramın var olması, o kavramın açıkladığı nesnenin de var olmasını gerekli kılıyor, o zaman uçan spagetti canavarı var ve ben de ona inanıyorum. bitti.
edit: kimse alınganlık etmesin hemen, burada taşak geçilen inançlar değil, inancın entry'nin başındaki cümle kullanılarak savunulmasıdır. tekrar ediyorum, taşak geçilen, retoriğin bu kadar aciz kullanılmasıdır.
bunun için çok uzun yazmaya gerek yok. zira, onyıllardır şu yukardaki cümlenin yediği ayarı başka da hiçbir şey yemedi, ama insanlar hala dünyanın en yeni ve etkili lafıymışcasına kullanıp duruyorlar.
sırf bu lafla taşak geçmek isteyen bir grup ateist şöyle demişler zamanında. ben tanrı'ya inanmıyorum. ben uçan spagetti canavarına inanıyorum. ben böyle bir kavramın var olduğunu söylediğime göre, böyle bir kavram var olduğuna göre, vardır. evet, evet ben uçan spagetti canavarına inanıyorum. madem ki, bir kavramın var olması, o kavramın açıkladığı nesnenin de var olmasını gerekli kılıyor, o zaman uçan spagetti canavarı var ve ben de ona inanıyorum. bitti.
edit: kimse alınganlık etmesin hemen, burada taşak geçilen inançlar değil, inancın entry'nin başındaki cümle kullanılarak savunulmasıdır. tekrar ediyorum, taşak geçilen, retoriğin bu kadar aciz kullanılmasıdır.
+ben tanrıyım!
-bi çay koysana..
+ben tanrıyım!
-ilgilenmiyorum canım.
+ben tanrıyım!
-sen içeri geç ben geliyorum..
-bi çay koysana..
+ben tanrıyım!
-ilgilenmiyorum canım.
+ben tanrıyım!
-sen içeri geç ben geliyorum..
ilişkinin sonuna doğru taraflardan birinin büründüğü rol.
Verilecek cevap (bkz: hassiktir lan)
hallac ı mansur un yanlış anlaşılan sözü. demek istediği ben tanrının birliğini kabul ettim ve içimdeki tanrısal öze doğru yola çıktım, içimdeki tanrısallığı buldum ve artık ben de onunla bir oldum : enel hakk
sen bu aralar çok black and white oynuyorsun denilesi bünyenin önermesidir.
(bkz: essahtan mı)
her insan kendine gore bir tanri yaratir. yuz yillar boyunca, cogunlugu cesitli kanitlanmasi guc olaylar ile bag kurarak, yarattiginin kendisini yarattigina inanmistir; fakat, yarattigina inanma gucunu saglayabildiginden gerek bu kisiler icin, gerekse kendisinin tanri oldugunu bilenler icin dogru bir tumcedir. *
(bkz: memnun oldum)
(bkz: ben de)
ek: (bkz: hepimiz tanriyiz)
(bkz: memnun oldum)
(bkz: ben de)
ek: (bkz: hepimiz tanriyiz)
aydınlık bir bilinç ve düzenli bir düşünce ürünü olan tespittir.
2 kız spawnlasana diye karşılık verilesi.
para versene dedirten durum.
Bir iddia olan şey. Aslında bir bok değilsin. Firavun seni. Evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar