bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- biz arap değiliz biz türk üz6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal16
- sürekli esnemek6
- kadında güzellik aramayan erkek5
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- yazın yapılabilecek işler2
- the god himself3
- nady bondar2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- erectovanga2
- gözde celep2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizlere tavsiyeler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- cristiano ronaldo4
(bkz: açın öğrenin fakültesi)
Sistem ve soru mantığı Değiştirilmiş, milleti okumaktan caydırmak için her türlü ibnelik yapılmıştır son tahlilde.
kayıtların nasıl ve ne zeman olcağı merak edilen aöftür.
bu yıl lisans bölümünün 2. sınıf öğrencisiyim. gelecek yıl için aöf te ekonomi veya işletme tarzı bir bölüm okumak istiyorum.
Ne yapmam lazım kayıtlar ne zaman bilen yazarlar bilgilendirirse sevinirim.
bu yıl lisans bölümünün 2. sınıf öğrencisiyim. gelecek yıl için aöf te ekonomi veya işletme tarzı bir bölüm okumak istiyorum.
Ne yapmam lazım kayıtlar ne zaman bilen yazarlar bilgilendirirse sevinirim.
gelecek yıl için kayıt yaptırmak istediğim şeydir. suanda ise üniversite 2. sınıf öğrencisiyim.
2017 eylül ayında ayıt yaptırmak için ne yapmam gerek.
lys e girmem gerekir mi bilgili bir yazar arkadaş cevaplarsa sevinirim.
2017 eylül ayında ayıt yaptırmak için ne yapmam gerek.
lys e girmem gerekir mi bilgili bir yazar arkadaş cevaplarsa sevinirim.
inşallah en fazla 90 dakikalık gelir duasıyla son oturumu bekleyişteyiz.
Yeditepe: keşke başka bir şey isteseydim. Şaka taam.
Bu arada bunu eksilemek neyin kafası? *
Yeditepe: keşke başka bir şey isteseydim. Şaka taam.
Bu arada bunu eksilemek neyin kafası? *
hakkında bilgi sahibi olmak istediğim kavram. varsa bilgisi olan mesaj kutuma beklerim.
alttan kalan derslerim sebebiyle haftasonu tam 4 ayrı okulda girdim. mahallemde olsa neyse eyvallah . nasıl bir sistemdir anlayamıyorum . koy gitsin cumartesi-pazar ayrı ayrı 2 okul yap. sabah girdiğime öğleden sonrasına da gireyim . 4 satır kod yazıyorsunuz 2 daha ekleyin herkesi memnun edin!
Gerizekalıların kurtarıcısı olan fakülte.
Yalnızca ülkedeki ileri zekalıların kayıt olabildiği güzide fakultemiz.
Eski bir aöf liyim. Kaydım var ama sınavlarına bile girmiyorum. O kadar anlamsız çünkü.
Eski bir aöf liyim. Kaydım var ama sınavlarına bile girmiyorum. O kadar anlamsız çünkü.
atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi dersinden kaldığım sınavı hazırlayan kurum.
bana ne filanca antlaşmanın gün ay yıl cinsinden tarihine!
bana ne filanca antlaşmanın gün ay yıl cinsinden tarihine!
artık şu ülkede kapatılması gereken kurum.
tek amaç 30-40 yaş üstü üstün zekalı vatandaşlarin sırf akbili indirimden almak olmuş
he birde evde bos boş oturan ahmak ev kadınlarına meşgale.
tek amaç 30-40 yaş üstü üstün zekalı vatandaşlarin sırf akbili indirimden almak olmuş
he birde evde bos boş oturan ahmak ev kadınlarına meşgale.
Sadece bilgilenmek, kültürlenmek için sosyoloji bölümüne kaydolmuştum. Son 5 dersim var ama uğraşasım yok a.q.
Yok 300 lira kayıt yenile,
Yok sınavlara tabletten çalış.
Yok sınavlara internetten çevirimiçi gir...
Ben böyle şeylerle uğraşamam arkadaş. Ben klasik bir insanım.
Elimde kitap olacak. Böyle bildiğin kağıttan olacak. Ben üstünu çizicem gerekirse, hatta koklayacağım filan.
Sonra sınav yeri için okul arayacağım. Nerdeymiş bu a.qduğumun okulu deyip google haritalara gireceğim, sinav günü herkesten ònce orada olup okul bahçesinde volta atacağım... ben böyle bir insanım.
Uğraşamam zahmetli işlerle.
Aöf okuyup meslek sahibi olmak iktisat ve işletme haricinde bana kalırsa biraz zor iş arkadaşlar.
Kültürlenmek için okuyabilirsiniz ama. Ben sosyoloji sayesinde bayağı sosyolog tanımış oldum hatta daha fazla inceleme şansına sahip oldum. Hatta felsefe'ye yönelmiş oldum...
Yok 300 lira kayıt yenile,
Yok sınavlara tabletten çalış.
Yok sınavlara internetten çevirimiçi gir...
Ben böyle şeylerle uğraşamam arkadaş. Ben klasik bir insanım.
Elimde kitap olacak. Böyle bildiğin kağıttan olacak. Ben üstünu çizicem gerekirse, hatta koklayacağım filan.
