Sözlüğün Efsane Yazarlarındandır.B ahtı Güzel olsun.
Özledik.
Ah be ah dediğim reis.

Silik olmasan be ne ezerdin bunları.

Yeni nickin ile çaylak daha.
o artık bir onbirinci nesil. hahahahaha. açık ve net.

son entrysi ise güldürmüştür.
hızlıca yol aldı rahmetli. kendisini sevmezdim. troll bir yazardı. ama yine de on birinci nesillerden iyiydi.
Ne yapacağına karar verememiş sikimsonik yazarın entry beğenme hali.
gülümsetir. ardından bir de bakarsınız ki eksiye çevirmiş. aydinoglu olmak bunu gerektirir. tekrar gülümsetir.
eksin burnumda tütüyor özledim zalımın kızı gel diyecektim ki silik yediğini öğrendiğim müsvettedir. * * * * * * * * * * *
yedinci nesil silik. ehehehehe.

görsel
önce artı sonra eksi veren yazardır.
Silik yemiş yazarımsı.
görsel
Moderatörler tarafından:
Bir kişi sizi eksiliyor diye silemeyiz denilen yazar.
Açık açık biz bu kişiyi silmek istemiyoruz deseler bari.
ulan herif çaylak yine açık eksi veriyor. atın da kurtulalım şunu sözlükten.
kendini bukowski sanan yazar...
Bir An önce Çaylaklık cezası bitmesi gereken yazar. Sensiz 11. Nesil çok şımardı aydinoglu. Dönmen dileğiyle.
(#31495169) açık - oylamış yazar

Neyi beğenmedin acaba.
manyağın teki ya, entryimi beğeniyor sonrada eksilediğini görüyorum. nasıl bir kafa yapısı varsa artık.

https://www.uludagsozluk.com/r/aydinoglu-983058/
böyle yapış yapış bişey, yutmaya çalışıyosun gitmiyo, su içiyosun kötü bi tat bırakıyor.
sanırım beni de eksilemiş ne uğraşacam amk çok da sikimde .ppp
şu anda çaylak olmuş yazar.

kafayı kırmış olduğunu düşünüyorum.
görsel
Artıladıktan sonra bildirime baktığımda eksilediğini gördüğümde attığım kahkahanın sebebi olup, hiç üşenmiyo mu be dedirten,

7 nesil (şuan) 'ÇAYLAK' olan yazar.
görsel
bir adet çakalımsı.

açık oylayıp basıyor eksiyi. güzell.
© copyright 2005 - 2026