Sonra sınav yeri için okul arayacağım. Nerdeymiş bu a.qduğumun okulu deyip google haritalara gireceğim, sinav günü herkesten ònce orada olup okul bahçesinde volta atacağım... ben böyle bir insanım.
Uğraşamam zahmetli işlerle.
Aöf okuyup meslek sahibi olmak iktisat ve işletme haricinde bana kalırsa biraz zor iş arkadaşlar.
Kültürlenmek için okuyabilirsiniz ama. Ben sosyoloji sayesinde bayağı sosyolog tanımış oldum hatta daha fazla inceleme şansına sahip oldum. Hatta felsefe'ye yönelmiş oldum...
2. Sınıfa geçtik. 350 lirayı verdik.
Düdük makarnasına bak daha 1 kere online sınav oldu.. ayrıca git bürodan al kitaplarını seni tabletten çalışmaya zorlayan mı var?
Pandemi sebebi ile 2020 yılında öğrenci kimlik kartı vermeyeceğini açıklayan saygıdeğer (!) kurum. Saatlerdir düşünüyorum pandemi ile öğrenci kimlik kartı arasındaki bağlantıyı kuramadım. Siz şuna dürüstçe "pandemi bahane, kimlik basma masrafından yırtmak şahane" desenize! Kitap yok, öğrenci kimliği yok... Ee 450 tl harç parasını ne için verdik acaba helal olmasın.
Online olmamasıyla üzmüştür. Ne güzel geçiyorduk. 1 senede mezun olup 4. Diplomaya yelken açacaktık.
Pazartesi gün içerisinde cevap anahtarları yayınlanacaktir.
Ayrıca sınav sonuçları 15 gün içerisinde paylaşılıyor.
Ayrıca sınav sonuçları 15 gün içerisinde paylaşılıyor.
Yüksek lisansımı bu seçenekle yapmak istiyorum. ileride çalışacağım ve vakit olmayacak. Pazarları sınava girerim ve yüksek lisansım biter. Bakalım. Bir açık öğretim sistemi.
Okul sonrası ders çalışma alışkanlığı olmayanların hiç hoşuna gitmeyeceği bir sistem.
Zevkine okuyorsanız ayrıca ders derste öğrenilir mantığındaysanız tek başınıza çalışarak zevk alamayabilirsiniz.
Ders videoları özet tarzında oluyor. Yüz yüze eğitimin yerini kesinlikle tutmuyor.
Zevkine okuyorsanız ayrıca ders derste öğrenilir mantığındaysanız tek başınıza çalışarak zevk alamayabilirsiniz.
Ders videoları özet tarzında oluyor. Yüz yüze eğitimin yerini kesinlikle tutmuyor.
ben bu kaynağı çok geç keşfettim.
Akabinde 2 önlisans bitirdim. Bir dönem, okumayanı dövdükleri adalet ve web tasarım kodlama.
baktım hukuk okuyasım yok, dgs’ye sayısaldan girip normalde yks’yle derece gerektiren bilgisayar mühendisliklerine yetecek puanı aldım.
izmir yüksek teknoloji’yi yazacaktım, baktım feleğin siktir ettiği yerde, Ege üni’de bir hocayla konuştum. sınıflar çok kalabalık ve derslere gelmeden bitiremezsin, dedi. Yazmaktan vazgeçtim, çalışan birisi için mmf zor. Gerçi korona ayağına zaten birkaç dönem karambole gidecekmiş. keşke yazsaydım, öyle böyle biterdi.
Yani diyeceğim, çalışan insanlar için üniversite okuma adına çok güzel fırsatlar sunan önlisans programları var. Böyle hevesleriniz varsa değerlendirin, diyesiyim.
Akabinde 2 önlisans bitirdim. Bir dönem, okumayanı dövdükleri adalet ve web tasarım kodlama.
baktım hukuk okuyasım yok, dgs’ye sayısaldan girip normalde yks’yle derece gerektiren bilgisayar mühendisliklerine yetecek puanı aldım.
izmir yüksek teknoloji’yi yazacaktım, baktım feleğin siktir ettiği yerde, Ege üni’de bir hocayla konuştum. sınıflar çok kalabalık ve derslere gelmeden bitiremezsin, dedi. Yazmaktan vazgeçtim, çalışan birisi için mmf zor. Gerçi korona ayağına zaten birkaç dönem karambole gidecekmiş. keşke yazsaydım, öyle böyle biterdi.
Yani diyeceğim, çalışan insanlar için üniversite okuma adına çok güzel fırsatlar sunan önlisans programları var. Böyle hevesleriniz varsa değerlendirin, diyesiyim.
eniştemin de okuduğu şey ama artık öğrenci indiriminden faydalanamayacak iett'de ama öğrenvi indirimi için okumuyormuş. kendini geliştirmeyi seviyor.
kayıtlar eylül ayında.
Yarın tek dersten sınava giricem.
Sondan bir önceki sınav olacak inşallah.
Biraz da heyecan var.
Sondan bir önceki sınav olacak inşallah.
Biraz da heyecan var.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar